A Peugeot oroszlánja ismét hallatja fenséges hangját


Megkülönböztető jelzés, a valahová tartozás, az azonosulás szimbóluma.


A presztízs, a biztonság, az időtállóság, a vérvonal szinonimája. Az új logóval és az új grafikai univerzummal a PEUGEOT összeköti történelmet a hipermodernitás korával.
Az új címerpajzs a PEUGEOT számára új világok meghódítását is jelenti, a nemzetközi márkává való válás felgyorsítását, a francia stílus és szakértelem, tágabb értelemben pedig a francia életmód szélesebb körű megismertetését.


A PEUGEOT nem egyszerűen új fejezetet nyit történetében: új korszak kezdődik.


Az új korszak az ügyfelek számára új vállalásként jelenik meg: legyen minőségi az az idő, amit a márkával töltenek.

A PEUGEOT új személyiségének megtapasztalása két kalandot jelent egyszerre:
Először is a jelen teljes körű megélését.
Felgyorsult világban élünk, az „idő” az egyik legritkább, legbecsesebb kincsünk lett.
Ebben a világban a PEUGEOT azt kínálja mindenkinek, hogy mindent kihoz a jelenből, és segít megélni, amit csak a jelen kínálhat.
Másodszor pedig a minőség teljes horizonton való megtapasztalását.
Az autók, a márkakereskedések, a butiktermékek, a weboldalak, a kommunikációs eszközök, a magyarázó szimbólumok…, megannyi érintkezési pont a márka és az ügyfél között, amelyek mind egységes, koherens és átfogó rendszerbe szerveződnek.

Új PEUGEOT márkaarculat

A weboldal a jövőben átalakul, az egyszerű, hatékony, intuitív, látványos, dinamikus és „business oriented” felület a
legújabb elvárásoknak megfelelően könnyíti meg a keresett modellel kapcsolatos információszerzést, konfigurálást, az
autó kiválasztását.


A PEUGEOT-val online együtt töltött idő nemcsak hasznos és hatékony, de egyúttal kellemes és minőségi is.
A márkakereskedés pedig a személyes tapasztalat még érzékletesebb, még látványosabb, még informatívabb helyszínévé válik. A cél az, hogy az ügyfél konkrétan megélje, szinte a bőrén érezze az elektromos átállást, új közlekedési megoldásokkal, új technológiákkal találkozzon.


A PEUGEOT-val személyesen eltöltött idő a jövőt mutatja meg, ily módon kiemelkedően minőségi. Így egészítik ki a márkakereskedések és a márka honlapja, és így válik értékessé a PEUGEOT-val együtt töltött idő.

A PEUGEOT 10 év után újra nemzetközi imázskampányt indít, THE LIONS OF OUR TIME címmel


Az optimista hangvételű nemzetközi kommunikációs kampány a PEUGEOT meglévő ügyfeleihez szól – és azokhoz is, akik még nem azok. A márka új, univerzális dimenziót ragad meg: az időt. Ezért emeli ki a kampányban „korunk oroszlánjait”, minden korból, minden kultúrából és minden földrészről. „Korunk oroszlánjai” nem a pénzt vagy a hatalmat hajszolják, sokkal inkább a minőségi időt szeretnék megteremteni maguknak.


A LIONS OF OUR TIME kampánnyal a PEUGEOT világszerte arra invitálja a fogyasztókat, hogy vegyék vissza a kontrollt legértékesebb kincsük, az idejük felett. Tegyék idejüket minőségivé, gazdagabbá, tartalmasabbá. Innovatív, prémium megoldásokat nyújtó tömeggyártó márkaként a PEUGEOT olyan pillanatokkal, percekkel, órákkal ajándékozza meg az embert, amelyek nem maradnak meg a rutinok szintjén – teljék ez az idő online, az autóban vagy a márkakereskedésben.

A PEUGEOT univerzuma ugyanakkor nem korlátozódik a márkakereskedésekre vagy a honlapra: a márka új, egyszerű, vonzó és kiváló minőségű lifestyle termékkínálattal is jelentkezik: ruházati termékek, bőráruk, kiegészítők, elektronikai cikkek, konyhai eszközök, papíráru, csomagolás, makettek is szerepelnek a palettán – a teljes PEUGEOT univerzum a márka új arculatába öltözik.


Az új logó olyan ökoszisztémát szimbolizál, amely nem csupán az arculati elemekre szorítkozik. A változás jóval mélyebb ennél: új attitűdöt, új öntudatot, új életstílust jelent.


A PEUGEOT célja az, hogy mai és holnapi ügyfelei olyan márkával találkozzanak, amely maximálisan megfelel az elvárásaiknak.


A PEUGEOT időtlen. Újra és újra képes a megújulásra, ma és a jövőben is.