Figyelemre méltó helykínálat és még magasabb szintű variálhatóság a Honda Jazz 1.5 i-VTEC sajátja

  • Az optimális építésmód eredményeként az utastér és a csomagtartó befogadóképessége egyaránt kategóriaelső

  • A hátsó utasokat bőséges tér és páratlan kényelem várja

  • A 354 literes csomagtartó a hátsó ülések síkba döntésével 897 literre növelhető

  • A Magic Seats Ülésrendszer négy alappozícióban rögzíthető, így maximális a variálhatóság

  • Széles csomagtérajtó ajtó és alacsony rakodóperem a könnyebb bepakolás érdekében

A „Man maximum, machine minimum” elvnek megfelelően a Jazz kompakt, hatékony és tágas jármű, melynek tervezése során az ember, a felhasználó állt a középpontban. Kis tömegű karosszériáját a végsőkig optimalizálták a Honda mérnökei, így az utastér és a csomagtartó befogadóképességét illetően egyaránt a kategória legjobbjaként tekinthetünk rá. Az első utasülés alatt elhelyezett, alacsony profilú tank révén a hátsó ülések alatti hely felszabadul, és így a padlólemez lehetőséget nyújt az innovatív Magic Seats Ülésrendszer alkalmazására.

 

A kompakt építésmód és a hosszú tengelytáv igazán remek párosítás, hiszen páratlan helykínálat jellemzi a Jazzt – a láb-, a váll- és a fejtér jóval tágasabb, mint a méretosztály bármely más szereplőjénél.

 

A hangárnyi utastér ellenére a csomagtartó sem lett kicsi, sőt az új Jazz ebből a szempontból is a mezőny legjobbja. Befogadóképessége alaphelyzetben 354 liter (VDA szabvány szerint), a hátsó ülések ledöntésével pedig 884 literre (VDA szabvány szerint) bővíthető. A 60/40 arányban osztott Magic Seats Ülésrendszer négy különféle alappozícióban rögzíthető, ezáltal még sokoldalúbbá válik a hatalmas belsőtér.

 

Hasznos (Utility) mód – a támlák egészen előre dőlnek, így hatalmas, síkpadlós, 1505 mm hosszú raktér várja a poggyászokat.

 

Magas (Tall) mód – a hátsó ülőlapok függőleges pozícióba kerülnek, így a második sorban padlótól plafonig (1280 mm), illetve első támlától hátsó támláig kihasználható a hely.

 

Hosszú (Long) mód – az első utasülés és a jobb hátsó támla egyaránt előre dől, így a kialakult „alagútba” 2480 mm hosszú tárgyak is gond nélkül behelyezhetők.

 

Felfrissítő (Refresh) mód – az első ülés támlája síkban előre dől, ezáltal 1580 mm „kanapé” áll össze, lehetőséget adva a hátul utazónak, hogy a hosszú utak során az első ülésen pihentesse a lábát.

 

Az 1090 mm széles csomagtérnyílás és a mindössze 605 mm magas rakodóperem igencsak megkönnyíti a bepakolást, a négy rögzítőfül pedig segít a rakomány biztonságos szállításában.

 

 

 

 

Megosztás