A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban
Kínában a BMW Group 723 680 darab új BMW és MINI modellt adott el tavaly, amely a 2018-as teljesítmény tükrében 13,1 százalékos növekedést jelent. Ez volt a vállalatcsoport eddigi legeredményesebb éve azóta, hogy 1994-ben belépett a piacra.
A müncheni központú vállalatcsoport az Egyesült Államokban is történelmi értékesítési rekordot ért el 2019-ben: a 360 918 darab új autó 1,8 százalékos gyarapodásnak felel meg. A BMW márka továbbra is a tengerentúli piac elsőszámú prémiumautó-gyártója.
Európában az új BMW és MINI modellek értékesítése – a számos piacon jelentkező politikai és gazdasági bizonytalanság következtében – némileg elmaradt a 2018-as teljesítménytől, a BMW márka azonban Nagy-Britanniában így is képes volt növelni piaci részesedését. Németországban a vállalatcsoport 331 370 darab új autót adott el, amely 3,8 százalékkal több, mint 2018-ban. Tavaly Németországban a BMW Group ráadásul a hálózatról tölthető modellek szegmensében is képes volt tovább növelni piaci előnyét.
Ez is csak egy „szimpatikus” BMW-s… >>>