A HR-V innovatív és variálható belsőtere
- A karosszéria középrészére helyezett üzemanyagtartály kategóriaelső helykihasználást tett lehetővé
- A hátsó sorban ülőket tágas fej- és lábtér kényezteti
- A Honda által fejlesztett Magic Seats Ülésrendszer® egyedülálló variálhatóságot garantál
- A széles csomagtérajtónak és az alacsony rakodóperemnek köszönhetően könnyedén bepakolhatók a poggyászok
A vadonatúj Honda HR-V belsőterét a felhasználók folyamatosan változó igényeire szabták, modern, hangulatos környezet biztosítva számukra. Akárcsak a korábbi generációnál, itt is alapfelszereltség a Honda által fejlesztett, forradalmi Mágikus Ülésrendszer, melynek révén mindig az utasok számának és a poggyászok méretének megfelelően „rendezhető át” a belsőtér.
A márka szakemberei arra törekedtek, hogy a kategória legnagyobb és legpraktikusabb kabinját hozzák létre, amit dinamikus, érzelmekkel teli formavilág jellemez. Munkájuk gyümölcseként kiemelkedően magas használati értékű, mindazonáltal emberi léptékű és vidám hangulatú környezet várja az utasokat, mondhatni, öröm beülni a HR-V-be. Tágas és sokoldalú – a HR-V beltere az MPV-k (Multi Purpose Pehicle – többcélú jármű, egyterű) értékeit menekíti át a crossoverek szegmensébe, elsőként ötvözve a magas üléspozíciót, a könnyű kezelhetőséget és a dinamikus menetteljesítményeket.
A tágas és számtalan módon variálható utastér kialakítását a karosszéria középrészére, az első ülések alá helyezett, alacsony profilú üzemanyagtartály tette lehetővé. Ezzel a megoldással rengeteg hely szabadult fel a hátsó sorban, bekerülhetett hát a Honda által fejlesztett, 60/40 arányban osztott Magic Seats Ülésrendszer, melyet tetszés szerint konfigurálhatnak az utasok, mindig az aktuális létszámhoz, illetve rakományhoz igazítva a HR-V belsőterét. A Magic Seats Ülésrendszer a megszokott konfiguráció mellett három egyéb pozícióba is beállítható.
Praktikus (Utility) mód – az ülőlapok a lábtérbe dőlnek, a támlák pedig a helyükre, így hatalmas, síkpadlós, 1845 mm hosszú raktér várja a poggyászokat.
Magas (Tall) mód – a hátsó ülőlapok függőleges pozícióba kerülnek, így a második sorban padlótól plafonig (1240 mm), illetve első támlától hátsó támláig kihasználható a hely.
Hosszú (Long) mód – az első utasülés és a jobb hátsó támla egyaránt előre dől, így a kialakult „alagútba” 2445 mm hosszú tárgyak is gond nélkül behelyezhetők.
Az utasok a hatalmas, kategóriaelső méretű utasteret is nagyra értékelik majd. A fej-, láb-, illetve válltér elöl és hátul egyaránt rendkívül tágas, olyan, mintha nagyobb méretosztályú autóban ülne az ember.
A csomagtartó befogadóképessége szintén a kategória legjobbja, tekintve, hogy 470* liternyi poggyászt nyel el alaphelyzetben, és a hátsó ülések ledöntésével 1103 literre bővíthető. Nem okozhat gondot a bepakolás sem, hiszen az ötödik ajtó 1180 mm széles, a rakodóperem pedig mindössze 650 mm-re esik a talajtól.
Hogy az igazán hosszú utak is kényelmesen, fáradtságmentesen teljenek, a
Honda mérnökei a szegmens legkifinomultabb utasterét kívánták megalkotni. E
törekvésük mentén születtek meg a 2019-es HR-V vadonatúj első ülései, amelyek
optimalizált ülőlappal és háttámlával, valamint – főleg a vállrészen – jobb
oldaltartással járulnak hozzá a gondtalan utazásokhoz. * A befogadóképesség modellváltozatonként és felszereltségi szintenként
változik. További információkért,
kérjük, tekintse meg a műszaki adatokat!