A kalandtúra kínálat csúcsán az új Suzuki V-Strom 1050DE

Az emelt hasmagassággal, nagyobb első kerékkel, hosszabb tengelytávval, új kipörgésgátló rendszerrel és a kapcsolható ABS rendszerrel a Suzuki 1050DE új távlatokat nyújt a kalandtúra kategóriában.

A Suzuki V-Strom népszerűsége több évtizede töretlen, hiszen a vegyes útviszonyokra tervezett modellek felszereltségükkel és megbízhatóságukkal már sokat bizonyítottak. A fáradhatatlan és igényes kalandorok számára most továbbfejlesztettük az új V-Strom modellünket, amely a jövő évi megújult kalandtúra modelljeink csúcsát képezi 

A V-Strom sorozatunk legújabb tagja, az 1050DE felfedezésre született. Legyen az egy patakon való átkelés, vagy egy kavicsos szakasz az erdőn keresztül, a V-STROM 1050DE új lehetőséget nyújt a valódi kalandokhoz.

A Suzuki 1050DE számos fejlesztést kapott, hogy a durvább tereppel is könnyedén megbirkózzon. Az új kipörgésgátló rendszerben mostantól a G (kavicsos) módot is alkalmazhatjuk, a hátsó keréken pedig kikapcsolható az ABS, így a változatos utakon való haladást nagyobb stabilitással és az irányítás élményével fokoztuk. Megnöveltük a modell hasmagasságát és 40 mm-rel szélesebb lett a kormány, továbbá az új alumínium haspáncél védelmet nyújt a felverődő kövektől és sártól.

A nagyobb stabilitást és jobb irányíthatóságot nyújtó 21 colos új első küllős kerekekkel bátrabban vághatunk neki a durvább terepnek. A kerekekre a Dunlop TRAILMAX MIXTOUR abroncsok kerültek, amelyek egyaránt jól teljesítenek aszfalton és terepen. A mintázat kapaszkodóképessége laza talajon is megfelelő tapadást nyújt, az összefüggő blokkok révén pedig az aszfalton is magabiztosan és kényelmesen közlekedhetünk. A hosszú túrákat a teljesen megújult elektronika, a fel és le gyorsváltó, a tempomat, az 5 colos TFT LCD kijelző, és a túradobozok teszik még kényelmesebbé.

A V-STROM 1050 modellek is frissített funkciókkal és új fejlesztésekkel érkeznek. 

A V-STROM 1050 frissített funkciói közül kiemelkedik a kétirányú gyorsváltó rendszer, amely lehetővé teszi a fel-le váltást a kuplung vagy a gázkar működtetése nélkül, valamint a továbbfejlesztett S.I.R.S (Suzuki Intelligent Ride System) elektronikus vezérlőrendszer. A modell szintén rendelkezik a továbbfejlesztett sebességtartó rendszerrel, amely szélesebb sebességtartományt és több sebességfokozatot tesz lehetővé a használat során. A modell új 5 colos színes TFT LCD kijelzőjéről pedig minden szükséges információt leolvashatunk, beleértve a S.I.R.S beállítási állapotát is.

A megújult és frissített motorkerékpárok új szintre emelik a kalandtúra modelljeinket, amelyek kiemelkedő terepképességgel és számos olyan elektronikai csomaggal lettek ellátva, amelyekkel a legextrémebb kalandokat is könnyedén teljesíthetjük.