A Porsche tiszteleg a Carrera RS 2.7 előtt egy speciális kiadású 911 GT3 RS-sel

Az új Porsche 911 GT3 RS agresszívebb, mint bármelyik elődje. Az örökség nagy részét az ikonikus 1973-as 911 RS 2.7-nek köszönheti. Az USA-beli vásárlóknak most lehetőségük lesz új GT3 RS-t a korlátozott gyártású „Tribute to Carrera RS Package”-ben megadni.

Kjell Gruner, a Porsche Cars North America Inc. (PCNA) elnök-vezérigazgatója azzal magyarázta a bejelentést, hogy „Amerika a 911 második otthona, és az Egyesült Államoknak szóló különleges tiszteletadás a tökéletes módja annak, hogy megünnepeljük a Porsche Cars North America Inc. 50. évfordulóját. 911 Carrera RS 2.7. Sokan bálványoztuk az eredeti, 1972-es autót. Olyan különleges élményt szeretnénk teremteni, amely egyesíti az új GT3 RS exkluzív lehetőségeit a kísérő cikkek egyedülálló listájával.”

Ezeket a tételeket még nem hozták nyilvánosságra, de a tervről az autót most a kaliforniai Montereyben lévő The Quail-ben mutatják be. Ahogy az eredeti RS 2.7-et fehér és zöld színben kínálták, a Tribute to Carrera RS autó tiszta fehér és Python zöld színben készült.

A zöld különösen jól látható az egész konstrukcióban, mivel a varráshoz, a bukóketrec festékszínéhez, az alumínium kerekekhez és egyebekhez használják. A vásárlók kis RS logókat találnak minden légterelő véglemezen, és a testreszabás nem áll meg itt. Mindegyik fényszórónak saját fehér csíkja van, ez a funkció nem érhető el a gyárilag elérhető opciók normál listáján.

Ezek a részletek világosan és szemet gyönyörködtetve nyúlnak vissza az eredetihez, de a jövőben még többet nem árulunk el. „Ez egy élő projekt a kezdeti szakaszában, és lelkesek hozták létre a rajongók számára a zuffenhauseni, flachti kollégáink és amerikai csapatunk közös erőfeszítéseként. Az ötletek és koncepciók nagyon izgalmasak, és nagyon jól érezzük magunkat a fejlesztésük során – mindannyian alig várjuk, hogy hamarosan további részleteket is megoszthassunk Önnel” – mondta Gruner.

Úgy tűnik, hogy a Tribute csomag nem változtatja meg a 4,0 literes lapos hatos, 518 LE-t (525 LE) és egy szabványos duplakuplungos PDK sebességváltót 0-60 mph (96 mph) sebességváltóval párosítva. km/h) idő 3,2 másodperc.

Egyelőre az autó teljes szépségében látható a hétvégén. Várnunk kell, hogy megtudjuk, pontosan hány darab lesz elérhető, és mindegyiknek milyen árcédulája lesz, de ez nem lesz olcsó, ha hozzáadja a normál GT3 RS 225 250 dolláros kikiáltási árát.

carscoops