Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A 2022-es Honda SH350i műszaki adatai

Posted on 2021.11.10.2021.11.05. By AztaCARom

Műszaki adatok*

ERŐFORRÁS
KonstrukcióFolyadékhűtésű, négyütemű, SOHC-vezérlésű, egyhengeres
Összlökettérfogat (cm³)330
Szelepek száma4
Furat x löket (mm)77 x 70,7
Sűrítési viszony10,5:1
Legnagyobb csúcsteljesítmény28,8 LE (21,5 kW)/7500 f./perc
Legnagyobb forgatónyomaték32 Nm/5250 f./perc
Olajmennyiség1,85 L
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
PorlasztásPGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező
Üzemanyagtartály befogadóképessége9,1 L
CO2-kibocsátás (WMTC)77,8 g/km
Üzemanyag-fogyasztás**3,33 L/100 km
ELEKTRONIKAI RENDSZER
IndításÖnindító
Akkumulátor típusa és kapacitása12 V/11,6 Ah
ERŐÁTVITEL 
Tengelykapcsoló felépítéseAutomatikus, röpsúlyos
Váltó felépítéseV-szíjas
VégáttételV-szíj
VÁZ
KonstrukcióAlul elvezetett, acél csőváz
VÁZ ÉS FUTÓMŰ
Méretek (h x sz x m)2160 x 742 x 1161 mm
Tengelytáv1452 mm
Villaszög27,5°
Utánfutás99 mm
Ülésmagasság805 mm
Szabad hasmagasság157,8 mm
Menetkész tömeg174 kg
Fordulókör sugara2,2 m
FELFÜGGESZTÉS
Elöl35 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópok
HátulKétoldali rugóstag lengőkarral
KEREKEK
Elöl16 x MT2,75 méretű, hatágú, öntött, alumínium
Hátul16 x MT2,75 méretű, hatágú, öntött, alumínium
Abroncs elöl110/70-16
Abroncs hátul130/70-16
FÉKRENDSZER
ABS típusaKétcsatornás
Elöl256 mm-es átmérőjű tárcsa (2 dugattyús féknyereg)
Hátul256 mm-es átmérőjű tárcsa (1 dugattyús féknyereg)
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA
MűszerekLCD-műszeregység a következő funkciókkal: sebesség és üzemanyagszint, pillanatnyi fogyasztás, környezeti hőmérséklet, két napi számláló, óra, Honda SMART Key visszajelző
FényszóróLED
Hátsó lámpaLED

*A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát fenntartja.

**Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A tesztet próbapadon hajtottuk végre vezetővel, utas és kiegészítők nélkül. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Motor Tags:2022, 2022-es, 2022-es Honda SH350i, bemutató, Honda, Honda SH350i, motor, motorkerékpár, premier, robogó, SH350i

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Gyakorlatilag örök életű a Toyota EV akkumulátora
Next Post: Emissziómentes cégautóflotta az SAP-nál

Kapcsolódó cikkek

  • Februártól új régiós ajánlatokat nyújt a MÁV-START az Ausztriába ingázóknak Ctrl+C - Ctrl+V
  • Nürburgring-csomagos Corollát dobott piacra a Toyota Hírek
  • Már hétfőtől több elkerülő járattal lehet utazni Hírek
  • Retró hétvége sínen, úton, levegőben a Balaton-parton Ctrl+C - Ctrl+V
  • Íme az új BMW 5-ös sorozat (1.) Bemutató
  • Jótékony célú rajzpályázatot hirdetett a Volvo Hungária Kft. és a Waberer’s cégcsoport Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Egyre elterjedtebb, de még mindig sok a tévhit a munkaerő-kölcsönzés körül
  • Mi lesz a hip hoppal 50 év múlva?
  • Tokaj-Hegyalja a legfenntarthatóbb hazai úti cél egy kutatás szerint
  • Bruttó elszámolás mellett is megéri napelem-rendszert telepíteni
  • Zökkenőmentes félévkezdés
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.28.) –  Mullen GT 925
  • Van képünk hozzá (23.09.27.) –  Honda Accord Japan
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Tesztkörúton szereplő, digitális automata központi ütközővel felszerelt vonatot mutatott be a Rail Cargo Hungaria Zrt.
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Ünnepeljük együtt a világ egyik legnépszerűbb italát!
  • Bárányba borul szeptember utolsó hétvégéje
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT