A BMW Group kezében összpontosul a DriveNow autómegosztó szolgáltatás

A kimagasló népszerűségnek örvendő szolgáltatás hét évvel ezelőtti beindítása óta a BMW és MINI modellekből álló járműflotta Európa tizenhárom nagyvárosában ma már több mint egymillió felhasználó mindennapi életét könnyíti meg.

2018. január 29-én a BMW Group aláírta a Sixt SE teljes DriveNow-részesedésének átruházásáról szóló megállapodást, a 2011 júniusában, közösen útnak indított autómegosztó szolgáltatás így mától a BMW Group teljes körű leányvállalataként működik tovább. A világ elsőszámú prémiumautó-gyártójának iránymutató, „Strategy NUMBER ONE > NEXT” vállalati stratégiája meghatározó alappillérként tekint a személyes mobilitást elősegítő szolgáltatások folyamatos bővítésére. Így azt követően, hogy a BMW i divízió égisze alatt többek között a DriveNow és a ReachNow autómegosztó szolgáltatás, a ChargeNow nemzetközi járműtöltési hálózat, valamint a parkolóhely-keresést, -foglalást és -fizetést kínáló ParkNow parkolási segédlet egyesült, a DriveNow összpontosításával a BMW Group mobilitási hatékonyságot és hosszú távú fenntarthatóságot célzó ügyfélközpontúságában is újabb fejezet kezdődik. Január elején ráadásul a vállalatcsoport a Parkmobile LLC részesedéseit is megszerezte, amely lépéssel a BMW Group a világ legnagyobb, digitális parkolási szolgáltatásokat is kínáló autógyártójává lépett elő.

„A DriveNow elkötelezett munkatársainak és a Sixt SE vállalattal kialakított kiváló együttműködésnek köszönhetően az elmúlt hét évben rendkívüli sikereket értünk el a DriveNow autómegosztó szolgáltatással. A Sixt SE a jövőben is erős partnerünk marad” – fogalmazott Peter Schwarzenbauer, a BMW AG igazgatótanácsának MINI, Rolls-Royce és BMW Motorrad márkákért, valamint a vállalatcsoport vevőszolgálati részlegéért és digitális üzleti innovációiért felelős tagja. „Célunk, hogy 2025-re százmillió fősre bővítsük a prémium mobilitási szolgáltatásainkat használó ügyfelek táborát, a DriveNow teljes körű irányításával pedig minden lehetőségünk megvan arra, hogy tovább folytassuk szolgáltatásaink stratégia fejlesztését. Az elektromos mobilitás és az autómegosztás területén megszerzett tapasztalataink a jövőben egy nagymértékben automatizált járművezetésre képes, tisztán elektromos meghajtású, tökéletesen hálózatba kapcsolt járműflotta rendszerbe állítását teszik lehetővé” – tette hozzá.

A Sixt SE teljes DriveNow-részesedésének átruházása ellenére a BMW Group és a Sixt SE a jövőben is tovább folytatja hosszú távú, sikeres együttműködését, amelynek középpontjában a BMW és MINI modellekből álló járműflotta üzemeltetése áll.

„A DriveNow autómegosztó szolgáltatás közös felépítése, népszerűsítése és elsöprő sikere látványosan igazolja a Sixt SE és a BMW Group innovációs erősségét. Köszönettel tartozunk elkötelezett munkatársainknak és a BMW Group-nak, amiért eme kimagasló sikertörténet részeseivé válhattunk, miközben örömmel folytatjuk stratégiai együttműködésünket a BMW Group oldalán” – mondta Alexander Sixt, a Sixt SE igazgatótanácsának vállalati stratégiáért felelős tagja.

A BMW Group és a Sixt SE 2011 júniusában indította útjára a prémium színvonalú DriveNow autómegosztó szolgáltatást, amely ma már több mint egymillió felhasználó mindennapi életét könnyíti meg Európa tizenhárom nagyvárosában. A globális járműflotta hatezernél is több BMW és MINI modellből áll, miközben a BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt is elérhető, a szolgáltatás teljes működési területén.

„2017-ben a DriveNow felhasználói világszerte több mint nyolcmillió kilométert tettek meg üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás nélkül, amely annyi, mintha kétszázszor megkerülnénk a bolygót. A DriveNow nem csupán jelentős mértékben csökkenti az európai nagyvárosok forgalmi leterheltségét és parkolási nehézségeit, de az elektromos mobilitás térnyeréséhez is hozzájárul” – nyilatkozta Sebastian Hofelich, a DriveNow autómegosztó szolgáltatás ügyvezető igazgatója. „Kitörő örömmel nézünk az újabbnál újabb terjeszkedési és együttműködési lehetőségek elébe, amelyekkel hatékonyan formálhatjuk a jövő nagyvárosainak közlekedési kultúráját” – tette hozzá.

Széleskörű mobilitási szolgáltatásai folyamatos fejlesztésével a BMW Group a metropoliszokban élő társadalom életminőségének módszeres javítására törekszik. A vállalatcsoport megannyi partnerrel és kormányzati szervezettel karöltve hozza el a jelenbe a személyes mobilitás hosszú távon fenntartható jövőjét.

Megosztás