A minden ízében megújult Renault Kangoo Van (2.)

Az Open Sesame by Renault: a piacon elérhető legszélesebb oldalsó raktérnyílás a maga 1.446 mm-es szélességével.

A karosszéria jobb oldali B-oszlopának megszüntetésével a maga 1.466 mm-vel a megújult Kangoo Van-nek van a piacon legszélesebb oldalsó raktérnyílása. Ez a méret duplája a korábbi verziónak.

A városi körülmények között kiemelkedően praktikus és kényelmes megoldás a legújabb, Open Sesame by Renault: szűk parkolóhelyen (városi utcákon, autóparkolókban stb.) sokkal kényelmesebb a rakományt az oldalsó raktérnyíláson keresztül be- és kirakni, mint a hátulsón.

Olyan újítás ez, ami általánosan el fog terjedni, sőt megkockáztatjuk, hogy a jövőben egyenesen kötelező jellemzője lesz az ilyen típusú járműveknek.

Megjegyzés:Az Open Sesame by Renault megoldás a magyarországi forgalmazás indításakor minden Pack Comfort felszereltségű modellen széria, de később ez opcióvá válik. Fontos még, hogy ez a technológia csak egyszemélyes utasüléssel és L1-es (normál hosszúság) kivitelben érhető el. Az Új Kangoo Van E-TECH Electric verzión is elérhető lesz!

További érvek a jármű mellett:

  • Az első utasülés ajtaja egészen 90°-ig kinyitható
  • Az egész rakodóterület könnyen hozzáférhető
  • A lehajtható utasüléseknek és a kihajtható válaszfalnak köszönhetően akár 3,05 m hosszú rakodófelület is kialakítható
  • Az utasülés ajtaja és a tolóajtó bármilyen sorrendben nyitható és csukható.
  • Az utasülés két rögzítő gyűrűvel van felszerelve, hogy a rakományt még biztosabban rögzíteni lehessen.

Renault polcrendszer: egyedülálló innováció a hosszú tárgyak raktérben való elhelyezésére

A megújult Kangoo Van további újításokat is tartalmaz, mint például az utas feletti behajtható és lezárható Renault polcrendszer. Ennek segítségével bővíthető a rakomány szállítására kialakított területet oly módon, hogy hosszabb (normál (L1) változatban 2 méteres, a hosszabb (L2 – MAXI) furgonváltozatban pedig 2,5 méteres) tárgyak is elhelyezhetők a belső térben.

Az elem több célra alkalmas (létrák, csövek stb. elhelyezésre), melyek így anélkül elférnek, hogy útban lennének. Biztonságos és kényelmes módon biztosítható több hely a rakomány vagy az utasok számára.

A polcrendszer 30 kg-ig terhelhető, és nem kell a kialakítás miatt figyelnünk a parkolóhelyeken vagy alagutakban gyakori magasságkorlátozásokat.

Megjegyzés: A könnyen rögzíthető Renault polcrendszer függetlenül attól, hogy az autó jobb- vagy balkormányos csak a jármű jobb oldalára építhető be.

További érvek a jármű mellett:

  • A Renault polcrendszer felhajtható, ha nincs rá szükség
  • Az itt tárolt tárgyak lopással és az időjárás viszontagságaival szemben egyaránt védve vannak
  • A tetőcsomagtartóval ellentétben ez a kialakítás nem okoz a légellenállásból fakadó zajt, nem rontja az energiahatékonyságot.
  • A beépített rögzítőkapoccsal a szállított rakomány erősebben leszorítható.
  • Az utasülést álló helyzetben továbbra is használni is lehet. Szemben azokkal a megoldásokkal, amikor a hosszú tárgyak szállítására csak a padlózaton nyílik lehetőség a válaszfal kiiktatása és az ülés lehajtása árán.

Ez a kialakítás a teljes, zárt válaszfallal és egy- vagy kétszemélyes utasüléssel szerelt verzióknál is elérhető!

Tudta?

1997-es piaci bevezetése óta a Kangoo Van élen járt az innovációban: ez volt az első tolóajtós, 1/3 – 2/3 arányban asszimetrikusan nyitható hátsó ajtós – kisfurgon. Az első, melynél a kihajtható válaszfalnak és a lehajtható utasülésnek köszönhetően hosszított, sík padlózat alakítható ki. A Kangoo Van volt az első, amelynek pad-szerű utasülései egyetlen mozdulattal a raktérrel egy szintben lévő sík padlózattá alakítható. A Renault 1997 óta 4,2 millió Kangoo Van-t értékesített a világ 70 országában.

A kisteherautó részletes bemutatását hamarosan folytatjuk!