Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

30 éve a 202-es sorozat az első Mercedes-Benz C-osztályként jelent meg

Posted on 2023.05.17.2023.05.14. By Google Fordító

1993 májusában a Mercedes-Benz bemutatta a 201-es sorozat utódját
1993 őszén a C 36 AMG erős jelet küldött a sportosságról és a menetdinamikáról
1996-ban az Estate modell (S 202) következett
Classic, Elegance, Esprit és Sport – négy vonal széles célcsoportot céloz meg

Kompakt, biztonságos és keresett – a 202-es sorozatú Mercedes-Benz C-osztály fergeteges sikert aratott: 1993 és 2001 között csaknem 1,9 millió limuzin és kombi jármű hagyta el a gyártósorokat. Tulajdonságait összességében az első C-osztály megszilárdította feltűnő elődje, a Mercedes-Benz 190 (W 201) sikerét, amelyet széles körben „Baby Benz” néven ismernek. Az új, négyszelepes technológiával rendelkező dízel- és benzinmotorok nagyobb teljesítményt nyújtottak, csökkentett fogyasztás mellett, és optimalizált kipufogókarakterisztikával rendelkeztek. Különösen sportos változat volt a 206 kW-os (280 LE) C 36 AMG, az első együttműködési projekt az AMG-vel. A Mercedes-Benz a 202-es sorozattal sorra bevezette az új nómenklatúrát is: az 1972 óta így nevezett S-osztálynak megfelelően most egy betűt használnak a járműosztály általános megjelölésére – innen ered a „C-osztály” elnevezés. A modelljelölés új logikát követett. A megfelelő betű most a térfogatra utaló számkombináció elé került. 1993 nyarán a Mercedes-Benz átvette az elvet a márka többi személygépkocsijára is.

A C-osztály lenyűgözött időtlen dizájnjával és nagyobb belső terével
A 202-es sorozat dizájnja időtlen és elegáns volt: „Az első C-osztály dizájnjának az volt a célja, hogy a széles közönséget vonzó, esztétikus és időtálló formával vonzza meg” – mondja Prof. Peter Pfeiffer, a tervezés vezetője 1999-től. 2008, elmagyarázva az akkori specifikációkat. „Természetesen illeszkedett a márka tervezési idiómájába. Sikere megmutatta, hogy ez a kezdettől fogva tervezett konszolidáció a helyes út volt. A 202-es sorozat kirívó siker lett.”

Elődjéhez képest a C-osztály lényegesen nagyobb belső teret kínált: „Arra reagáltunk, hogy a közép-európai népesség évről évre nőtt” – mondja Prof. Hermann Gaus, a járműfejlesztés akkori vezetője. Több belső teret, alig nagyobb külső méreteket értek el egyrészt az olyan alkatrészek elrendezésével, mint a motor, a tengelyek és a sebességváltó. A C-osztályban az üzemanyagtartály áthelyezése is jelentős előnyökkel járt. A 190-ben még a hátsó ülés mögött helyezték el. Az új kompakt limuzinban először használtak műanyag üzemanyagtartályt. Könnyű volt, szabadon alakítható, és a hátsó üléspad alatt, a hátsó tengely előtt helyezkedett el. Ezért a C-osztályban a hátsó ülést kissé hátra lehetett tolni a nagyobb hely érdekében. A csomagtartó kapacitása is nőtt a W 201-hez képest. Elődjéhez képest mintegy 40 milliméteres hossznövekedéssel az új modellsorozat továbbra is kompakt limuzin volt.

Az erőforrások biztonsága és megőrzése
Az elülső és hátulsó ütközések során nyújtott fokozott biztonság mellett a mérnökök kiemelten kezelték az oldalsó ütközés elleni védelmet. Az intézkedéscsomag kiterjedt volt. Egy darabból álló oldalfalat tartalmazott. Ez nagyon magas szintű erőt kínált. Ezenkívül egy csőszerű szerkezet erősítette meg az ajtókat. A háromhéjú B-oszlop széles, robusztus alappal rendelkezett az oldalküszöbre való átmenetnél. Az első ülések alatti hatalmas kereszttartók az erőket a középső alagútra és a jármű érintetlen oldalára vitték át. Az oldalsó szoknyákban lévő válaszfalak megakadályozták, hogy kihajoljanak és gyűrődjenek. Az üléseket is merevségre tervezték, hogy az erőket összeomlás nélkül adják át. Ezenkívül a fejlesztők a 202-es sorozat tervezése során az erőforrás-takarékosságot is szem előtt tartották. A cél az volt, hogy az elhasználódott járművek 85 százaléka újrahasznosítható legyen.

Új motorok a nagyobb teljesítmény és az alacsonyabb károsanyag-kibocsátás érdekében
A piaci bevezetéskor a C-osztály négy benzines és három dízelmotoros változatban volt elérhető. A C 180 teljesítménye 90 kW (122 LE). A C 200 100 kW (136 LE) teljesítményt fejlesztett ki. A C 220 110 kW (150 LE) teljesítményt adott. A C 280 142 kW (193 LE) teljesítményt adott soros hathengeres motorjával. A kompressziós gyújtású modellek közül az 55 kW-os (75 LE) C 200 Diesel volt a belépőmodell, ezt követte a C 220 Diesel 70 kW (95 LE) és a C 250 Diesel 83 kW (113 LE) teljesítménnyel. .

Az új benzinmotorok nyomatéka és névleges teljesítménye nagyobb volt, mint a W 201-ben, és a kipufogógáz minősége is jelentősen javult. A mérnökök ezt olyan újításokkal érték el, mint a négyszelepes technológia, a nagyobb motorok vezérműtengely-állítása, a továbbfejlesztett motorkezelés és a szelephajtómű súrlódásának csökkentése. A Mercedes-Benz volt a világ első gyártója, amely bevezette a négyszelepes technológiát a dízelmotorokhoz. A további műszaki fejlesztésekkel, például az új elektronikus befecskendezőrendszerekkel együtt, az elért előrehaladás nagyobb névleges teljesítményt és nagyobb nyomatékot is eredményezett. Az alapfelszereltség része a kipufogógáz-visszavezetés és a dízel katalizátor jelentősen csökkentette a részecskekibocsátást.

Kényelemre épített felfüggesztés
A modern tengelykialakítások hozzájárultak a menetkényelem és a vezetésbiztonság jelentős javulásához az előző modellhez képest. Az első tengely két lengőkarja – innen a dupla lengőkaros tengely elnevezés – optimalizálta a kerékvezetést. A „Baby Benz”-ből ismert független, többlengőkaros hátsó felfüggesztést módosították, és rugalmas hátsó tengely hajtóműtartóval szerelték fel. Az új rugó- és lengéscsillapító-beállítás, valamint a hosszabb tengelytáv és a szélesebb nyomtáv szintén hozzájárult a kényelemhez és a kezelésbiztonsághoz.

A megfelelő választás mindenki számára. A négy felszerelési vonal
Az alapfelszereltség része volt a vezetői légzsák, a beépített oldalsó ütközésvédelem, az ABS blokkolásgátló fékrendszer, a szervokormány, az ötfokozatú sebességváltó és a központi zár. A Mercedes-Benz az úgynevezett klasszikus – később Classic néven emlegetett – változat mellett a C-osztályt is Esprit, Elegance és Sport néven felszerelt sorozatban kínálta. A márka „fiatalosan pimasznak” (Esprit), „formálisan elegánsnak” (Elegance) és „dinamikusan technikásnak” (Sport) jellemezte őket. Az Esprit 25 milliméterrel alacsonyabb felfüggesztést és színes, friss belsőt kapott. Az elegancia a fényezéshez illő színű külső dörzslécekkel, valamint a dörzslécekben és az ajtókilincsekben lévő krómbetétekkel tűnt ki. A fa díszítés megteremti a hangulatot a belső térben. A Sportnak 25 milliméterrel alacsonyabb volt a felfüggesztése, és feszesebb volt a felfüggesztés. A felszereltség szélesebb gumiabroncsokat és könnyűfém keréktárcsákat tartalmazott, ötlyukas kivitelben. „Ezekkel a sorokkal sikerült még szélesebb közönséget megszólítani” – magyarázza Prof. Peter Pfeiffer. „Az Esprittel és a Sporttal meg tudtuk győzni azokat a vásárlókat, akik túlságosan higgadtnak találták a W 202 dizájnját.” A Classic és az Elegance sorozat a leszállított járművek egyharmadát tette ki. A maradék harmadikat az Esprit és a Sport alkotta.

Estate modell bevezetése
A limuzin 1986-ban kezdődő tervezési szakaszában az akkori Daimler-Benz AG igazgatótanácsa egy S 202-es házon belüli kombi modell kifejlesztéséről is döntött. Ezt 1996-ban dobták piacra, és ez volt a első kombi a kompakt osztályban. Ez az űrcsoda számos gyakorlati előnnyel tündökölt – többek között a dizájnjával. „Az autóknak el kell nyűgözniük” – mondja Prof. Peter Pfeiffer. „A tiszta okokon alapuló autók csődöt mondanak a piacon.”

Erőteljes AMG modellek
A 202-es sorozat csúcsteljesítménye eredetileg az 1993 őszén bemutatott C 36 AMG volt. Ez volt az első jármű, amelyet a Mercedes-Benz és az AMG közösen fejlesztett. Az alapja egy C 280 a „Sport” felszerelési sorozatban. Az AMG megnövelte a 2,8 literes hathengeres soros motor furatát és löketét 3,6 literes lökettérfogat érdekében. A speciális dugattyúk, a módosított főtengely és a nagyobb kompressziós arány 206 kW (280 LE) teljesítményt eredményezett. A Sport változathoz képest a felfüggesztés további tíz milliméterrel csökkent. A módosított első és hátsó kötény, oldalsó szoknyák és nagyobb kerekek vizuálisan megkülönböztették az AMG változatot.

A sindelfingeni stylistokat bevonták a fejlesztési munkába. „A C 36 AMG természetesen illeszkedik a sorozat általános dizájnjához” – mondja Prof. Peter Pfeiffer. Nagy sikert aratott: 1993 ősze és 1997 júniusa között figyelemre méltó 5221 darab C 36 AMG készült. 1997 szeptemberében egy nyolchengeres motor debütált a C-osztályban. A C 43 AMG 225 kW-ot (306 LE) fejlesztett ki. Az 1998-ban bemutatott C 55 AMG esetében ez a teljesítmény 255 kW-ra (347 LE) nőtt.

A C-osztály első próbálkozásra megnyeri a DTM-et
A DTM-ben, amely Európa-szerte nagyon népszerű versenysorozat, a C-osztály 1994-től folytatta a 190 E 2.5-16-os túraautó nagy sikerét. 1994-ben Klaus Ludwig megnyerte a címet egy AMG Mercedes C-osztályú DTM-mel, amelynek V6-os motorja 294 kW (400 LE) teljesítményt adott. Az átdolgozott változattal és 324 kW (440 LE) teljesítménnyel Bernd Schneider megszerezte a bajnoki címet a DTM-ben és a Nemzetközi Túraautó Bajnokságban 1995-ben. A győztes autó a Mercedes Legend Room 7-ben: „Versenyek és rekordok” látható. – Benz Múzeum.

Új V6-os és CDI motorok a modellfrissítéssel
Az 1993-tól 2000-ig (limuzin) és 1996-tól 2001-ig tartó gyártási időszakban (kombi) számos műszaki és vizuális fejlesztést építettek be a gyártásba. 1995-ben például a C 230 Kompressor ismét egy Roots légfúvót kapott. Ez jelentősen nagyobb nyomatékot eredményezett széles fordulatszám-tartományban, és jobban reagált az erőleadásra. „A turbó késleltetés hiánya miatt a kompresszor mellett döntöttünk, a turbófeltöltő ellen pedig akkoriban” – magyarázza Prof. Hermann Gaus járműfejlesztő. Az 1997-es modellfrissítéstől kezdve a C 240 és C 280 modelleket új V6-os motorokkal kínálták. Az ESP® Electronic Stability Program kezdetben csak ezekhez a modellekhez volt elérhető, de a többi követte. A frissítés részeként az alapfelszereltség része volt az oldaltáskák az első ajtókban, a nagy teljesítményű övfeszítők överő-határolóval az első üléseken és a fékasszisztens.

A Mercedes-Benz egy turbófeltöltős dízelmotort is bemutatott. A C 250 Turbodiesel volt az első turbódízel személyautó négyszelepes technológiával és közhűtéssel. 110 kW (150 LE) teljesítményt fejlesztett ki. 1997-ben a közös nyomócsöves elv bekerült a C-osztályba. A C 220 CDI négyhengeres dízelmotorja 92 kW-ot (125 LE) fejlesztett ki. Ez a motor nem csak lökettérfogat-osztályának legnagyobb nyomatékával büszkélkedhet, hanem az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás terén is mércét állított fel. 1998-ban csatlakozott hozzá a C 200 CDI 75 kW (102 LE) teljesítménnyel.

1993 és 2000 között 1 626 383 limuzint gyártottak a 202-es sorozatból. 1996 és 2001 között ehhez a számhoz 243 871 kombimodellt adtak hozzá.

Mercedes-Benz C 280 (W 202), Baujahr 1996. Fahrzeug in der Ausstattungsline Sport mit Lackierung in designo grün metallic und Ton in Ton passendem Interieur. Fahraufnahme von links vorn aus dem Jahr 2023.Mercedes-Benz C 280 (W 202), production year 1996. Vehicle in the Sport equipment line with paint finish in designo green metallic and matching tone-in-tone interior. Driving shot from the front left in 2023.
Mercedes-Benz C 280 (W 202), Baujahr 1996. Fahrzeug in der Ausstattungsline Sport mit Lackierung in designo grün metallic und Ton in Ton passendem Interieur. Exterieuraufnahme von links hinten aus dem Jahr 2023. Mercedes-Benz C 280 (W 202), production year 1996. Vehicle in the Sport equipment line with paint finish in designo green metallic and matching tone-in-tone interior. Exterior view of the rear left from 2023.
Mercedes-Benz C 280 (W 202), Baujahr 1996. Fahrzeug in der Ausstattungsline Sport mit Lackierung in designo grün metallic und Ton in Ton passendem Interieur. Interieuraufnahme des Cockpits mit Details von Fahrersitz und Türverkleidung aus dem Jahr 2023. Mercedes-Benz C 280 (W 202), production year 1996. Vehicle in the Sport equipment line with paint finish in designo green metallic and matching tone-in-tone interior. Interior view of the cockpit with details of the driver’s seat and door trim from 2023.
Mercedes-Benz C-Klasse Limousine (W 202). Heckansicht des C 280. Foto aus dem Jahr 1995. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Classic Archive: A92F2150) Mercedes-Benz C-Class Saloon (W 202). Rear view of the C 280. Photo from 1995. (Photo index number in the Mercedes-Benz Classic Archives: A92F2150)
Mercedes-Benz C-Klasse Limousine (W 202). Fahraufnahme von links. Foto aus dem Jahr 1997. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Classic Archive: A97F1224) Mercedes-Benz C-Class Saloon (W 202). Driving shot from left. Photograph from 1997. (Photo index number in the Mercedes-Benz Classic Archives: A97F1224)
Mercedes-Benz C-Klasse Limousine (W 202), Ausstattungsline Esprit. Fahraufnahme von rechts vorn. Foto aus dem Jahr 1997. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Classic Archive: A97F1396) Mercedes-Benz C-Class Saloon (W 202), Esprit equipment line. Driving shot from front right. Photograph from 1997. (Photo index number in the Mercedes-Benz Classic Archives: A97F1396)
Mercedes-Benz C-Klasse T-Modell (S 202). Seitenaufnahme aus dem Jahr 1997. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Classic Archive: A97F1436)Mercedes-Benz C-Class Estate (S 202). Side view from 1997. (Photo index number in the Mercedes-Benz Classic Archives: A97F1436)
Mercedes-Benz C-Klasse Limousine (W 202). Zeitgenössische Genreaufnahme von links vorn. Foto aus dem Jahr 1997. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Classic Archive: A97F1364) Mercedes-Benz C-Class Saloon (W 202). Contemporary genre shot from the front left. Photograph from 1997. (Photo index number in the Mercedes-Benz Classic Archives: A97F1364)
Mercedes-Benz C-Klasse Limousine (W 202), Ausstattungsline Classic. Heckansicht aus dem Jahr 1997 mit Demonstration des Kofferraumvolumens über Gepäckstücke. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Classic Archive: A97F1244) Mercedes-Benz C-Class Saloon (W 202), Classic equipment line. Rear view from 1997 with demonstration of boot capacity using luggage. (Photo index number in the Mercedes-Benz Classic Archives: A97F1244)
Mercedes-Benz C 36 AMG (W 202). Heckansicht mit Schriftzug und markanter, doppelter Endrohrblende. Foto aus dem Jahr 1993. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Classic Archive: A93F2087) Mercedes-Benz C 36 AMG (W 202), Rear view with lettering and distinctive twin tailpipes. Photo from 1993. (Photo index number in the Mercedes-Benz Classic Archives: A93F2087)
Mercedes-Benz C-Klasse Limousine (W 202). Interieur der Ausstattungsline Classic. Foto aus dem Jahr 1993. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Classic Archive: A92F2262) Mercedes-Benz C-Class Saloon (W 202). Interior of the Classic equipment line. Photo from 1993. (Photo index number in the Mercedes-Benz Classic Archives: A92F2262)
Mercedes-Benz C-Klasse Limousine (W 202). Schnittmodell als grafische Darstellung. Foto aus dem Jahr 1993. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Classic Archive: C93F63) Mercedes-Benz C-Class Saloon (W 202). Cutaway model as a graphical representation. Photo from 1993. (Photo index number in the Mercedes-Benz Classic Archives: C93F63)
AMG-Mercedes C-Klasse Rennsport-Tourenwagen (W 202). Foto des Fahrzeugs von Klaus Ludwig im ADAC-Preis auf dem Nürburgring am 2. Juni 1994. Ludwig gewinnt den Titel der DTM in der Saison 1994. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Classic Archive: A94F791)AMG Mercedes C-Class racing touring car (W 202). Photo of Klaus Ludwig’s car in the ADAC Prize Race at Nürburgring on 2 June 1994. Ludwig wins the DTM title in the 1994 season. (Photo index number in the Mercedes-Benz Classic Archives: A94F791)
Mercedes-Benz C-Klasse Limousine (W 202). Ansicht von links vorn. Foto aus dem Jahr 1995. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Classic Archive: A95F2240) Mercedes-Benz C-Class Saloon (W 202). Front left view. Photo from 1995. (Photo index number in the Mercedes-Benz Classic Archives: A95F2240)
Mercedes-Benz C-Klasse Limousine (W 202). Seitliche Ansicht des Innenraums. Foto aus dem Jahr 1993. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Classic Archive: A92F2277)Mercedes-Benz C-Class Saloon (W 202). Side view of the interior. Photo from 1993. (Photo index number in the Mercedes-Benz Classic Archives: A92F2277)

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:202-es, C-osztály, Mercedes, Mercedes-Benz, Mercedes-Benz 202-es, Mercedes-Benz C-osztály

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Az elektromos teherautók töltési megoldásának fejlesztésében vállal szerepet ABB E-Mobility
Next Post: Megújul a carVertical Magyarországon

Kapcsolódó cikkek

  • Elektromos autó töltő típusok Ctrl+C - Ctrl+V
  • A tervek szerint mindenkinél olcsóbban gyártana akkumulátort a Toyota vegyesvállalata Ctrl+C - Ctrl+V
  • Már festik a csepeli műhelyben a Lánchíd korlátjait Ctrl+C - Ctrl+V
  • Teherautókat és autóbuszokat ellenőriz a rendőrség a jövő héten Hírek
  • A viharos időjárás miatt jelentősen megnő a menetidő a Budapest-Dombóvár-Pécs vonalon Hírek
  • Közlekedési változások március 15-én Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Akkumulátorral és okosotthon funkciókkal az optimális energiafelhasználásért
  • Új lemeze legütősebb dalához forgatott klipet Freddie
  • A Fujitsu 13. generációs Intel processzorral ellátott, új noteszgépekkel lép piacra
  • Dua Lipa megtörte a nagyobb alkotói csendet
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Négy kategóriában hirdettek győzteseket a Nagy Diák Teszteken
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT