4×4-es iskolabusz a családi kiránduláshoz

Nem számít, milyen életből származik, van valami olyan, ha egy emelt 4×4-es iskolabuszt lát, amely vitathatatlan félelmet és szünetet vált ki. Amikor Steven Merrill rájött, hogy negyedik gyermeke úton van, tudta, hogy építeni akar Overlanderez kényelmesen megfelelhet a növekvő családjának. Tekintettel arra, hogy napi munkája a Ford E-sorozatú kisteherautók építésére koncentrál az Ujoint Offroad-ban, Fletcherben, Észak-Karolinában, csak akkor volt értelme, hogy ezt a platformot fogja tekinteni a következő 4×4 alapjának. Steven, a normán kívül, meg akarta venni a Ford E-450 iskolabusz vadászatát. Amellett, hogy a kívánatosabb V-10 motort és az 5R110 sebességváltót kereste, a legfontosabb dolog, amire számított, egy nyugdíjas busz volt, amely viszonylag rozsdamentes. Néhány hónapig tartott a keresés, de Merrill végül talált egy 2013-as Ford E-450 buszt Pennsylvaniában.

Miután hazavezette az autóbuszt Észak-Karolinába, Steven nem vesztegetett időt arra, hogy a Thomas Built buszt négykerék-meghajtásra konvertálja egy NP271 T-tok és egy nagy fogaskerékű Dana 60 segítségével. Innentől kezdve a frissítések folyamatos fejlődése volt, amelynek végső célja valami létrehozása, amelyet családja vállalhat terepjáró kemping kalandok. Van esélyünk megnézni a buszt a magánbánya-ingatlanokon, valamint egy nemrégiben folytatott parti halászati kiránduláson, amelyet a Merrell a keleti parton tett. Nemcsak az építkezés mérete és kivitelezése fújt el minket, hanem a bennünk lévő gyerek örült annak a ténynek, hogy a stop jel és a lámpák teljesen működőképesek.

Készlet-Összetevők, Amelyek Nagyszerű Alapot Teremtenek

Steven éves tapasztalattal rendelkezik a negyedik generációs Ford E-sorozatú kisteherautók építésében, és inkább a V-10-et részesíti előnyben, amelyet az 5R110 automatikus sebességváltó támogat. Tekintettel arra, hogy a 6,8 literes energia nagy energiát ad, Steven elhagyta azt, az erőátvitel mellett.

Az ötfokozatú automatikus 5R110 sebességváltó beszerzésének egyik vonzereje, hogy nagyon könnyű NP271 átviteli tokot rögzíteni. A hatalmas láncmeghajtású T-tok mindkét végén 1350 kettős karán hajtókar van rögzítve.

Az eredeti, teljes úszású Dana 70 hátulról fekszik, de most az egyedi specifikációjú levélrugók tartják a helyén. Ezeket az Ujoint Offroad rugókat egy segítő légzsák segíti. Az utazás tompítása egyedi Fox 2.0 ütések.

Az első tengely egy nagy fogaskerékű Dana 60, amelyet eredetileg egy 1999-2004-es Ford Super Duty-nek szántak. Felszerelték SpynTec Hub Conversion, Eaton Detroit Truetrac differenciálmű, SSBC nyolc dugattyús féknyereg és 4,56 fogaskerekekkel. A kormányzás az Ujoint Offroad kereszteződésének beállítása.

A ‘Tons’ Elõre És Hátra Történik

Az Ujoint Offroad 4×4 átalakítókészlet lehetővé teszi, hogy egy tonnás tengely elöl üljön. Ez a rendszer egyedi méretű, 6 hüvelykes emelőrugókat és Fox 2.0 ütéseket használ. A stabilitás elősegítése egy nagy teherbírású anti-sway bar és nyomtáv elrendezése.

A vezetőülés a busz belsejében található kevés érintetlen darab egyike. A vezető jobb oldalán megtalálja a padlóváltó-átviteli tok kart, és Steven módosította az sPOD-t, hogy a világítási és kiegészítő kezelőszerveit integrálja a készlet felső kapcsolópaneljébe. A kötőjelben lévő rádió teljes munkaidős hátsó kameraként szolgál.

Steven tartós és praktikus belső teret akart, mivel a busz nemcsak a családi kalandraktár, hanem a napi sofőr is. Tehát a padló védelme és a könnyű tisztítás érdekében letette néhány Tarkett vízálló vinilpadlót. Nyolc autóbusz-hely biztosítja gyermekeinek biztonságos ülőhelyet. A busz hátulján egy queen ágy található, amely egy egyedi platformon ül, amely szintén tartja a család felszerelését, és egy dometikus hűtőszekrény. A vezető oldalán az utolsó ülés mögött teljes méretű tartalék is található.

SRW Konverzió A Megfelelő Alkatrészekkel

A busz eredetileg duál volt, de Steven tudta, hogy egy hátsó kerékre akarja konvertálni. Ez azt jelentette, hogy olyan kereket és gumiabroncsokat kell találni, amelyek képesek kezelni a súlyt. A munka elvégzése egy 37×13.50R17 Yokohama Geolandar X-AT sorozat. Ezek párosulnak a 17×8.5 305-HD módszerrel. A légnyomás 15 psi-re csökkenésével figyeltük, ahogy a busz könnyedén mozog a homokon.

A Thomas Built test tetejére csavarozva az Advent Air tetőre szerelt légkondicionálója. Az egység körül egy Ujoint Offroad tetőcsomagtartója található, amely jelenleg két 200 wattos napelemet tart. Végül itt lesz egy CVT Denali sorozatú sátor és a Fiamma F45S napellenző.

Szeretjük, hogy Steven életben tartotta a sárga és fekete iskolabusz témáját. Eltávolított néhány extra tükröt, de a legnagyobb módosítást, amelyet az elülső végén tett, az Ujoint Offroad első csörlő-lökhárító hozzáadása volt. Fel van szerelve Warn VR 12-S csörlővel, Ujoint Offroad vásárlóval, Factor 55 ProLink-rel, amely a Baja Designs LED világításának szép segítője, és egy vevő, amely lehetővé teszi számára, hogy cseréljen néhány kempingkiegészítőt. Noha ez a busz messze nem könnyű, a lökhárító elsősorban alumíniumból áll, csakúgy, mint a tetőcsomagtartó, így nem adtak felesleges súlyt.

2013-As Ford E-450 Thomas Built Iskolabusz-Építési Specifikációk

  • Tulajdonos: Steven Merrill
  • Stomping helyek: Asheville, Észak-Karolina
  • Építési idő: 8 hónap

hajtáslánc

  • Motor: 6,80 literes V-10
  • Sebességváltó: 5R110
  • Transzfer eset: NP271
  • Alacsony tartományarány: 2,72: 1
  • Feltérképezési arány: 38,57: 1
  • Első tengely / differenciálmű: Nagy fogaskerékű Dana 60, SpynTec Hub konverzió, 4,56 fogaskerék / Eaton Detroit Truetrac
  • Hátsó tengely / differenciálmű: Dana 70, 4,56 fogaskerekek ( nyitva )

felfüggesztés

  • Elülső rész: Ujoint Offroad 4WD átalakítás 6 hüvelykes emelő progresszív levélrugókkal, Fox 2.0 ütések
  • Hátsó: Ujoint Offroad progresszív levélrugók, Fox 2.0 ütések
  • Kormány: Ujoint Offroad crossover

Gumiabroncsok / kerekek

  • Gumiabroncsok: 37×13.50R17 Yokohama Geolandar X-AT
  • Kerekek: 17×8,5 305-HD módszer

Egyéb

  • Páncél: Ujoint Offroad első lökhárító és vezetőoldali lépcsőzetes csúszka
  • Hűvös cucc: SSBC nyolc dugattyús féknyereg, kettős 200 W-os napelemek, Advent Air tetőtéri légkondicionáló, Factor 55 ProLink, Ujoint Offroad fairlead, Warn VR 12-S csörlő, 3000 W inverter, kettős Diehard Gold mélyciklusú kiegészítő elemek

motortrend