Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A CRF1100L Africa Twin Adventure Sports stílusa és felszereltsége

Posted on 2021.09.29.2021.09.25. By AztaCARom

  • Kiváló időjárás-védelmű idomzat *új*, alacsonyabb, állítható helyzetű légterelővel
  • *Új* „Cracked Terrain” fényezés
  • 24,8 literes üzemanyagtartály, alumínium betétek, alapáras csomagtartó és haspáncél
  • Nappali menetfény (DRL) Kanyarvilágítás funkcióval
  • Alapfelszerelés a sebességrögzítő (tempomat), a fűthető markolat és a 12 V-os aljzat
  • 6,5”-os, érintőképernyős TFT (Multiinformációs Kijelző – MID)
  • Az Apple CarPlay® és az Android Auto® révén a – Bluetooth®-kapcsolatra képes – Multiinformációs Kijelzőn keresztül is használhatóak az okostelefonok

Az Africa Twin Adventure Sportsot kifejezetten hosszú utazásokra tervezték, erre utal a nagyméretű, kiváló időjárás-védelmet nyújtó idomzat és a 2022-es modell új, 110 mm-rel alacsonyabb, öt helyzetben rögzíthető légterelője is. Nyeregmagassága megegyezik az Africa Twinével – beállítástól függően 850 vagy 870 mm –, az 1182 mm-es magasságban rögzített kormány pedig felegyenesedett üléshelyzetet eredményez. Ezáltal a vezető messze ellát a plexi felett és magabiztosan, kényelmesen irányíthatja a motort álló és ülő helyzetben is.

Hogy semmi ne akadályozza a pilótát terepen és szabadon mozoghasson előre-hátra, a motor farrésze rendkívül karcsú, akárcsak a gondosan megtervezett ülés. Szintén a keskeny nyeregnek köszönhető, hogy nem kényszeríti terpeszbe a vezetőt, ezáltal az alacsonyabb motorosok is könnyen talajt érhetnek a Hondáról. 24,8 literes üzemanyagtartályával és 4,8 l/100 km-es WMTC-fogyasztásával az Adventure Sports 500 km feletti hatótávval büszkélkedhet, és valódi kalandmotorhoz méltóan a masszív haspáncél, a nagyméretű kézvédő és az alumínium csomagtartó is alapáras a modellen.

Fontos részlet, hogy éjszaka is magabiztos haladást ígér az új Africa Twin, ugyanis magasan rögzített, kettős LED-fényszórója remekül bevilágítja az utat, ráadásul az egységet – a fényviszonyokhoz automatikusan alkalmazkodó – nappali menetfénnyel egészítették ki, ami tovább fokozza a biztonságot. Ez a páros a garancia arra, hogy mindig jól látható a motoros, függetlenül a körülményektől. Emellett az IMU jelei alapján működő, háromfázisú Kanyarvilágítás fokozza a biztonságot, mindig a pillanatnyi sebességnek és dőlésszögnek megfelelően bevilágítva a motor előtti területet.

Nagyban megkönnyíti a motorozást – és a képernyő tetején a megfelelő üzemmód kiválasztását – a 6,5”-os, színes Multiinformációs Kijelző (MID), mivel kesztyűben is remekül kezelhető érintőképernyőn tűnnek fel a különböző értékek és beállítási lehetőségek, a kezelőfelület pedig szabadon „átrendezhető”, ha esetleg valakinek nem esne kézre a gyári beállítás.

A szokásos funkciókon túl az Apple CarPlay® és az Android Auto® is elérhető a műszeren, lehetővé téve az okostelefon használatát az érintőképernyőn keresztül. Természetesen beépített navigációs eszközként is használható a műszeregység, sőt még USB-kimenetet is találunk rajta, hogy menet közben tölthessük a kijelzővel összekapcsolt telefont. További előnye, hogy a Bluetooth®-kapcsolat révén kifejezetten egyszerűvé vált sisakban hívásokat indítani és fogadni, s a telefon kezelése is rendkívül könnyű, hiszen a kormány bal oldalán elhelyezett kapcsolóval barangolhatunk az iOS és Andorid operációs rendszerrel futó készülékek menüjében.

Miként az elődön is láthattuk, az irányjelzők egyben vészjelzők is. Ha 50 km/h sebesség felett vészfékez a vezető, automatikusan bekapcsolnak, késlekedés nélkül figyelmeztetve a többi közlekedőt. Az Automatikus Vészvillogó (Emergency Stop Signal) kikapcsolásával nem kell törődnie a pilótának, tekintve, hogy a rendszer folyamatosan figyeli az első és hátsó kerék forgási sebessége közötti különbséget, így önműködően kikapcsol a rendszer, ha a jármű egyenletes sebességgel halad. Ha a vezető azt szeretné, hogy folyamatosan működjön a vészvillogó, a műszeregységen keresztül beállíthatja, hogy egyenletes haladás közben se kapcsoljon ki a négy irányjelző. Ez a hasznos kiegészítő az alapáras felszereltség része, akárcsak a hosszú, autópályás szakaszok legyűrését megkönnyítő sebességrögzítő.

A CRF1100L Africa Twin Adventure Sportsot az alábbi színekben rendelhetik meg a vásárlók:

Pearl Glare White Tricolour (trikolor)

Matt Ballistic Black Metallic (fekete)

Újdonság, hogy a 2022-es modell még látványosabb színekben kapható, sőt elérhető a „Cracked Terrain” grafika is, és további újítás, hogy az alumíniumból készülő burkolatok és az alumínium csomagtartó elemei fekete színben tündökölnek.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Motor Tags:2022, 2022-es Africa Twin, 2022-es CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, 2022-es Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, Africa Twin, Africa Twin - 2022, bemutató, CRF1000L, CRF1000L Africa Twin, CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, CRF1100L Africa Twin Adventure Sports - 2022, Honda Africa Twin, Honda CRF1000L, Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports - 2022, ismertető, közlemény, leírás, motor, motorkerékpár, premier, részletek

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Honda CBR500R erőforrás
Next Post: Honda CB500X (Modellév:2022)

Kapcsolódó cikkek

  • Új biztosítóval állapodott meg a Magyar Autóklub Ctrl+C - Ctrl+V
  • Tudtad? Feltörhetetlen adatbázis vigyáz a Toyota-ügyfelek adataira Ctrl+C - Ctrl+V
  • Jön a kabrio ID.3? Ctrl+C - Ctrl+V
  • Mégis kellenek azok a megszüntetett vonatok… Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fukuoka tartomány elkötelezte magát a hidrogén alapú mobilitás mellett Bemutató
  • Így akadályoznák meg, hogy valaki ittasan üljön a teherautó volánja mögé Bemutató

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Bruttó elszámolás mellett is megéri napelem-rendszert telepíteni
  • Zökkenőmentes félévkezdés
  • Megjelent az első táskakollekció a kreatíviparban dolgozóknak
  • Claudia Durastanti: Ismerős idegenek
  • Egyre egyszerűbb a jelszómentesség, de sok múlik a bevezetésén
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.28.) –  Mullen GT 925
  • Van képünk hozzá (23.09.27.) –  Honda Accord Japan
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Tesztkörúton szereplő, digitális automata központi ütközővel felszerelt vonatot mutatott be a Rail Cargo Hungaria Zrt.
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Ünnepeljük együtt a világ egyik legnépszerűbb italát!
  • Bárányba borul szeptember utolsó hétvégéje
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT