A BMW Group Magyarország újra kaput nyit a jövőbe
Brain Bar fesztivál már negyedik éve a BMW i támogatásában Budapesten, idén május 31. és június 2. között.
Európa legnagyobb jövőfesztiválján számos, a világ jövővel kapcsolatos vízióit meghatározó gondolkodója lép színpadra jövő hét végén, hogy körüljárja a jövő üzleti, kulturális és társadalmi kérdéseit. A Brain Bar fesztivál már az indulás éve óta élvezi a BMW i támogatását, mellyel a BMW Group Magyarország 2015-ben igazi úttörőként vállalt közösséget. Az Európában 2018-ra hatalmas népszerűségre törő fesztiválon egyre több stratégiai partnerrel büszkélkedhetnek a szervezők. A BMW Group Magyarország mellett idén a nívós kör tagja a rendezvényt korábban is támogató KPMG és Telekom mellett a MOL Magyarország, fő médiapartnere pedig a világ egyik legfontosabb technológiai, üzleti és életmód kiadványa, az amerikai Wired magazin. A több mint félszáz világhírű és úttörő gondolkodót, tudóst, politikust, művészt felsorakoztató fesztivál témái között szerepel geopolitika és gasztronómia, üzlet és mesterséges intelligencia, a jövő városai és antik filozófia, robotok és klímaváltozás: nehéz a témák és előadók közül választani, és lehetetlen unatkozni. A jövő három napra szó szerint testközelbe kerül.
A Brain Bar fesztivál legizgalmasabb és legprovokatívabb témáit olyan előadók hozzák Budapestre, mint Peter Thiel, a Szilícium-völgy legmerészebb vállalkozója, a PayPal egyik alapítója, aki legalább annyira ismert a nevéhez köthető sikercégekről – Facebook, SpaceX, LinkedIn, Airbnb –, mint karakteres véleményéről, ami a píszí híveinél kiveri a biztosítékot. Vagy Margrethe Vestager, az EU versenypolitikai biztosa, aki szembeszáll a világ leghatalmasabb és legyőzhetetlennek tűnő vállalataival – és nyer. A pénteki nap egyik kiemelt előadója Tony Douglas a BMW Group Mobility Services márka, marketing és kommunikációs igazgatója, aki többek között a BMW Group DriveNow, ParkNow és ChargeNow innovatív mobilitási szolgáltatások felelőse. A Brain Bar fesztivál vendége lesz a világ első humanoid robot állampolgára, Sophia is, aki elgondolkodtat emberek és robotok együttéléséről, míg Massimo Bottura sztárséf azzal szembesít, hogy az alapanyagokból, amiket mi simán kukába dobunk, olyan Michelin-csillagos fogást lehet készíteni, amivel jól lakathatjuk a szegényeket és hajléktalanokat, és nem mellesleg gátat vet az élelmiszerpazarlásnak. A program további BMW vonatkozású előadója Osvárt Andrea színésznő és producer, egyben a BMW i almárka magyarországi márkanagykövete, aki az „Identity for Sale” című panelbeszélgetésben vesz majd részt.
A BMW i almárka, mint az elektromos autózás egyik legsikeresebb hazai képviselője integráltan jelenik meg a fesztiválon, a Corvinus Egyetemen egy vadonatúj BMW i8 Roadster-t állítanak ki, illetve a szomszédos Bálna Budapest északi teraszáról indulva az elektromos BMW i3-as modelleket próbálhatják ki az érdeklődők. Továbbá az eseményen résztvevő előadók a BMW Group Magyarország flottájával közlekednek majd Budapesten. „A kezdetektől, immár negyedik éve támogatja a BMW i a Brain Bar fesztivált, mely jövőbe tekintő filozófiájával, innovatív, friss és rendkívül kreatív programjaival egyre szélesebb körű nemzetközi elismertséget szerzett. A kezdetekkor csak éreztük, hogy a BMW i és a Brain Bar mondanivalója, üzenete összecseng, ma már három év után egyértelműen bebizonyosodott, hogy márka a legjobb helyre került a fesztiválon” – mondta el Salgó András a BMW Group Magyarország kommunikációs vezetője az esemény beharangozó kapcsán.