Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Goodyear a Tire Cologne 2018 kiállításon

Posted on 2018.06.07.2018.06.06. By Iroda Távirati

A cég legmodernebb technológiai megoldásai személygépkocsik és haszongépjárművek számára

  • Díjnyertes termék: A fotoszintetizáló „Oxygene” abroncs megkapta a legötletesebb megoldásnak járó Creative Award díjat
  • Kiváló teljesítmény: A Goodyear, a Dunlop és a Fulda legújabb személygépkocsi-abroncsai
  • Virtuális megoldások: 3D-s hálózati alapú szolgáltatások haszongépjárművek számára

A futurisztikus fotoszintetizáló abroncs, az „Oxygene” testesíti meg a Goodyear elképzeléseit a jövő városának tiszta közlekedési megoldásairól. Az abroncs a Creative Award zsűrijének minden egyes tagját lenyűgözte, és a „Best Green Idea” (Legjobb Zöld Ötlet) kategóriában megszerezte az első díjat. „A sokak által áhított Creative Award vállalatunk innovációs erejének legmagasabb szintű elismerése, annak, ahogyan a holnap mobilitási megoldásaira törekszünk” – foglalta össze Jürgen Titz, a Goodyear Ausztriát, Németországot és Svájcot tömörítő DACH régiójának elnöke. Mivel oldalfalában valódi moha nő, az „Oxygene” abroncsban beindul a fotoszintézis mechanizmusa, így megvalósul a gyártó elképzelése a jövő városáról, melynek lakosai tisztább levegőben élhetnek. Hogy mi lehet egy ilyen abroncs előnye? Saburo Miyabe, a Goodyear Germany főmérnöke szerint: „Ha egy Párizshoz hasonló nagyvárosban kb. 2,5 millió autó mohával betelepített abroncsokon futna, az a várost 3000 tonna oxigénnel gazdagítaná, és 4000 tonnával kevesebb szén-dioxid lenne a levegőben.”

Tiszta kezdet a jövőért

Az „EfficientGrip Performance” mintázat és az „Electric Drive Technology” koncepció kombinációjának prototípusa egy olyan abroncs, melyet kimondottan az egyre növekvő jelentőségű elektromos autók számára hoztak létre. Az új abroncsot szintén a németországi vásáron mutatják be először. A szupermodern abroncs 2019-ben jelenik majd meg Európa útjain. Miyabe a technológiával kapcsolatban a következőket mondta: „Az abroncs jobban kompenzálja az elektromos járművek magas forgatónyomatékát, és rendkívül csendes. Elbírja az akkumulátor okozta extra súlyt is, és kivételesen alacsony a gördülési ellenállása, így megnöveli az elektromos járművek hatótávolságát.”

A személyautók számára készült további figyelemre méltó újdonságok közé tartozik az Eagle F1 Asymmetric 3 abroncs, melyből a Goodyear az SUV-k számára is gyárt modelleket, a népszerű Vector 4Seasons Gen-2 négy évszakos abroncs és a legzordabb téli körülmények között is kiváló kezelhetőséget biztosító új, modern UltraGrip Performance Gen-1. A Dunlop a sportos oldaláról mutatkozik be: többek között a Sport Maxx Race 2 abroncsokkal felszerelt 700 HP GT2 RS Porschéval diadalmaskodik majd.

Digitális Goodyear rendszerek

A tehergépkocsik számára a Goodyear Proactive Solutions csapata a haszongépjárművek részére kidolgozott legújabb megoldásait mutatja be, amelyek az adatok elemzése alapján különböző szolgáltatásokat nyújtanak. Mint azt Dirk Menzel, a Goodyear Proactive Solutions DACH értékesítési vezetője elmagyarázta, „A Goodyear Proactive Solutions portfólióban szerepel egy abroncsnyomás-figyelő (TPMS) rendszer, mely a tehergépkocsik és buszok nyomon követésére is alkalmas. A rendszer „Heavy Duty” változatát terepen közlekedő járművek számára a közelmúltban dobták piacra. A Goodyear tehergépkocsik és buszok számára kifejezetten ajánlja a Drive-over-Reader mérőrendszert is. Ez egy olyan, a burkolat szintjébe építhető érzékelő lemez, melynek szenzorai a mintamélység alapján megállapítják, mennyire koptak el a járművek abroncsai. A rendszer az adatok alapján előrejelző funkciókat biztosít, ami a terméket különösen piacképessé teszi. Intelligens algoritmusaink és az úgynevezett „G-Predict” segítségével azonosíthatók az abroncsokkal vagy az abroncsnyomással kapcsolatos esetleges problémák.” Végül, de nem utolsósorban: a Goodyear vevőinek rendelkezésére áll a kiterjedt „TruckForce” szervizhálózat is, mely problémák esetén gyors, megbízható segítséget nyújt. „Rendszerünk nem csupán nyers adatsorokat kínál a felhasználóknak,” – folytatja Menzel – „hanem azt is megmutatja, mit kell tennie a vevőinknek ahhoz, hogy a problémák soha ne is lépjenek fel. Európa-szerte több mint 2000 TruckForce partner áll készenlétben, hogy vevőink a szükséges szolgáltatásokhoz késedelem nélkül hozzájuthassanak.”

A technológia működése

A TPMS esetében az érzékelők közvetlenül a felnire kerülnek, ahol folyamatosan mérik az abroncsnyomást és a hőmérsékletet. A Drive-over-Reader rendszerben a mérést szolgáló technológia és az érzékelők a burkolat szintjébe vannak építve, és az abroncsnyomást, a mintamélységet, illetve a használat alatt álló jármű tömegét mérik.

Az összegyűjtött információ a Goodyear szervereire kerül, ahol a G-Predict technológia, azaz a gyártó által kifejlesztett matematikai algoritmusok rendszere elemzi az adatokat, és napi összefoglalót küld a flottakezelőnek. Ha probléma jelentkezése valószínűsíthető, a vevő e-mailben vagy egy alkalmazás révén valós idejű figyelmeztetést kap, melyben egy ábra segítségével követheti nyomon, milyen probléma lépett fel és melyik abroncsot érinti.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Több mint tízezer látogatót kalauzolt a jövőbe a BMW
Next Post: Csak a szokásos… Visszahívnak hatvanezer Audit károsanyag-kibocsátási manipuláció miatt

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT