A NIU újraértelmezte a városi közlekedést
NIU RQi-GT
A NIU RQi a NIU Mobility elektromos motorkerékpárok naked városi változata. A NIU RQi ECO és DYNAMIC vezetési funkciója segít számunkra a városi dugókat költséghatékonyan elkerülni, majd SPORT módba váltva bármely autópályán vagy hegyi úton élvezhetjük az elekromos motor nyomatékából fakadó versenyszerű kigyorsításokat.
A NIU RQi végsebessége 160 km/h, amivel már autópályán közlekedve is tudunk meglepetéseket okozni. Sport fokozatban a hatótáv 100km. Városban közlekedve 50 km/h sebességet tartva a hatótáv megduplázódik, így a NIU RQi több mint 200 km-re képes. Persze nem csak autópályán, és nem csak a városi dugóban közlekedünk. Bátran mondhatjuk, hogy vegyes használatban 130-160 km hatótávval számolhatunk külvárosi ingázással is.
A NIU RQi naked motorkerékpár kettő darab negyedik generációs Panasonic lítium akkumulátort használ, ami a már megszokott módon kivehető és otthon (lakásban, irodában) tölthető normál 220 Voltos hálozatról. Ha közvetlenül a motorkerékpárban töltjük az akkumulátorokat, akkor ezt is megtehetjük az otthoni hálózatról.
A motor csúcsteljesítménye 30 kW (viszonyításképpen a NIU NQiGT-nél ez 3,5 kW, de aki ült már rajta az tudja, hogy ez is félelmetesen sok tud lenni)
Az 5G IoT hálózati összeköttetés, Bluetooth, NIU felhő és okos applikáció természetesen a NIU RQi-nak is részét képezik.
A NIU TQi-nál említett nyomkövetéssel természetesen a NIU RQi is rendelkezik. Ezen felül széria felszereltség az ABS blokkolásgátló rendszer. A NIU RQI-nál már olyan újdonság is megfigyelhető, mint az adaptív első fényszóró. Ez annyit jelent, hogy kanyarodásnál a fényszórók a kanyarodás irányába fordulnak, így még beláthatóbbá téve az utat, ezzel is növelve a biztonságos közlekedést.
És hogy ne csak a belbecsről essen szó, érdemes az RQi megjelenésére is pár pillantást vetni, ahol a NIU-tól már megszokott felső kategóriás anyaghasználat jellemző mint például a carbon szénszál, titán-aluminium ötvözetek, és kíváló minőségű műanyagok melyek időtállóak és strapabíróak.