A Lamborghini bemutatja az Aventador Replacement karbon alváztechnológiáját

Az 1001 lóerős V12 hibrid szuperautó karbon első segédkerettel rendelkezik, amely karbon utascellához van rögzítve

A Lamborghini további részleteket árult el a V12 hibrid Aventador cseréjéről, amelyet még ebben a hónapban piacra dobnak, beleértve a karbon vázszerkezetet, amely könnyebb és merevebb is, mint elődje.

Az új alváz legérdekesebb darabja nem a karbon utastér, ami már az Aventadoron is szerepelt, hanem az azt körülvevő új „rocker ring” kerületi váz és az első segédkeret szerelvény. Ahelyett, hogy alumíniumból készült volna, az elülső szerkezet teljes egészében szénszálból készült, és állítólag kétszer akkora energiaelnyelési szinttel rendelkezik, mint az Aventadoré, és 20 százalékkal kisebb a súlya. A cég szerint az új, LB744 kódnevű szuperautót is egyedülállóvá teszi kategóriájában.

A Lamborghini ezt a kiterjesztett szénszerkezetet „monfuzelage”-nak nevezi, és azt állítja, hogy az új, kombinált csupasz alvázszerkezet 10 százalékkal könnyebb, mint a helyettesített, emellett 25 százalékkal nagyobb torziós merevséget biztosít.

Az alváz azonban nem teljesen fémmentes zóna. A motort és a hátsó felfüggesztést tartalmazó hátsó felcsavarozható alvázszerkezet ismét alumíniumból készült, de a Lamborghini szerint a lengéscsillapító tornyok és a hajtáslánc felfüggesztési alkatrészeinek egyetlen szerkezetbe történő integrálása csökkenti a súlyt és a hegesztések számát, ugyanakkor növeli a hegesztések számát. merevség.

A Lamborghininek sikerült megtartania a V12-es teljesítményt új zászlóshajója szuperautója számára, de a PHEV technológiát is hozzáadta a teljesítményhez és a környezetbarát teljesítményhez. A 6,5 literes belsőégésű motor 814 LE-t (825 LE) ad le 9250 ford./percnél plusz 535 lb ft (725 Nm) 6750 ford./percnél, de a két elektromos motor elöl és egy harmadik hátul csipog a teljes rendszerteljesítmény 1001 LE (1015 LE).

A motortér egy könyörületesen turbómentes zóna, így a V12-es állóképek majdnem 10 ezer fordulatszámra pörögnek, és így is fantasztikusan hangzanak, de az elektromos motorok nyomatékkitöltése az alacsony és középső tartományban segít, hogy valami közelítsen a sürgősséghez. erőltetett indukciós motor, mielőtt a V12 valóban felébred. A kisméretű, 3,8 kWh-s akkumulátor az átviteli alagútban található, 7 kW-os tápellátással 30 perc alatt feltölthető, és lehetővé teszi az LB744 elektromos működését, de csak rövid ideig.