A fejlett fedélzeti mobilkommunikációs rendszer kapcsolatot teremt a mindennapokban fontos dolgokkal a Honda HR-V e:HEV-ben

2021 Honda HR-V e:HEV

  • A fedélzeti kommunikációs rendszerek a kényelmet és a menetbiztonságot is javítják
  • A wifi hotspot[3] révén menet közben is csatlakozhatnak az utasok készülékei az internethez és igénybe vehetik a különféle online szolgáltatásokat
  • Jelentős frissítésen esett át a MyHonda+ alkalmazás, hogy még nagyobb legyen a felhasználói élmény
  • A háttérszolgáltatásokról, így a szoftverfrissítésekről (Over The Air, OTA) a Honda Global Server gondoskodik

A vadonatúj HR-V fejlett szórakoztató elektronikai rendszerrel szolgálja ki utasait. Azon túlmenően, hogy ösztönösen kezelhető felhasználói felületet biztosít, kommunikációs szolgáltatások kibővített választékával járul hozzá a kényelemhez, a menetbiztonsághoz és a használati értékhez.

A játszi könnyedséggel használható, 9″-os átlójú érintőképernyő csak minimális időre vonja el a vezető figyelmét, és a többi kezelőszerv sem igényel nagy odafigyelést, mivel a kifutó modellhez mérten kevesebb, mint feleannyi idő elegendő a beállításokhoz. Ez még ergonomikusabbá és biztonságosabbá teszi a használatot, különösképp, hogy az érintőképernyő kezelése pont úgy történik, mint az okostelefonoké, azaz tapintással és simítással vezérelhetők a szoftverek, lapozhatók az oldalak, görgethetők a listák stb. Maga a kijelező a legapróbb részletekig személyre szabható, ezt bizonyítja az is például, hogy a leggyakrabban használt programokhoz és zenetárakhoz gyorselérési ikonok társíthatóak.

Az előre telepített alkalmazások között ott találjuk az okostelefonok közvetlen használatát biztosító Apple CarPlay (Bluetooth-szal és/vagy vezetékkel csatlakoztatható) és Android Auto (csak vezetékkel csatlakoztatható) programot is. A beépített wifin keresztül is csatlakoztatható a rendszer, természetesen és az utasok is használhatják, amennyiben a vezető előfizet a szolgáltatásra és hozzáférést ad számukra.

Kommunikációs szolgáltatások

A minden HR-V-tulajdonos számára elérhető My Honda+ alkalmazás, mely átfogó szoftverfrissítésen esett át, ezáltal még magasabb szintű a felhasználói élmény és gyorsabban is működik a rendszer. Ráadásul a Honda magáévá tette a „Kapcsolat, mint szolgáltatás” (Connectivity-as-a-Service) megközelítést, tehát folyamatos, online frissítésekkel (over-the-air, OTA) teszi napra késszé az alkalmazásokat, és bármikor – gyorsan és könnyedén – bővíthető a funkciók köre. A családtagok és a barátok ugyancsak élvezhetik a My Honda+ előnyeit, hiszen az alkotók rájuk is gondoltak.

A Honda Motor Europe új üzleti modellekért felelős vezetője, Tom Cosens elmondta: „A Kapcsolat, mint szolgáltatás” rendkívül fontos számunkra, mert segítségével a legmagasabb színvonalú kommunikációs lehetőségeket biztosíthatjuk hibrid- és elektromosautó-vásárlóinknak a jövőben. Feliratkozással igénybe vehető szolgáltatásaink és online frissítéseink révén a tulajdonosok teljes mértékben kihasználhatják a Hondák nyújtotta felhasználói élményt és a lehető leghatékonyabb, életvitelükhöz igazodó, formában közlekedhetnek.”

Az ügyfelek két előfizetés közül választhatnak, melyek a ’Biztonság és utazás’, illetve a ’Honda Digitális Kulcs’ nevet kapták és az első évben ingyenesen járnak az autóhoz.

A kibővített kommunikációs rendszer egyebek mellett virtuális műszerfalat, távoli ajtónyitást és -zárást, járműadat- és állapottörténet-lekérdezést, valamint a feliratkozási részletekkel kapcsolatos információk átadását foglalja magában, továbbá emlékeztet a szükséges karbantartásokra és képes online időpontot foglalni, ha közeledik a kötelező szerviz ideje.

A ’Biztonság és utazás’ előfizetés lehetőséget ad a felhasználónak, hogy átküldjék mobileszközeikről a HR-V navigációs rendszerére a megtervezett útvonalakat, sőt a rendszer képes tárolni és megosztani az utazással kapcsolatos adatokat is.

A My Honda+ alkalmazás segítségével távolról is meghatározhatják autójuk helyzetét a tulajdonosok, veszélyhelyzet esetén pedig egyetlen gombbal aktiválhatják a Honda Digitális Közúti Segélyszolgálatát (Digital Roadside Assistance), ami automatikusan megosztja a jármű helyzetét a mentéssel megbízott szolgáltatóval.

A MyHonda+ további előnye, hogy figyelmeztetőüzenetet küld, ha az autó elhagyja a tulajdonos által behatárolt területet (Zónakontroll), az új Digitális Kulcs (Digital Key) jogosultsága pedig megosztható a családtagokkal és a barátokkal, így többen is használhatják a HR-V-t. A szolgáltatás képes a „bekapcsolni az autót”, nyitni-zárni az ajtókat, valamint felhúzni az ablakokat, és üzeneteket küld a jármű állapotáról. A Digitális Kulcs biztonságos Bluetooth kapcsolatra épül, Android- és iOS-alapú készülékekkel egyaránt kompatibilis.

A Honda minden kommunikációs szolgáltatása az erős és biztonságos Honda Global Serveren át zajlik, az alapokat a Honda European Telematics platform adja. A szolgáltatások 17 európai piacon, 13 nyelven lesznek elérhetőek.

[3] Előfizetés szükséges.

Az autó részletes bemutatását hamarosan folytatjuk! >>>