Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A DS Automobiles a teljesítmény jegyében képviselteti magát a 2023-as Rétromobile kiállításon.

Posted on 2023.01.26.2023.01.26. By AztaCARom

KÉPVISELTETI MAGÁT A RÉTROMOBILE kiállításon

⦁ A DS Automobiles 4 nagy teljesítményű modellt állít ki Párizsban, a 2023-as Rétromobile kiállításon.
⦁ A L’Aventure DS standon a DS E-TENSE PERFORMANCE és a DS 9 E-TENSE 4×4 360 társaságában egy SM PROTOTYPE (1973) és egy DS 21 INJECTION ÉLECTRONIQUE (1970) is megtekinthető lesz.
⦁ A márka örökségének részét képező modellek (DS és SM) klubjai szintén jelen lesznek ezen, a rajongók számára kihagyhatatlan találkozón.

A DS Automobiles a teljesítmény jegyében jelenik meg a 2023-as Rétromobile kiállításon. 4 modell kap helyet a standon, két „technológiai laboratórium” és két szériamodell, amelyek mind a teljesítményt testesítik meg.


SM PROTOTYPE (1973)
Ennek a prototípusnak a kifejlesztése során azt vizsgálták, hogyan vihető át a nagy teljesítmény az első kerekekre, és hogyan érhető el nagyfokú kanyarstabilitás magas sebesség mellett. Vezérlőszervek és mérőműszerek segítségével az SM PROTOTYPE képes a karosszéria stabilizálására, valamint olyan paraméterek megváltoztatására mint a tömegközéppont, a felfüggesztés rugalmassága, vagy a karosszéria dőlése. Ez a 340 LE-s tanulmányautó az SM-re épített versenyautók kifejlesztéséhez nyújtott alapot.
⦁ 2 ajtós, 2 személyes coupé, rövidített hátsó rész
⦁ 3,0 literes Maserati motor, 4 vezérműtengellyel, 3 db ikerkarburátorral, hengerenként 4 szeleppel. Teljesítmény: 340 lóerő
⦁ Hidraulikus felfüggesztés elöl-hátul
⦁ Hossz : 4,35 m – Szélesség : 1,71 m – Magasság : 1,10 m (álló helyzetben) – Tömeg : 1 169 kg
⦁ Végsebesség : 285 km/h

DS E-TENSE PERFORMANCE (2022)
A DS E-TENSE PERFORMANCE egy nagy teljesítményű laboratórium, amelyet a DS PERFORMANCE azt követően tervezett, hogy két alkalommal is elnyerte mind a csapat-, mind az egyéni bajnoki címeket a Formula E-ben. Első tesztperiódusa során a DS E-TENSE PERFORMANCE több, mint 3000 km-t tett meg és igazoltan 2 másodperc alatt gyorsult fel 0-ról 100 km/h-s sebességre. Hajtáslánca két villanymotorból áll, melyek kumulált teljesítménye 600 kW (250 kW elöl és 350 hátul), azaz 815 LE a gyorsítás és a rekuperáció során is. Nyomatéka 8000 Nm. A közvetlenül a DS PERFORMANCE Formula E fejlesztéséből érkező két villanymotor kivételes teljesítményre képes.
⦁ 2 ajtós, 2 személyes coupé.
⦁ Villanymotorok 340 LE (elöl) és 475 LE (hátul) teljesítménnyel.
⦁ Kumulált teljesítmény : 815 lóerő.
⦁ Hossz : 4,70 m – Szélesség : 1,95 m – Magasság : 1,28 m – Tömeg : 1 250 kg.
⦁ Végsebesség : 250 km/h.

DS 21 PALLAS INJECTION ÉLECTRONIQUE (1970)
Az elmúlt évszázad autógyártásának egyik referenciájaként a DS már az 1955-ös párizsi bemutatója során mítoszt teremtett. Forradalmi koncepciójával olyan technológiai megoldásokat hozott, mint a hidropneumatikus felfüggesztés, a szervókormány, a hidraulikus rásegítésű sebességváltó, a szervófék első féktárcsákkal, valamint a keréktárcsa középtengelyében elhelyezett kormányzási csuklópontok. Az előszőr 75 LE-s motorral bemutatkozó DS az idők során egyre erősebb lett. 1969-ben az első elektronikus befecskendezéssel szerelt francia autóként már 139 LE teljesítményt nyújtott. 2175 cm3-es motorja 185 km/h végsebességhez segítette.
⦁ 4 ajtós, 5 személyes limuzin
⦁ 2,2 literes, elektronikus befecskendezővel szerelt motor. Teljesítmény: 139 LE
⦁ Hidraulikus felfüggesztés elöl-hátul
⦁ Hoszz : 4,80 m – Szélesség : 1,79 m – Magasság : 1,47 m (álló helyzetben) – Tömeg : 1 170 kg
⦁ Végsebesség : 185 km/h

DS 9 E-TENSE 4×4 360 (2022)
A DS 9 exkluzív belső tere a DS Automobiles Párizsban dolgozó « Színek és Anyagok » csapatának és kárpitosmestereinek szakértelmét tükrözi. A DS PERFORMANCE műhelyében készülő DS 9 E-TENSE 4×4 360 változat a DS Automobiles technológiájának legjavát nyújtja. 200 LE-s PureTech benzinmotorjához 2 villanymotor kapcsolódik (elöl 81 kW, 110 LE / hátul 83 kW, 113 LE), valamit beállításai is egyediek. A  DS 9 E-TENSE 4×4 360 menetteljesítménye elsőrangú (0-ról 100 km/h sebességre 5,6 s alatt gyorsul fel).
⦁ 4 ajtós, 5 személyes limuzin
⦁ Tölthető hibrid 1 598 cm3-es, 200 LE-s benzinmotorral és két villanymotorral (110 LE elöl és 113 LE hátul)
⦁ Rendszerteljesítmény : 360 LE
⦁ Kamera által vezérelt felfüggesztés : DS ACTIVE SCAN SUSPENSION
⦁ Hossz : 4,93 m – Szélesség : 1,93 m – Magasság : 1,46 m – Tömeg : 1 931 kg
⦁ Végsebesség : 250 km/h
A DS Automobiles megszületése óta kiépített kapcsolatok keretében négy, a DS-szel és az SM-mel foglalkozó klub lesz jelen a DS Márka társaságában a Rétromobile kiállítás teljes időtartama alatt : Euro SM Club, DS-ID Club de France, ParIDS és Amicale des Clubs DS.

HASZNOS INFORMÁCIÓK
A Rétromobile kiállítás február 1. és 5. között várja látogatóit Párizsban, a Porte de Versailles-nál. A DS Automobiles standja az 1-es Hallban található.
Sajtóakkreditáció : https://www.retromobile.fr/Presse
Premier előtti esemény január 31-én 19 : 00 és 22 : 00 között, az alábbi személyek részvételével :
⦁ Béatrice Foucher, A DS Automobiles igazgatója,
⦁ Thierry Metroz, a DS Automobiles stílusigazgatója,
⦁ Bastien Schupp, DS Automobiles marketing- és kommunikációs igazgatója,
⦁ Joël Verany, a Stellantis France prémiummárkáinak igazgatója,
⦁ Xavier Crespin, a L’Aventure Peugeot Citroën DS igazgatója
⦁ François Monath, SM tesztpilóta

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:DS, DS 21, DS 21 PALLAS, DS 21 PALLAS INJECTION, DS 21 PALLAS INJECTION ÉLECTRONIQUE, DS 9, DS 9 E-Tense, DS 9 E-TENSE 4×4 360, DS E-TENSE, DS E-Tense Performance, DS SM PROTOTYPE, E-Tense, E-TENSE 4×4 360, E-Tense Performance, ÉLECTRONIQUE, INJECTION, INJECTION ÉLECTRONIQUE, kiállítás, PALLAS, PALLAS INJECTION, Rétromobile, Rétromobile kiállítás, SM PROTOTYPE

Bejegyzés navigáció

Previous Post: 60 éve született az első Lamborghini személygépkocsi
Next Post: Akio Toyoda távozik a Toyota éléről

Kapcsolódó cikkek

  • Áprilisi tréfa? A Toyota Yaris Cross az Év Magyar Autója a kisautó kategóriában Hírek
  • Honda Forza 125 (Modellév: 2022) Bemutató
  • Megkezdődik a Gyöngyöst nyugatról elkerülő út második ütemének építése Hírek
  • Az IONIQ 5 folytatása következik! Bemutató
  • Közlekedésbiztonsági kérdésekről és a magyar autó-motorsport jövőjéről egyeztetettek Hírek
  • Az Africa Twin Adventure Sports stílusa és felszereltsége Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT