A BMW Z4 M Coupe frissítés a Z3 “bohóccipő” képzeletbeli utódját vizionálja

Ez a történet spekulatív illusztrációkat tartalmaz egy kitalált BMW Z4 M Coupéhoz, amelyet a független designer sugardesign_1 készített, és amelyek nem kapcsolódnak a BMW-hez, és nem is támogatják.

A BMW M tisztelettel ünnepelte fennállásának 50. évfordulóját, de mi lenne, ha a bajor cégnek egy másik sportkocsija lenne? A Z3 Coupe és a Z4 Coupe talán a múlté, de a digitális művész Sugar Chow elkészítette a nem mindennapi karosszéria új változatát a Z4 roadster jelenlegi generációja alapján.

Az Instagramon sugardesign_1 néven futó Sugar Chow a meglévő modellek karosszériájának megváltoztatásáról ismert, legutóbbi alkotásai között szerepel a Mazda MX-5 Shooting Brake és a Ferrari Roma Limousine. A legújabb, csak digitálisan használható koncepció a BMW M Coupe modern újraértelmezése, amely a Z4-et kétajtós roadsterből háromajtós lövöldözőssé alakítja.

A modern Z4 M Coupe karosszéria alsó részét a hagyományos Z4-gyel osztja meg, újratervezett tetővonallal, oldalablakokkal, hátsó negyedpanelekkel és csomagtérajtóval. Az eredmény úgy néz ki, mint valami, ami a BMW saját dizájnstúdiójából származhat, a Hoffmeister csavarjának laza értelmezésével, a BMW jelvényeivel a C-oszlopokon és az ismerős felülettel.

A lökhárítófék sziluett kiemeli a Z4 rövid tengelytávját és hosszú motorháztetőjét, miközben praktikusságot ad a jóval nagyobb csomagtartóval. A hátsó részt a kisméretű csomagtérajtó, apró hátsó ablakkal és integrált légterelővel jellemzi, miközben megtartja a készleten lévő LED-es hátsó lámpákat és a sportos, kettős kipufogócsöves hátsó lökhárítót.

Jelenleg a roadsterek sorozatának teljesítmény zászlóshajója a Z4 M40i, bár könnyen elképzelhető egy teljes M modell a jelenlegi M3/M4 ikerturbós 3,0 literes hathengeres hajtásláncának erősebb változatával.

A hírhedt Z3 M Coupe (1998-2002) után a rövid életű Z4 M Coupe (2006-2008) következett. A karosszéria azonban eltűnt a BMW katalógusából a második generációs Z4 után, amely behúzható fémtetővel érkezett, és nem tért vissza a jelenlegi puhatetős, harmadik generációs modellben. Ha eltekintünk az adott szegmens kis piacától, a Z4 M Coupe megszűnésének oka az lehet, hogy a német roadster a kizárólag kupéhoz készült Toyota GR Suprával osztozik, így túl közel áll a versenytárshoz.

Megjegyzendő, hogy nem ez az első alkalom, hogy egy zárt tetős BMW Z4 M-ről független dizájner által készített renderelést találunk, mivel a Tomi X Design már 2018-ban sportkocsiszerű sziluettet javasolt, Rain Prisk pedig a lövöldözős fékező stílust választotta. ugyanabban az évben. Bár megfogadhatjuk, hogy a BMW egyhamar nem fektet be a Z4 további karosszériaváltozataiba, Ön melyiket részesíti előnyben? Ne feledje, a jelenlegi BMW Z4 hamarosan kés alá kerül, néhány enyhe vizuális és technológiai frissítéssel, amelyek célja, hogy a modell még néhány évig a piacon maradjon.