A CUPRA harmadik születésnapjátját ünnepli, és új korszakot indít a CUPRA Born-nal

A CUPRA új korszakba kezd. Három évvel a terramari bevezetés után 2021 kulcsév lesz a vállalat életében, és lendületet ad átalakulásának. A hat plug-in hibriddel és az első 100% -ban elektromos modelljével, a CUPRA Born-nal bebizonyítja a piac számára, hogy az elektromosság és a teljesítmény tökéletes kombinációt jelent.


A vállalat harmadik évfordulója alkalmából a CUPRA csapat a CUPRA e-Garage virtuális platformjára lépett, hogy egy digitális eseményen bemutassa a jövőre vonatkozó terveit, amelyen jeles vendégek vettek részt, köztük Marc ter Stegen és Fernando Belasteguín nagykövetek, Mattias Ekström, Jordi Gené és Mikel Azcona autóversenyzők, valamint a Game of Thrones ügyvezető társproducere, Vince Gerardis.

A CUPRA itt van, hogy maradjon

Wayne Griffiths, a CUPRA elnöke az esemény indításakén elmondta: “A CUPRA ebben a három évben mindenkit meglepett, és a pandémia idején is még tovább növekedett. Ezek a remek eredmények bizakodóvá tesznek minket abban, hogy 2021-ben erősebben nyomuljunk; ebben az évben arra törekszünk, hogy megduplázzuk a 2020-as eladási mennyiséget, és elérjük a vállalat teljes volumenének 10% -át. “

2018-as létrehozása óta a CUPRA meghaladta az összes kezdeti várakozást azáltal, hogy 65 000 darabot adott el, és kétszámjegyű növekedést ért el. Az új termék kínálat bemutatásával és az egyedülállóan kifejlesztett első modell, a Formentor bevezetésével a CUPRA felgyorsította növekedését, és 2021 januárjában a leggyorsabban növekvő márkává vált, valamint a második egymást követő havi eladási rekordot ért el.

Három stratégiai pillér 2021-ben

A folyó évre vonatkozó céljainak elérése érdekében a CUPRA stratégiája három pilléren nyugszik: a termékskála elindítása a villamosítás felé; új terjesztési stratégia végrehajtása globális jelenlétének megerősítése érdekében; és új tapasztalatok révén folytatni a márka világának építését.

A villamosítás a CUPRA 2021-es növekedésének kulcsa lesz. A már piacon lévő CUPRA Leon, CUPRA Formentor és a CUPRA Ateca mellett a hat hibrid változattal a márka célja, hogy megerősítse jelenlétét Európában és beléphessen a legelektromosabb piacokra, mint Norvégia és Hollandia. A márka célja, hogy a Formentor teljes értékesítésének 50% -a plug-in hibrid változat legyen. A CUPRA bővíteni kívánja jelenlétét olyan nemzetközi piacokon is, mint Mexikó, Izrael és Törökország.

A vállalat bemutatta a CUPRA Formentor VZ5 modellt, egy speciális limitált kiadást 390 lóerővel, amelyből 7 000 darabot gyártanak, kiegészítve első exkluzív modelljének nyolc hajtásláncát. Világpremierjét követően Dr. Werner Tietz, a kutatásért és fejlesztésért felelős alelnök elmondta: “A CUPRA Formentor VZ5 a belsőégésű motor teljesítményének végső megtestesítője az autórajongók számára. A VZ5-tel elértünk valamit, amit sokan úgy gondoltak, hogy nem tudunk elérni. Ez az autó a mi koronaékszerünk, a versenypálya és a közút közötti híd egyik legjobb példája. Ez a bravúr, amelyet Mattias Ekström és Jordi Gené pilótáink segítettek létrehozni. “  Ekström és Gené mellett Mikel Azconát, a spanyol pilótát a márka csapatának harmadik tagjának igazolták a PURE ETCR-en, amely az első elektromos túraautó-verseny.

CUPRA Born: új korszak kezdődik

A cikknek még nincs vége!
Lapozz a következő oldalakra!