A GEFCO lesz a Citroën innovatív AMI – 100% Electric modelljének logisztikai partnere

A globális multimodális ellátási lánc szakértője és az európai autóipari logisztika vezető szolgáltatója – a GEFCO – lesz a Citroën AMI – 100% Electric modelljének logisztikai partnere. A szerződésen értelmében a GEFCO kezeli a szállítmányozást, az utómunkálatokat és a raktározást, valamint a háztól házig történő kézbesítést és a fogyasztóknak történő átadást.

GEFCO Olaszország Guasticce-i központjába futnak be a Citroën AMI modellek, ahol a járművek közúti forgalomba helyezéséhez szükséges összes utómunkálatot speciális személyzet végzi. Ezenkívül a vállalat raktározási lehetőséget is biztosít azon Citroën AMI járművek számára, melyek Olaszországszerte szállításra várnak.

A utómunkálatok magukba foglalják a mosást, a folyadékok ellenőrzését, különböző beállításokat, a tartozékok beszerelését, valamint a MY AMI POP és az AMI VIBE Pack konfigurációk finomhangolását. A GEFCO újabb szintre emeli a perszonalizációt is, azáltal, hogy az autók egyedi külső megjelenését tovább fokozó dekorációs elemekkel szereli fel. Egy hihetetlenül könnyű és remek autó, amely AM jogosítvánnyal, már akár 14 éves kortól elérhetővé válik. A Citroën AMI egyszerű és intuitív digitális ökoszisztémája által tökéletesen kiszolgálja a megújult mobilitási igényeket.

A partnerség révén a GEFCO intézi a házhozszállítást is. A kézbesítést végző járművezetők mindegyike jól felkészült a jármű használatával kapcsolatban, így kérdés esetén könnyedén tudnak segíteni a vásárlóknak, hogy azok azonnal ki tudják használni a modell minden funkcióját. Mindez a 100%-ban digitálisan intézhető adás-vétellel kiegészülve, egészen páratlan ügyfélélményt nyújt.

Fabrice Barthe, a Gefco Olaszország ügyvezető igazgatója elmondta: “Büszkék vagyunk rá, hogy együttműködhetünk a Citroënnel a városi mobilitás fogalmát forradalmasító AMI-100% Electric autó kapcsán. A GEFCO az aktuális egészségügyi követelményekre ügyelve is közvetlenül az ügyfelek ajtajáig hozza a konfiguráció, a testreszabás és a kézbesítés lehetőségét. Örömmel tölt el, hogy részesei lehetünnk ennek a kalandnak, és hogy a Citroën Olaszoroszággal dolgozhatunk együtt egy igazán kivételes vásárlói élmény érdekében!”