A Honda CRF125F váza és futóműve

  • Acél hídváz
  • Hagyományos, 31 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópvilla
  • Pro-Link himbarendszer
  • A 17”-os alapkivitel mellett nagy átmérőjű, 19”-os első kerékkel és 220 mm-es első féktárcsával is megvásárolható modell
  • CRF450R-t idéző idomzat és grafika
  • Az alapkivitel ülésmagassága 739 mm, a Big Wheel átiraté 785 mm

A CRF125F nagy teherbírású, acél hídvázának tervezésekor a CRF250R és a CRF450R vázszerkezete szolgált kiindulópontpontként, így roppant kiegyensúlyozott konstrukció született, ami merevség és hajlékonyság tökéletes egyensúlyával büszkélkedhet.

A hagyományos, 31 mm-es csúszószár-átmérőjű, 13,2 cm-es rugóúton mozgó teleszkópvilla (Big Wheel: 16,8 cm) nemcsak kiváló úttartást és menetkomfortot szavatol, hanem a pilóta önbizalmát is növeli, pont úgy, mint a megerősített lengővillára, illetve Pro-Link himbarendszerre ültetett, központi hátsó rugóstag, melyet egyenletes, kiszámítható csillapítása, hatékony működése és precíz, minőségi kidolgozottsága tesz elsőrangúvá. A 17″-os első keréknek (Big Wheel: 19”) köszönhetően precízen irányítható és könnyen kezelhető a modell, míg a 14″-os hátsó kerék (Big Wheel: 16”) a biztos, erős hajtást és a fordulékonyságot szolgálja. Elöl 220 mm-es tárcsára épülő, hidraulikus fékrendszer dolgozik, hátul pedig kis karbantartás-igényű, finoman adagolható, 95 mm-es dobfék jutott szerephez.

Miként a Honda CRF terepmotorcsalád többi tagja, a CRF125F is büszkén viseli a márka gazdag múltjára utaló stílusjegyeket. A 4,5 literes, fémből készülő, integrált üzemanyag-szivattyúval és -szűrővel felszerelt üzemanyagtartályt például jellegzetes idomok védik az esések során. A CRF450R inspirálta idomzathoz alacsony, mindössze 739 mm-es ülésmagasság (Big Wheel: 785 mm) társul, és hogy a CRF125F minden szempontból ideális legyen az ifjaknak, a széles, állítható fékkarral felszerelt motokrossz-stílusú kormányra jó fogású, barázdált markolatok kerültek, melyeket kifejezetten gyerekekre optimalizáltak. A kormányon elhelyezett, több funkciós kapcsolókonzol az önindító gombját, valamint a gyújtás és a befecskendező rendszer visszajelző lámpáját is magában foglalja, sőt az alacsony üzemanyagszintre figyelmeztető is izzó is ide került. Ez utóbbi akkor kapcsol be, ha már csak 1 liter benzin maradt a tartályban. A kényelmesebb használat és a jobb teljesítmény érdekében a fékkar állítható.

A 2023-as modellévű kivitel roppant feltűnő, pirosban pompázó, merész grafikával érkezik a szalonokra, amivel a Honda off-road-története előtt tiszteleg.