A Bugatti életmód-üzletága virágzik

A Bugatti International 2023-ban új teret akar elérni, de már biliárdasztalokat és széfeket készítettek. Mi maradt?

Mit csinál egy biztonságos, a $ 1,5 millió óra, a dekoratív tok pezsgő palackhoz, a $ 300 000 biliárd táblázat, a szénszálas intelligens óra, és a $ 900 Costco e-robogó mindegyiknek közös? Mindannyian sietve csaptak rájuk a Bugatti jelvényt, hogy azok többet fizetjenek.

Ennek eredményeként az összes fent említett termék és még sok más megtörtént az autógyártók az életmód-üzlet és az üzleti élet virágzik. A Bugatti International 2022-ben ünnepelte a 20 százalékos növekedést az előző év azonos időszakához képest, amit a történelem során példátlannak nevez.

A Bugatti “ szinonimája a kiváló, innovatív és kifinomult alkotásoknak, amelyek túlmutatnak az autóiparban. ” – mondta Wiebke Ståhl, a Bugatti International ügyvezető igazgatója. “ A Bugatti márkabővítő karunk 2022-ben tapasztalt sikerét hangsúlyozza a nagyon koncentrált megközelítésünk és az, hogy csak a megfelelő partnerekkel lépünk kapcsolatba a megfelelő projektekkel a megfelelő idő, biztosítva, hogy a partner márkái és alkotásai megtestesítsék a Bugatti alapvető értékeit és közös jövőképét. ”

És ez jó hír azoknak az embereknek, akiknek nagy bankszámlájuk van és nincs önkontrolluk, mert a Bugatti International szerint a “ magas szintű tapasztalatai 2023-ban továbbra is világítanak. ” Míg a “ világító ” szó választása — nos, az ellenkezője a megvilágításnak, Úgy gondolom, hogy arra utal, hogy a társaság folytatni kívánja az úgynevezett életmód-termékek zúgását gazdag emberek számára, akiknek ízléses íze van —, de megismétlem.

Valójában a márka azt állítja, hogy 2023-ban új teret fog áttörni, és a Bugatti jelvényt olyan piacterekre csapja be, amelyekre még nem érte el. A márka már megjelent egy Lego modell of a Bolide hiperkocsi ebben az évben, bár ez az aligha új határ Bugatti számára. Ezekkel az új termékekkel azonban reméli, hogy új vásárlókat vonz az autóipari márkához.

“ A Bugatti a világ vezető szerepe a teljesítmény, a mérnöki és a stílus élvonalában lévő hiper sportkocsik tervezésében, fejlesztésében, építésében és szállításában. ” mondja Ståhl. “ Új történeteket akarunk létrehozni meglévő ügyfeleink számára, és biztosan újakat hívunk fel, hogy fedezzék fel gyönyörű luxusmárkánkat. ”

carscoops