Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A felfüggesztések tökéletes irányítása a csillapítóerő beállításával

Posted on 2023.02.04.2023.02.02. By Google Fordító

Az állítható csillapítóerővel rendelkező utángyártott felfüggesztések használatával a garázsok egyénileg tudnak reagálni az ügyfelek kívánságaira. A BILSTEIN Akadémia elmagyarázza a különböző lehetőségeket a B16 és EVO T1 coilover felfüggesztések használatával. Segítségükkel pontosan meghatározható, hogy a vezetési viselkedés sportosabb vagy kényelmesebb legyen. Ezenkívül a szakértők leírják, hogyan változik a kezelhetőség, ha az autó szorosabban vagy lágyabban reagál körös-körül, vagy csak az egyik tengelyen. Ez az információ akkor is alapvetően fontos, ha csak hagyományos sportfelfüggesztést vagy coilover felfüggesztést vagy más rugókat kell használni.

A BILSTEIN coilover felfüggesztések lehetőségei

A BILSTEIN B16 és EVO T1 coilover felfüggesztés lehetővé teszi, hogy szó szerint „óvatosan megközelítse” a tökéletes kompromisszumot a vezetési élmény és a vezetési kényelem között. A hozzá tartozó lengéscsillapítók beállítása gyorsan és szerszám nélkül elvégezhető. A lengéscsillapító erő beállítása beépített állapotban a lengéscsillapító beállító gombjának elforgatásával történik. Tíz jól érzékelhető kattintás egyértelmű tapintási visszajelzést ad. A visszapattanás és a bump vezérlés párhuzamos beállításával a kezelhetőség tökéletesen az egyéni igényekhez igazítható.

A technológia pedig így működik: A BILSTEIN a csillapítódugattyúban pontosan meghatározott szelepjáratokon és ellenállásokon keresztül valósítja meg a coilover felfüggesztés alapvető jellemzőit. A csillapító erőt párhuzamosan kapcsolt bypass állítja be. Ez szabályozza a további olajáramlást, ami a karakterisztikus lengéscsillapító beállítást „puhábbá” vagy „szorosabbá” teszi.

Egyedi alapbeállítás a garázsban

A garázs a beszerelés után azonnal elvégzi az alapbeállításokat a megrendelő kívánsága szerint. A sportos vezető az első és a hátsó tengely öt kattanásával érezheti magát a legkényelmesebben, míg a negyedik fokozatban érezhetően magasabb komfortfokozat érhető el. Az utolsó tesztvezetés megmutatja, hogy a beállítás megfelel-e az adott követelménynek. Még mindig nem elégedett az eredménnyel? Egyszerűen forgassa el egy kattintással előre vagy hátra, és ellenőrizze újra a kezelést. Az első és a hátsó tengely természetesen egymástól függetlenül is állítható, így a beállítás során még nagyobb mozgástér marad. Alapvetően azonban a BILSTEIN B16 és EVO T1 olyan intenzíven tesztelték a közúti teszteken, hogy minden beállítás biztonságos és könnyen vezethető, ami azt jelenti, hogy kizárólag a személyes preferenciák döntenek.

A lengéscsillapítók és rugók hangolásának alapszabályai

Elöl feszesebb lengéscsillapítók/rugók => az egyensúly inkább az alulkormányzottság irányába megy

Elöl lágyabb lengéscsillapítók/rugók => az egyensúly inkább a túlkormányzottság irányába megy

A lengéscsillapítók/rugók hátul erősebbek => az egyensúly inkább a túlkormányzottság irányába megy

A lengéscsillapítók/rugók hátul puhábbak => az egyensúly inkább az alulkormányzottság irányába megy

A lengéscsillapítók/rugók körös-körül puhábbak => jobban gurulnak (hossztengely), nagyobb tapadás

A lengéscsillapítók/rugók körös-körül szorosabbak => kevesebb gurulás (hossztengely), kisebb tapadás

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Bilstein Akadémia

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Meghalt egy balesetet szenvedett autó utasa Szokolyánál
Next Post: Bemutatkozik az új BMW M3 CS (3.)

Kapcsolódó cikkek

  • Forradalmian újszerű formajegyekkel érkezik a vadonatúj Hyundai Tucson Bemutató
  • Október 31-ig érvényesek az előző félévre érvényes matricával ellátott diákigazolványok Ctrl+C - Ctrl+V
  • Élő videóban közvetítette a csengődi gyökér, ahogy a 6 éves fia vezeti az autót Hírek
  • Ctrl+C - Ctrl+V
  • A krumpliért posztolók ismét a BKK-ról hazudoznak Ctrl+C - Ctrl+V
  • Peugeot modellek a filmvásznon (4.) – Columbo / Peugeot 403 Cabriolet Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • SHAZAM!
  • Lassuljunk bele a tavaszba!
  • Országos rendezvénysorozattal ünnepel a harmincéves magyar IQ-klub
  • A magyarok 26 százaléka rossznak ítéli meg a saját mentális egészségét
  • GBD-H2000 – Polar™ algoritmusok, könnyebb súly és még sok más
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT