A Honda e fejlett kommunikációs rendszere

  • Az utasteret jellemző kortárs stílus nyugodt és kényelmes környezetet teremt
  • A fejlett kommunikációs rendszer nyújtotta élményt ötképernyős, digitális műszerfal fokozza, ami az utastér teljes szélességében végigfut a vezető előtt
  • A mesterséges intelligencián alapuló Honda Személyi Asszisztens (Honda Personal Assistant) hangutasítássokkal működtethető
  • A Honda által fejlesztett okostelefon-alkalmazásnak köszönhetően mindig kapcsolatban maradhat a Honda e-vel
  • A távolról is vezérelhető digitális kulcs még egyszerűbbé teszi a használatot

Kortárs stílusban fogant, ultramodern mobilkommunikációs rendszerekkel felszerelt utasterével a Honda e kétséget kizáróan új mércét állít a kompakt elektromos autók mezőnyében. Az egyszerű, letisztult karosszériához remekül passzoló kabin divatos, kiváló minőségű anyagokból készül, így egyszerre hangulatos, lenyűgöző és persze praktikus.

A mobilkommunikációra is képes, páratlanul kifinomult fedélzeti elektronika megalkotásakor könnyű használhatóságra és kimagasló használati értékre törekedtek a japán vállalat mérnökei, ennek eredményeként – akár parkolás, töltés vagy menet közben – egyaránt igénybe vehetők a következő generációs, teljes szélességében digitális kijelzőkkel borított műszerfal szolgáltatásai.

– Az volt a célunk, hogy a Honda e éppoly letisztult legyen belül, akárcsak kívül. Ezért aztán olyan, a modern nappalikból ismerős anyagokat választottunk, mint a fa vagy a szövet – magyarázta el Kohei Hitomi, a Honda e fejlesztéséért felelős csapat vezetője. – Ebben a trendi, nyugalmat árasztó környezetben az utasok átadhatják magukat a mobilkommunikáció nyújtotta élvezeteknek, kihasználva a kameratükör rendszer alapját is adó, elképesztően könnyen kezelhető, dupla érintőképernyős felület minden előnyét – fűzte hozzá.

Dupla képernyő az utastér teljes szélességében

Az utastér teljes szélességében végigfutó, digitális műszerfal a mobilkommunikációs alkalmazások és szolgáltatások gondtalan élvezetét szolgálja. Öt integrált, nagy felbontású, színes érintőképernyője lenyűgöző hatást kelt és a biztonsághoz is nagyban hozzájárul, hiszen ez adja a Középső és az Oldalsó Kameratükör Rendszer alapját is.

Előbbi kijelzőit a műszerfal két szélén, ergonomikusan helyezték el a Honda mérnökei, így természetes érzetet és látványt nyújtanak, egyszersmind a növelik a látómezőt.

A vezetővel szemben 8,8 hüvelykes TFT-panelt kapott helyet, ezen jelennek meg a legfontosabb információk, beleértve a töltöttségi és töltési állapotot, a kiválasztott menetüzemmódot és a menetbiztonsági rendszer adatait is.