A Porsche Vision 357 retrotasztikus tiszteleg az eredeti 356 előtt

A Vision 357 a Porsche 718 GT4 RS-en alapul, 493 lóerős, 4,0 literes hathengeres motorjával a hátsó kerekek meghajtására

Közel 75 évvel az első után Porsche 356 Nem. 1 A Roadster megkapta általános üzemeltetési engedélyét, a márka úgy ünnepel, hogy előre és hátra néz. Ehhez létrehozta a Vision 357-et, a 356 lenyűgöző és karcsú modern értelmezése, amely egy modern 718 Cayman GT4 RS platform tetején ül, és amely megválaszolja azt a kérdést, hogy mi lenne a Ferry Porsche sportautójának álma ma úgy néz ki.

Nagyon enyhén szólva, a 356 hatalmas siker volt ahhoz a pontig, hogy a Porsche 1965-ig kb. 78 000 egységet épített. Feltette a márkát a térképre, és egyértelműen továbbra is inspirációt jelent ezekben az években később. Ez egyértelműen látható a Porsche Vision 357 koncepcióban.

“ Egy nagyon különleges születésnapi ajándékot készítettünk a Porsche A Vision 357, amely a 356-at használja alapul a tervezési DNS jelentőségének hangsúlyozásához, ” mondta Michael Mauer, a Porsche Style alelnöke.

“ A koncepcióautó egy kísérlet a múlt, a jelen és a jövő összekapcsolására a koherenciával, olyan arányokkal, amelyek a történelmi archetípusra emlékeztetnek, és a jövőbeli kilátásokat ábrázoló részletekkel,” folytatta.

A 356-hoz hasonlóan a Vision 357 körbefutó szélvédővel rendelkezik, és fekete oszlopokkal egészíti ki az ablak felületét. Az autó hátsó rácsmintája és az elülső kerek fényszórók egyaránt a 356-ra bólintanak. A Porsche azonban sok modern érintéssel is megszórott.

Az ajtónyitókat az oldalsó ablakok rejtik el. A fényszórók a modern Porsche négypontos fényjelzővel rendelkeznek a gyártási modellekről. És a 20 hüvelykes magnéziumkerekek mindkét sarkon ülnek, csökkentve a súlyt, miközben sokkal merevebbek, mint a 356-os eredeti kerekek, amire valaha is remélhettek.

Sokkal erősebb, mint a 356, ugyanazon 4,0 literes hathengeres motornak köszönhetően megtalálható a 718 Cayman GT4 RS-ben és amely 493 lóerős ( 368 kW / 500 PS ) és 331 lb-ft ( 449 Nm ) nyomatékot eredményez, egészen 9000 ford / perc fordulatszámig. A Porsche beépített bevitele az autó mindkét oldalán, közvetlenül az oldalsó ablakok mögött és természetes szálerősítésű műanyag ( NFRP ), ugyanazt, mint amit a Mission R-en talál, az oldalsó küszöbökhöz használják.

Az autó ma, január 25-én kezdődik a kiállításon VW A csoport DRIVE fóruma Berlinben. Valójában ez a 75 éves Porsche sportkocsik nevű különleges kiállítás legfontosabb eseménye. ” Nevezetesen, ez csak egy külső tervezési tanulmány, legalábbis egyelőre. Ez azt jelenti, hogy nincs megfelelő belső tér és nincs nyilvános terv, hogy ilyesmit építsenek termelés céljából. Ez is szégyen, mert fogadunk, hogy úgy eladnának, mint a süteményeket.

carscoops

Exkluzív podcastok a BEGURULVA és a PODCARS oldalakon!