A hazai turizmusra alapozta kampányát a Toyota

A koronavírus miatti járványügyi vészhelyzet számos területen hozott visszaesést, ilyen volt az autóipar is, az egyik leginkább értintett terület ugyanakkor kétségkívül a turizmus. A január és május között 22%-al visszaeső kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon értékesítéseit 18%-al növelő piacvezető Toyota ezért új kampányában, Magyarország újra nyit felütéssel hazánk felfedezésére buzdít, amit természetesen komoly ajánlatokkal – többek között akár hat hónapos halasztott részletfizetéssel is támogat.

Az elmúlt hónapokban a járványügyi helyzet hatására gyakorlatilag nullára visszaeső, és csak mostanában lassú élénkülésbe kezdő hazai turizmusnak minden segítség jól jön a talpra álláshoz. Ezért a legnehezebb hónapokat sikerrel átvészelő, magyarországi piacvezető pozícióját az elmúlt időszakban még tovább erősítő Toyota új kampányában Magyarország tájainak felfedezésére buzdít, amely a hazai turisztikai szektor támogatása mellett már csak azért is célszerű választás,

mert a külföldi utazás pedig egyelőre kockázatokat rejthet magában, nem beszélve a ki- és beutazási korlátozásokról, és a külföldi utazások nagy részével jelenleg még együtt járó kötelező karanténról.

Ha pedig nyakunkba vennénk az >>>