A Mercedes elkészíti első virtuális bemutatóautóját a League of Legends világbajnokságra

Der Mercedes EQS SUV und das virtuelle Showcar begleiten die League of Legends Worlds 2022 durch Nordamerika. The Mercedes EQS SUV and the virtual showcar accompany the League of Legends Worlds 2022 through North America.

A League of Legends rajongóit különleges meglepetés érte, amikor megnézték a Worlds 2022 himnusz hivatalos videoklipjét, amelyet Lil Nas X írt és adott elő. A videóban a Mercedes első virtuális bemutatóautója volt látható.

A jármű csak rövid ideig tűnik fel az animációs videóban, most azonban a Mercedes újabb pár fotót osztott meg róla. A lehető legkevesebb karosszériával körülvett buborékos pilótafülke és egy üveges kerekek kvartettje miatt az autó megfelelően futurisztikusnak tűnik. Gorden Wagener, a Mercedes tervezési igazgatója szerint annak ellenére, hogy nem kellett betartani a fizika törvényeit, még mindig kihívást jelentett a tervezés.

„Egy rendkívüli és virtuális bemutatóautó tervezése során két világ egyesül – a valódi autótervezés és az animált dizájn” – mondta Wagener. „A virtuális tér miatt nincs határa annak, amit tehetünk, ami azt jelenti, hogy feszegethetjük a határokat, és teret adhatunk kreativitásunknak a váratlanoknak. Az eredmény valami egyedi: az első teljesen virtuális bemutatóautó a Mercedes-Benztől.”

Az új bemutatóautó mellett a Mercedes még egy meglepetéssel kedveskedik a League of Legends rajongóinak. A játék Worlds Finals döntője (amely november 3-án kezdődik) környékén a San Francisco-i emberek (ahol a döntőket rendezik) láthatják a játék dizájnelemeit a Mercedes EQS digitális járműkijelzőjén.

Végül a League of Legends Worlds bajnokának átadott Summoner’s Cup trófeát az Egyesült Államokon keresztül a versenyek különböző helyszíneire szállították New Yorktól Atlantáig, végül pedig San Franciscóig egy EQS SUV-ban.

Ezek a legújabb együttműködések a League of Legends mögött álló stúdió, a Riot Games nyomán jöttek létre, amely kiterjeszti együttműködését a Mercedesszel. 2025-ig a német luxusautógyártó szponzorálja a League of Legends Esports rendezvényeit.

„A partnerségünk megalakítása óta inspiráló volt látni, ahogy a Riot és a Mercedes-Benz csapatai továbbra is félelem nélkül keresik a sportágunk felemelkedésének és ünneplésének lehetőségét” – mondta Naz Aletaha, a League of Legends Esports, a Riot Games vezetője. „Akár fizikai formában van, mint a gyönyörű világbajnoki gyűrűink, vagy egy virtuális bemutatókocsi, nagyon örülünk, hogy partnerségünk kiterjesztése megerősíti kollektív elkötelezettségünket a kreatív határok feszegetése iránt, amelyek izgalmas élményeket nyújtanak a LoL Esports rajongóinak az elkövetkező években.”