Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Little Car Company bemutatja az első részleteket a Tamiya Wild One MAX Launch Edition-ről

Posted on 2023.05.19.2023.05.18. By AztaCARom

A Tamiya Wild One MAX Launch Edition, amely az 1980-as évek ikonikus off-road R/C autóján alapul, idén nyáron kerül nyilvános bemutatásra.

A Tamiya Wild One MAX Launch Edition csak 100 példányra korlátozódik

A projekt eredeti bejelentése óta a betéttulajdonosok javaslatait követõen számos fejlesztés és frissítés történt, amelyek növelték az autó méretét, használhatóságát és teljesítményét.

Az első szállítások 2024 elején kezdődnek, és az összes járművet eredetileg teljesen felépített autóként, az Egyesült Királyságban és az EU-ban használható útcsomaggal együtt forgalmazzák.

A Little Car Company, a limitált szériás, kézzel épített elektromos skálázott autókat gyártó cég ma bejelenti az első részleteket a nagyon várt Tamiya Wild One MAX-ról, amelyet idén nyáron fognak nyilvánosan bemutatni, kezdve a korlátozott példányszámú Launch Edition kiadással.
Az eredeti Tamiya Wild One (58050) rádióvezérlésű autón alapuló – először 1985-ben adták ki – a Tamiya Wild One MAX Launch Edition teljes körű járműként kerül újra a piacra, és 100 példányra korlátozódik, mielőtt más verziók megjelennének.

A Wild One MAX Launch Edition fejlesztései és frissítései
Míg a projekt a vártnál tovább tartott az egész iparágra kiterjedő szállítási késések miatt, a The Little Car Company időt szakított arra, hogy meghallgatja a betéttulajdonosok visszajelzéseit. A tervezési és fejlesztési folyamat során mindvégig beszéltek a közösséggel, és a bemeneti adatok alapján frissítéseket hajtottak végre, ami nagyobb teljesítményt és jobb használhatóságot eredményezett.

A magas specifikációjú Tamiya Wild One MAX Launch Edition Cobra kagylós ülésekkel, 4 pontos hevederekkel, IP-besorolású 5”-os digitális képernyővel, tengeri specifikációjú kapcsolókkal, Brembo tárcsafékekkel, valamint Bilstein lengéscsillapítókkal, Eibach rugóval párosítva. Az autó elöl és hátul 14”-os Maxxis off-road gumikkal működik.
A Little Car Company néhány apró módosítást is végzett az eredeti R/C autó kialakításán a nagyobb biztonság és kényelem érdekében. Belül a pilótafülkét szélesebbre tették, hogy két utas kényelmesen elférhessen, ami következetes kívánságlista volt a betétesekkel való beszélgetés során.
Az első felfüggesztés tornyjait kisimították, ami jobb kilátást és gyalogosbiztonságot tesz lehetővé, az első felfüggesztést pedig a „futókaros” kialakításról dupla lengőkarosra fejlesztették. A folyamatban lévő fejlesztések során az autó mérete 3,5 m hosszúról (137,8”) és 1,8 m-ről (70,8”) 3,6 m hosszúra (141,7”) és 1,9 méter szélesre (74,8”) nőtt.
Az off-road szerelmesei számára a Wild One MAX Launch Edition hasmagassága 270 mm, a megközelítési szög 34,1 fok, az áttörési szög 28,4 fok, az indulási szög pedig 50,8 fok. A Little Car Company opcionális szélvédőt és ablaktörlő mechanizmust is kifejlesztett, hogy praktikusabbá tegye az autót.
A Launch Edition nyolc cserélhető akkumulátorral működik, amelyek teljes kapacitása 14,4 kWh, végsebessége pedig körülbelül 96,5 km/h. Eközben a jármű saját tömege várhatóan körülbelül 500 kg lesz. Megkérdezték a meglévő betéteseket, hogy érdekelné-e őket egy közúti jogi lehetőség az autóra, és nem meglepő módon 95%-uk igennel válaszolt. A Little Car Company ezért kifejlesztette a Launch Edition-t, amely az Egyesült Királyságban és az EU-ban az L7e négykerekűekre vonatkozó szabályozások* értelmében közúti jogi csomagot tartalmaz.
Ben Hedley, a The Little Car Company vezérigazgatója így nyilatkozott: „Nagyon izgatottak vagyunk, hogy egy lépéssel közelebb kerülhetünk Tamiya Wild One MAX Launch Edition megjelenéséhez. Bár kétségtelenül volt néhány akadály az egész iparágra kiterjedő ellátási problémákkal kapcsolatban, csapatunk óriási munkát végzett egy R/C autó teljes méretben való életre keltésében, és nem is lehetnék rájuk büszkébb.

„Szeretnék köszönetet mondani minden Tamiya betéttulajdonos közösségünknek, akik felbecsülhetetlen értékű hozzájárulást és javaslatot adtak nekünk ahhoz, hogy miként tehetjük a Wild One MAX-ot a lehető legjobb járművé. Mindegyiküket meghallgattuk az első leleplezés óta, és átvettük az ötleteiket. Visszajelzéseik segítettek egy új típusú jármű kifejlesztésében, amely bemutatja, hogy az elektromos autók szórakoztatóak lehetnek, anélkül, hogy az agyra törő gyorsulásra kellene hagyatkozni. A dizájn egyszerűsítésével és a súlycsökkentéssel ez az autó tökéletes példája annak, hogy nem kell 500 lóerő ahhoz, hogy élvezetes vezetőautót készítsenek. Hihetetlenül izgatottak vagyunk, hogy megmutathatjuk a kész autót, és alig várjuk, hogy mindenki saját bőrén tapasztalja meg.”
A Launch Edition gyártása 2024 elején kezdődik, és az autókat teljes egészében a The Little Car Company építette át a vásárlóknak. A megnövelt méretet, használhatóságot és teljesítményt kínáló Launch Edition teljesen új szintre emeli a Wild One MAX-ot. A termékfejlesztés későbbi szakaszában a tervek szerint más változatos teljesítményt kínáló változatok is elérhetők lesznek.
A Little Car Company teljesítmény- és tartóssági teszteket hajt végre tavasszal és nyáron, mielőtt az autót néhány hónap múlva nyilvánosan bemutatják, megerősített teljesítményadatokkal, hatótávolsággal és árakkal.
Befizetéshez vagy az exkluzív frissítésekre való feliratkozáshoz látogasson el a www.wildonemax.com oldalra
*L7e definíció: Személyszállításra tervezett négykerekű nehéz négykerekű járművek osztályozása, amelyek saját tömege nem haladja meg a 450 kg-ot (akkumulátorok nélkül)

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Little Car Company, Tamiya Wild One MAX Launch Edition

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Csaknem félmilliárd forintból fejlesztik az úthálózatot Szarvason
Next Post: Egymilliárd forintos útfelújítási program kezdődik Békésen

Kapcsolódó cikkek

  • Balesetek miatt torlódik a forgalom az M5-ösön a főváros felé (is) Hírek
  • Cosworth motoros Peugeot 106 Ctrl+C - Ctrl+V
  • Hidrogénhajtású szárnyashajóban is megjelenik a Toyota üzemanyagcellás technológiája Bemutató
  • TIER e-rollerek segítik a Graphisoft Park dolgozóinak munkába jutását Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Német Lackó–Tóth Imre duó is Citroën C3 Rally2-vel versenyez idén Ctrl+C - Ctrl+V
  • Titkokat árult el a vadonatúj Corolla főmérnöke Hírek

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Akkumulátorral és okosotthon funkciókkal az optimális energiafelhasználásért
  • Új lemeze legütősebb dalához forgatott klipet Freddie
  • A Fujitsu 13. generációs Intel processzorral ellátott, új noteszgépekkel lép piacra
  • Dua Lipa megtörte a nagyobb alkotói csendet
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Négy kategóriában hirdettek győzteseket a Nagy Diák Teszteken
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT