Nincsenek véletlenek! Bombasiker lett az UX

Alig néhány hónapja kapható, de már most látszik, hogy igazi bombasiker a Lexus UX. A vezető zöld luxusautógyártóként ismert Lexus vadonatúj, elődmodell nélküli kompakt crossoverét, amelynek márnanagyköveti feladatait idehaza Weisz Fanni látja el, már előzetesen is hatalmas várakozás övezte, de az értékesítési adatok minden előzetes becslést felülmúlnak.

Néhány hónap leforgása alatt e 29610 darab talált gazdára világszerte a vadonatúj Lexus UX crossoverből, amelynek 76%-a környezetbarát hibrid elektromos modell volt. Az Európában április óta forgalmazott modellből a kontinensen 6600 darab kelt el, amelynek 91,4%-va volt hibrid. Jó hír, hogy a magyar vásárlók még az európai átlagnál is zöldebbek: az eddig idehaza elkelt 32 darabból 31-et választottak a világ legfejlettebb, negyedik generációs hibrid elektromos hajtásával, ami 97%-os hibrid arányt jelent.

Az igazi diadalmenetet produkáló kompakt crossover ezzel a nagytestvér RX crossover, az ES felsőkategóriás limuzin és az NX crossover után azonnal a Lexus negyedik legnépszerűbb modellje lett, úgy, hogy szemben az említett modellekkel a legtöbb országban nem január, hanem csupán április óta kapható.

Related posts

Leave a Comment