A4 bevezetés Európában
A TDI-hajtásrendszerű és új sportos megjelenésű Audi A4 és Audi S4 modellek 2019 májustól, míg az A4 allroad quattro kora nyártól rendelhető meg Európában, s 2019 őszétől érkeznek a márkakereskedőkhöz. Az A4 Limousine 35 TFSI (110 kW/150 LE) (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 6,0 – 5,5*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 136 – 125*) alapára az S tronic sebességváltóval 35.900 euró, míg az S4 Limousine TDI (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)m: 6,3 – 6,2*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 164 – 163*) 62.600 eurótól rendelhető meg, ahol az Audi A4 Limousine több kedvelt extrafelszerelése – például az A4 Limousine 45 TDI quattro tiptronic (170 kW/231 LE) (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 5,5 – 5,3*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 144 – 139*) modellel összevetve – mintegy 6.400 euró értékben már az alapkivitelt bővíti. Ezek között szerepelnek egyebek mellett a LED-fényszórók dinamikus hátsó irányjelzőkkel, a feszesebb hangolású rugózással és csillapítással kialakított S-sportfutómű, a 18 col peremátmérőjű keréktárcsák, az S-nyomattal díszített, Alcantara bevonatú, elektromosan állítható első sportülések, valamint a sportos stílusú lökhárítók. Az Audi A4 53.300 eurós áron edition one jelzésű különleges modellváltozatban is megrendelhető.
Az Európán kívüli piacokon az Audi eltérő motorizáltsággal, a 3.0 TFSI erőforrással kínálja az S4 és az S4 Avant modelljeit. E turbófeltöltésű, közvetlen benzinbefecskendezésű aggregát teljesítménye 260 kW (354 LE), és az 1370 és 4500 percenkénti fordulatszám közötti tartományon 500 newtonméter forgatónyomatékkal szolgál. A V6-os motorral az S4 Limousine TFSI álló helyzetből mindössze 4,7 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebességét pedig 250 kilométer/órára korlátozza az elektronika. Az S4 Avant TFSI két tizedmásodperccel igényel többet a szabvány szerinti gyorsulási sprinthez.