A 2025-ös Honda Forza 750 ereőforrása és elektronikája
- Az elektronikus gázmarkolat (Throttle By Wire, TBW) három gyári és egy felhasználó által beállítható (USER) menetüzemmódot kínál fel
- A lágy, kiszámítható teljesítményleadást biztosító Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control – HSTC) három üzemmódban működhet. A modellfrissítés részeként még kifinomultabbá tették a Rain konfigurációt
Még szebbek, praktikusabbak és gazdagabban felszereltek lettek a Forza modellcsalád tagjai 2025-re
Hogy minden helyzetben ideális legyen a működés, elektronikus gázmarkolat, valamint három előre programozott és egy felhasználó által konfigurálható menetüzemmód áll a pilóta rendelkezésére. Ezek közül a bal oldali kapcsolókonzollal vagy a TFT-műszeregységen választhat.
A STANDARD afféle hétköznapi, kiegyensúlyozott üzemmód, amelynél a teljesítményleadás (P), a motorfék (EB), a DCT és a kipörgésgátló (HSTC) is középállásba kerül
SPORT üzemmódban agresszív a teljesítményleadás és erős a motorfék, de a HSTC csak a legszélsőségesebb esetben avatkozik be
RAIN (eső) üzemmódban óvatos a teljesítményleadás és a motorfék, de maximális a HSTC-érzékenység
A felhasználói, azaz USER üzemmódban a teljesítményleadás és a motorfék alacsony, közepes és magas szintre állítható, míg a HSTC esetében e három opción felül a kikapcsolást is választhatja a motoros.
Az elektronikus gázmarkolattal, valamint a háromállású Honda Állítható Nyomatékszabályozóval (Honda Selectable Torque Control, HSTC) rendkívül precízen vezérelhető a teljesítményleadás, így mindig maximális lehet a hátsó kerék tapadása.
- 1. szint: minimális beavatkozás és felügyelet a hátsó kerék forgási sebessége felett.
- 2. szint: ez az alapbeállítás. Fokozza a tapadást, ezáltal magabiztossá teszi a pilótát átlagos időjárási és útviszonyok közepette.
- 3. szint: maximális tapadást garantál csúszós útfelületen. A 2025-ös modellévre kifinomultabbá vált működése.
A HSTC természetesen ki is kapcsolható.