A Maserati a BILSTEIN DampTronic® X technológiát használja szuperautójában

Maserati MC20 – Egy új korszak kezdete

Az innováció, a szenvedély és az egyediség azok az értékek, amelyeket a márka részeként elfogadott annak stratégiai megújulását. A Maserati MC20 a Maserati új korszakának képviselője – elragadóan szép és gyors, mint egy nyíl. Technológiai ékszer, amely ötvözi kivitelezés és mérnöki tudás, elegancia és teljesítmény. A 630 lóerős twin-turbo V6 motor az első, amelyet több mint 20 éves szünet után gyártott a Maserati. Val,-vel az önsúly kevesebb mint 1500 kilogramm, az olasz szupersportautó is rendkívül könnyű jármű, amely osztályának legjobb teljesítmény-súly arányával büszkélkedhet, mindössze 2,33 kg/LE. A Maserati szintén büszke kifinomult aerodinamikájára. A megfelelő felfüggesztés az kell ehhez a sok potenciálhoz. Itt jött be a BILSTEIN.

FOTÓK >>>

Az MC20 -at a BILSTEIN DampTronic® X felfüggesztéssel kellett felszerelni
rendszer. A BILSTEIN legújabb technológiája tökéletesen megfelelt a követelményeknek
a Maserati fejlesztőinek profilja. A BILSTEIN magas beállítási dinamikája
A DampTronic® X lengéscsillapító lehetővé teszi a szükséges csillapítási erők igazítását
néhány milliszekundum a központi vezérlőegység által meghatározott csillapítási követelményeknek.
A vezérlési koncepció évente több százszor kiszámítja és beállítja a csillapítást
másodszor, a vezetési helyzettől és a kerekek szelektivitásától függően Ez lehetővé teszi a mozgékonyságot, mint
valamint növelni kell a menet kényelmét és biztonságát.

A Mandern -i BILSTEIN gyár gyártotta a prototípusú lengéscsillapítókat az első közúti teszthez

A sürgető kérdés: az első elméleti jellegzetes tervezés
a helyes irány? A megváltó válasz: igen – az első lengéscsillapító készlet már
elképesztően jól működött az MC20 -ban. „A kezdetektől fogva teljesítettük az elvárásokat” – lelkesedik
Marc-Raphael Stratmann, a BILSTEIN műszaki projektmenedzsere: „Az előadás
mind a kezelhetőség, mind a kényelem szempontjából már jó szinten volt. A következő közúti teszten
néhány héttel később Nardóban már finomhangolhattuk. ”

Ennek eredményeként a projektcsapat a Maseratival együtt tökéletesíteni tudta a rendszert. „A miénk
A DampTronic® X rendszer tökéletesen működik az autóban ” – mondja a műszaki projektmenedzser:
„Ez egy nagyon jó rendszer, amely széles skálát kínál a kényelem és a feszes sportosság között
hangolás. A piacon rendelkezünk az egyetlen olyan belső rendszerrel, amely pilóta által működtetett
nyomáscsökkentő szelepek mind a visszapattanó, mind a kompressziós szakaszban. A kiváló irányítás
a nagyon magas dinamikával kombinálva lenyűgöző ”.

Stratmann büszkén tekint vissza a projektre: „Nagyon -nagyon nyitott, korrekt volt, majdnem
barátságos együttműködés a Maseratival, és még mindig teljesen le vagyok nyűgözve. ” Rálátással
a BILSTEIN csapata, ezt mondja: „Lenyűgöző, amit nagyjainkkal elértünk
együtt a Maseratival, a nehéz körülmények ellenére ”.