70 éves lett az Abarth – Jubielumi kiadással ünnepelnek (Képgalériákkal)

  • 2018-ban a „skorpiójelvényes márka” 23.500 autót értékesített Európában, az értékesítés 36,5% -kal nőtt 2017-hez képest .
  • Abarth idén egy különleges évet ünnepel hiszen a 70 éves lett a sportmárka. Minden autó ami elkészül kap egy különleges jelvényt, amely egyedülállóvá és exkluzívvá teszi.

Az új 595, a 124spider és a 124 GT az idei esztendőben egy ünnepi “70. évfordulós” jelvényt kap.

A 87. Monte Carlo Ralin debütált a különleges sorozat.

A „skorpiójelvényt” viselő autók mindig is meghatározóak voltak ezen a legendás autóversenyen.
Számos győzelmet arattak – mint például Walter Röhrl emlékezetes győzelme 1980-ban a 131 Abarth volánja mögött.