Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Mercedes pay+ világpremierje

Posted on 2023.03.15.2023.03.15. By AztaCARom

A Mercedes-Benz Mobility fizetőeszközzé varázsolja az autót

  • A Mercedes-Benz a világ első autógyártója, amely a Visa Delegated Authentication és Visa Cloud Token Framework technológiáját használja a biztonságos natív autós fizetés érdekében.
  • Mostantól a németországi ügyfelek fizethetnek a digitális szolgáltatásokért és az igény szerinti hardverfrissítésekért a Mercedes me Store-ban[1] az autóban lévő ujjlenyomat-érzékelő segítségével.
  • Az autóból az ujjlenyomattal történő fizetést kiterjesztik más szolgáltatásokra is, mint például az üzemanyag-ellátásra, valamint más európai piacokra is az idén.
  • 2026-ra világszerte több mint 4,7 milliárd autós fizetési tranzakció várható.[2]

HALLGASS EXKLUZÍV MERCEDES PODCASTOKAT A BEGURULVA.HU CSATORNÁNKON! >>>


Március óta a Mercedes-Benz németországi ügyfelei az autóba épített ujjlenyomat-érzékelőn keresztül hitelesíthetik fizetéseiket. A Mercedes pay+ új digitális fizetési szolgáltatásával a Mercedes-Benz bevezeti a natív autós fizetést. A natív autós fizetéssel a jármű maga is lehetővé teszi a biometrikus kéttényezős hitelesítést[3] az ujjlenyomat-érzékelővel együtt. A továbbiakban nem szükséges PIN kódot beírni az MBUX infotainment rendszerbe, vagy további mobileszközt, például okostelefont használni az autóban történő fizetés ellenőrzéséhez. Ehelyett maga az autó fizetőeszközzé válik. Az első ujjlenyomat-érzékelővel kapható Mercedes-Benz modellek az EQS és EQE sorozat, a Mercedes-Benz S-Class és C-osztály, valamint az új GLC. A Mercedes-Benz az első autógyártó világszerte, amely integrálja a Visa Delegated Authentication és Cloud Token Framework technológiáját, hogy lehetővé tegye a natív autós fizetéseket. A Visa Cloud Tokenek további biztonsági réteget nyújtanak, mivel az adatok konvertálásával és biztonságos tárolásával segítenek megvédeni és titkosítani az érzékeny fizetési információkat.

A digitális szolgáltatások és az igény szerinti funkciók frissítése egyetlen érintéssel
Az ügyfelek natív autós fizetéssel fizethetnek olyan digitális szolgáltatásokért, amelyek kényelmesebb és szórakoztatóbb vezetési élményt tesznek lehetővé. Ezeket a digitális szolgáltatásokat az autó MBUX infotainment rendszeréből aktiválhatják és előfizethetik, és ujjlenyomatukkal engedélyezhetik a fizetési tranzakciót. Példák ezekre a digitális szolgáltatásokra a kapcsolódási alkalmazások, amelyek az autó kényelmi funkcióit vezérlik, például a jármű előlégkondicionálását mobileszközön keresztül. A járműszoftver frissítései egyszerűen aktiválhatók és fizethetők ujjlenyomattal, mint például a fejlett navigációs szolgáltatások, amelyek információkat nyújtanak az időjárásról vagy a szabad parkolóhelyekről az ügyfél úticélján.

Ezenkívül a Mercedes me Store lehetőséget kínál az előre telepített hardverelemek egyszerű, igény szerinti feloldására az autóban lévő ujjlenyomat alapján. Például a jármű tulajdonosa előfizethet a Remote Parking Assist szolgáltatásra, amely egy olyan szolgáltatás, amellyel okostelefonnal távolról leparkolja a járművet, vagy egyetlen érintéssel aktiválhatja és kifizetheti az adaptív távolsági fényszóró asszisztenst vagy a nagyobb kormányszögű hátsó tengely kormányzást.

A Mercedes me Store digitális szolgáltatások és igény szerinti szolgáltatások portfóliója folyamatosan bővül, így a vásárlók a vásárlás után is lehetőséget kínálnak járművük személyre szabására. Ez például egy jármű második vagy harmadik tulajdonosát érdekli, mivel lehetővé teszi számukra, hogy a használt járműveket a személyes szükségletekhez és vágyakhoz igazítsák.

A jogosult[4] Visa hitel- vagy betéti kártyával rendelkező kártyabirtokosok natív autós fizetést használhatnak, ha összekapcsolják kártyájukat Mercedes me felhasználói fiókjukkal, és aktiválják a Mercedes pay+ szolgáltatást a járműben az MBUX-on keresztül. Ezt követően további kártyarendszerek kerülnek hozzáadásra és engedélyezésre a Mercedes pay+ számára. A Mercedes-Benz 2023-ban tervezi a Mercedes pay+ bevezetését más európai piacokon.

MERCEDES PODCASTOK A PODCARS.HU OLDALON! >>>

Az autókkal kapcsolatos szolgáltatások fizetése még egyszerűbbé és kényelmesebbé válik
A natív autós fizetés lehetősége kibővül más autókkal kapcsolatos szolgáltatásokra is, mint például az üzemanyag-ellátás. A Mercedes-Benz vezetői Németországban és más piacokon már most is fizethetnek közvetlenül az autóból a tankolásért a Mercedes me alkalmazáson és okostelefonon vagy az MBUX infotainment rendszeren keresztül PIN kód segítségével. A natív autós fizetés bevezetése és az ujjlenyomat alapján történő fizetés egyszerű engedélyezése az autóban zökkenőmentesebbé és kényelmesebbé teszi ezt a folyamatot az év folyamán.

A Mercedes-Benz már évek óta kínál fizetést az elektromos járművek töltéséért a Mercedes me connect szolgáltatáson keresztül, a Mercedes me Charge[5]. A töltőállomáson a hitelesítés az MBUX multimédiás rendszer kijelzőjén, a Mercedes me App, a Mercedes me Charge kártyán vagy közvetlenül a Plug & Charge[6] segítségével történik.

„A Mercedes-Benz szoftvervezérelt vállalattá válik, amely digitális, zökkenőmentes élményt nyújt az ügyfeleknek. Ezért digitális szolgáltatásainknak intuitívnak, kényelmesnek és biztonságosnak kell lenniük. Ezért hoztuk létre a Mercedes pay+-t, mint egy modern és biztonságos fizetési megoldást. Ennek megfelelően egy teljesen új, továbbfejlesztett ügyfélélményt hozunk létre. Azáltal, hogy a natív e-kereskedelmet bevezetjük az autóba, ismét úttörők vagyunk, és egy ígéretes fejlesztés kezdetén állunk.”
Franz Reiner, a Mercedes-Benz Mobility vezérigazgatója

A jövőben a Mercedes-Benz Leasing Deutschland lehetővé teszi a pénzátutalásokat a Mercedes-Benz ökoszisztémában a német piacon, mint engedéllyel rendelkező szervezet, beleértve az autóban történő fizetéseket is.

A járműben történő fizetések globális tranzakciós volumene 2026-ra várhatóan meghaladja a 4,7 milliárdot
A Juniper Research tanulmánya[7] feltárta, hogy a járműben történő fizetések globális tranzakciós volumene 2026-ra várhatóan eléri a 4,7 milliárdot. A következő öt évben az üzemanyag-fizetés lesz a legáltalánosabb módja a járműben történő fizetésnek. ; a járműben lebonyolított fizetési tranzakciók mennyiségének körülbelül 48 százalékát teszik ki. Ezt a növekedést a következő lépésnek tekintik az üzemanyag-vásárlás fizetési módok természetes fejlődésében, amely a készpénzből a kártyás, majd az okostelefonos fizetés, és most az autóban történő fizetés felé fejlődött.

Az ügyfelek a kényelmesebb és egyszerűbb mindennapi életet tekintik az autós fizetés legnagyobb előnyének, amint azt a „Global Trends in Automotive & Financial Services 2022”[8] című jelenlegi nemzetközi piaci tanulmány is mutatja. A németországi potenciális felhasználók több mint fele az autóban történő fizetést egy márka jelentős versenyelőnyének tekinti a többi piaci szereplőhöz képest.

“A partnerekkel való innováció révén a Visa felszabadíthatja azokat a lehetőségeket, amelyeket az összekapcsolt eszközök a kereskedelemben jelenthetnek. Ha autóját biztonságos és teljesen hitelesített fizetőeszközzé teszi, új módokat kínál az utazások javítására, és előretekintve sok pillanatot el tudunk képzelni, amikor az autóban történő fizetés zökkenőmentessé válhat. A Visa Németországban és világszerte technológiáját és szakértelmét hozza el annak érdekében, hogy a fizetések megbízhatóak, biztonságosak és kényelmesek legyenek, mivel ez és sok más új fizetési mód valósággá válik.”
Albrecht Kiel, a Visa közép-európai regionális ügyvezető igazgatója

A Mercedes fizetéséről
A Mercedes pay+ natív autós fizetési szolgáltatást a Mercedes pay GmbH, a Mercedes-Benz Mobility AG leányvállalata működteti. A Mercedes pay GmbH házon belüli platformot fejlesztett ki a fizetési szolgáltatásokhoz való technikai kapcsolat biztosítására, és lehetővé teszi a fizetési folyamatokat a Mercedes-Benz csoporton belül, például a Mercedes me szolgáltatásokhoz, az értékesítés utáni és az online járműáruházon keresztül.

[1]A Mercedes me connect szolgáltatások használatához az ügyfeleknek létre kell hozniuk egy Mercedes me azonosítót, és el kell fogadniuk a Mercedes me connect szolgáltatások használati feltételeit. A megjelenített szolgáltatások, elérhetőségük és funkcióik különösen a járműmodelltől, a gyártás évétől, a kiválasztott opcionális felszereltségtől és az országtól függenek.

[2]Juniper Research járműbeni fizetési tranzakciók kötetei, 2021.

[3] Az erős ügyfélhitelesítés (SCA) megfelelés kéttényezős hitelesítést igényel, amely a következőkből áll: valami, amit a fogyasztó tud (pl. jelszó), rendelkezik (pl. csatlakoztatott eszköz) vagy rendelkezik (pl. biometrikus adatok). A Mercedes-Benz Mobility a Visa delegált hitelesítési szolgáltatását használja, amely lehetővé teszi az SCA alkalmazását a részt vevő kibocsátó nevében.

[4]A jogosultság a kártyát kibocsátó banktól függ, nem pedig a Mercedes-Benztől.

[5]A Mercedes me connect szolgáltatás, a Mercedes me Charge használatához személyes Mercedes me azonosítóra és a Mercedes me connect használati feltételeivel kapcsolatos megállapodásra van szükség. Ezenkívül Európában töltési szerződésre van szükség a Digital Charging Solutions GmbH-val.

[6]Elérhető az EQE és EQS, valamint a Mercedes-Benz C-osztály és S-osztály jelenlegi plug-in hibrid változataihoz, valamint az új GLC-hez opcionális egyenáramú töltőrendszerrel (DC töltés).

[7]Juniper Research járműbeni fizetési tranzakciók kötetei, 2021.

[8]Mercedes-Benz Mobility, Global Trends in Automotive & Financial Services, 2022.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Mercedes pay+

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Akár egyhónapos ingyen vonatozás Európa-szerte a 18 éves fiatalok számára
Next Post: A magyarok szerint a hibrid egyenlő a Toyotával

Kapcsolódó cikkek

  • Pszichikai hadviselés Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Lexus gyártja a legjobb minőségű prémium autókat Ctrl+C - Ctrl+V
  • Friss dizájn és kibővült funkcionalitás jellemzi az új i10 és az új i10 N Line modelleket Bemutató
  • Rövid szakasz, technikai nehézségekkel Ctrl+C - Ctrl+V
  • Hazánkban készül Európa első csuklós hidrogénbusza Bemutató
  • Modern vezetéssegítő és konnektivitási megoldások a Fiestában Bemutató

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A mozipremier előtt a Cinegón debütál az Egy újságíró meggyilkolása
  • Ritkán járnak a magyar nők egészségügyi szűrővizsgálatokra
  • Két év alatt 100 helyet javított a MATE a QS agrártudományi rangsorában
  • Koevolúciós kapcsolatok tartják fent az élővilágot
  • Szigorít az EU
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • A Honda Pilot gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • Az Almás gesztenyerózsa lett a Magyarország cukormentes tortája háziverseny győztese
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT