A Hyundai Motor Group népszerűsíti a dél-koreai Busant, a 2030-as világkiállítás megrendezésére tett ajánlatát a Világgazdasági Fórumon

  • A csoport 45 környezetbarát World Expo 2030 logóval burkolt járművet üzemeltet Davosban, Svájcban delegált szállítóeszközként.
  • A villamosított flotta tartalmazza a Hyundai Santa Fe PHEV, valamint a Genesis GV60, az Electrified GV70 és az Electrified G80 modelleket, és támogatja a Hyundai IONIQ 5 V2L funkciója.
  • A csoport a Genesis X koncepciót is bemutatja a „Korea Night” davosi helyszínén.

A Hyundai Motor Group (a csoport) a dél-koreai Busan városának a 2030-as World EXPO megrendezésére vonatkozó pályázatát népszerűsíti a svájci Davosban zajló Világgazdasági Fórumon (WEF), amely rendezvényen a világ vezetői is részt vesznek. politikai, üzleti és kulturális vezetők.

A január 16. és 20. között megrendezett fórumon a Csoport 58 járműből álló flottát üzemeltet, amelyek a Busan World Expo 2030 logójával vannak ellátva, hogy népszerűsítsék a várost a fórumon részt vevő világpolitikai és üzleti vezetők, svájci polgárok és más látogatók körében.

A busani világkiállítás fenntartható jövőre vonatkozó víziójával összhangban (“Világunk átalakítása, navigálás egy jobb jövő felé”) a flotta 45 környezetbarát modellt tartalmaz, köztük 18 Genesis Electrified G80-at, nyolc GV60-at, négy elektromos GV70-et és 15 Hyundai Santat. Fe plug-in hibrid járművek. Ezenkívül a rendezvény helyszínei közelében elektromos járművek (EV) töltőállomásokat állítanak fel az IONIQ 5 egységekkel együtt, amelyek vészhelyzeti töltést biztosítanak a modell V2L (Vehicle to Load) funkciójával.

A flottát nemcsak a fórum koreai küldöttei hivatalos szállítóeszközeként fogják használni, hanem a becsomagolt járművek mozgó óriásplakátként is funkcionálnak majd, hogy népszerűsítsék Busant a 2030-as világkiállítás házigazdájaként.

A flotta támogatására a Csoport biztonsági intézkedéseket tett a téli időjárás hirtelen változása vagy egyéb vészhelyzet esetére. A flottát AWD-vel és téli abroncsokkal szerelik fel, és a helyszínen egy dedikált műszaki csapat gondoskodik a biztonságról.

A csoport a Genesis X koncepcióautót is átlátszó konténerben mutatja be a „Korea Night”-nak otthont adó rendezvényterem bejáratánál a WEF ideje alatt. Az elektromos alapú koncepcióautó a Genesis új perspektíváját mutatja be a fenntartható luxusautó-tervezés terén.

A WEF előtt a csoport tavaly júniusban és novemberben Párizsban, a Bureau International des Expositions (BIE) közgyűlésén is népszerűsítette Busan pályázatát, és a flottajárműveket a Busan World Expo logójával burkolták.

A csoport emellett promóciós bannerekkel és brosúrákkal támogatta a Busan World Expo pályázatát a G20 Bali csúcstalálkozóján az indonéziai Jakartában tartott hivatalos járműátadási ceremónián, tavaly novemberben.

Ezenkívül a Csoport globális hálózatát használja fel arra, hogy különféle marketingtevékenységekkel, például új termékek bevezetésével támogassa az ajánlattételt. A Csoport emellett olyan tartalmat is készít, amely kiemeli Busan világkiállítás házigazdájának képességét és jövőképét, valamint megosztja azokat közösségi csatornákon, köztük a YouTube-on, az Instagramon, a Facebookon és a LinkedIn-en.