A Lexus ügyfelei a legelégedettebbek

Az USA-ban negyedmillió fogyasztót kérdeztek meg 

Tavalyi pozícióját megőrizve idén is a Lexus végzett a negyedmillió fogyasztó véleményét tükröző amerikai ügyfél-elégedettségi index (ACSI) élén.

Ahogy 2017-ben, idén is a Lexus bizonyult a legkiválóbb márkának az ügyfelek elégedettségét vizsgáló amerikai ügyfél-elégedettségi index (ACSI) felmérésében. Az ACSI több mint 250 ezer vásárlót kérdez meg évente, hogy mennyire elégedettek fogyasztási cikkeikkel. Az autóipar általánosságban javulást mutat a tavalyi évhez képest. A termékek és a szolgáltatás minősége egyaránt emelkedett, de a tulajdonosok elégedettsége elsősorban nem ennek, hanem a jobb ár-értékaránynak köszönhetően nőtt.

A prémium szegmensben, ahogy az abszolút összesítésben is, a tavalyi első helyezett, a Lexus végzett az élen, holtversenyben a Volvóval: mindkét szereplő 85 pontot ért el az adható 100-ból. Mindkét márka maximális pontszámot kapott autóik kényelmére és biztonságára.

A felmérések szerint az ügyfelek – szegmenstől függetlenül – a lehető legkedvezőbb üzemanyag-fogyasztásra vágynak; a Lexus úttörő hibrid típusai különösen az élen járnak ezen a téren. Az autópiaci kutatások és elemzések 92 éves múltra visszatekintő szakértője, a Kelley Blue Book 2018-as üzemanyag-fogyasztási rangsorában éppúgy a Lexus legkeresettebb modellje, az ES 300h bizonyult a legkedvezőbb fogyasztású, nem tisztán elektromos üzemű prémium gépkocsinak, mint az 1936-ban alapított fogyasztó-tanácsadó, piackutató szervezet, a Consumer Reports folyamatosan frissülő listáján.

Fotók: Lexus, theacsi.org