A Rimac Technology hivatalosan is saját egységgé vált

A Rimac Csoport 2022. január 1-től teljes körűen működik, mint ernyőcég, amely magában foglalja a Bugatti Rimacet (2021 novemberétől aktív) és az új önálló Rimac Technology üzletágat.

A Rimac csoport a Bugatti Rimac többségi tulajdonosa 55%-os részesedéssel, a Porsche pedig a fennmaradó 45%-kal. A Rimac Technology – a korábban ismert Rimac Automobili testvérvállalata – teljesen független vállalattá válik, 100%-ban a Rimac Group tulajdonában. Folytatja és kibővíti tevékenységét a nagy teljesítményű akkumulátorrendszerek, elektromos hajtásegységek, elektronikai rendszerek és felhasználói interfész-komponensek tervezésében, fejlesztésében, gyártásában és szállításában, amelyekről a Rimac ismert, és vezető szolgáltatóként szerzett hírnevet. fejlett teljesítményű villamosítási technológiák.

Begurulva – Autó- és kütyümustra

Ma a Rimac Technology Európa-szerte számos jelentős autógyártóval dolgozik együtt, és mérnöki szakértelmét a Nevera fejlesztése során az alapoktól kezdve felhasználva olyan termékválasztékot kínál, amely végigvezeti ügyfeleit a teljes termékalkotási folyamaton – a koncepciótól a nagyüzemi gyártásig. A Rimac Technology nyilvánosan ismert, hogy számos globális OEM-vel dolgozott együtt, köztük a Porsche, a Hyundai, a Kia, az Automobili Pininfarina, a Koenigsegg, az Aston Martin, miközben számos további projekt is ismeretlen a nyilvánosság számára. Az elmúlt években több niche volumenű projekthez szállított alkatrészeket, a Rimac Technology növeli termelési kapacitását, és 2024-ig évente több tízezer nagy teljesítményű rendszert gyárt majd, és tovább növeli a több százezres mennyiséget a különböző termékekkel. a kis hibrid akkumulátorrendszerektől a teljes guruló alvázig.

A Rimac Technology mentes minden más gyártó felügyeletétől, beleértve a Rimac Group üzletágába befektetőket is. A Rimac Technology ügyfelei számára ugyanolyan fontos projektjeik bizalmas kezelése, mint az, hogy azokat a szükséges költséggel, teljesítménnyel és időben szállítsák le.

A Rimac Group vezérigazgatójaként Mate Rimac fogja irányítani a Bugatti Rimac-et és a Rimac Technology-t is. A Bugatti és a Rimac Automobili különálló márkaként folytatja tevékenységét, mindkettő a Bugatti Rimac részeként működik, közös kutatás-fejlesztési és egyéb alapvető funkciókkal, miközben megtartják a meglévő termelési létesítményeket és értékesítési csatornákat. A Bugatti Rimac képviseli azt a vállalatot, amely a Bugatti és a Rimac járművek jövőjét is fejleszti a kutatás-fejlesztés, a gyártás és egyéb területek erőforrásainak és szakértelmének egyesítése révén.

A Rimac Technology ma egy 1000 fős vállalat, amely a horvátországi Zágráb külvárosában található. 2023-tól a The Rimac Group, beleértve a Rimac Technology-t is, egy új, 200 000 m 2 -es Rimac Campuson lesz a horvátországi Zágráb külvárosában. A több mint 2500 fő befogadására alkalmas Campus magában foglalja a The Rimac Group üzleti tevékenységének minden aspektusát, beleértve a Nevera következő generációs, teljesen elektromos hiperautójának gyártását és a nagy mennyiségű alkatrészek gyártását más OEM-ek számára.

Mate Rimac, a The Rimac Group vezérigazgatója így nyilatkozott: „Ha visszamegyünk a Rimac Automobili üzletág legelejére, 2009-re, az álmom az volt, hogy saját elektromos hiperautómat készítsek. Hisszük, hogy a Neverával megvalósítottuk ezt az álmot: olyan autót hoztunk létre, amely nemcsak a leggyorsabban gyorsul a világon, hanem kényelmes, használható és tele van fejlett technológiánkkal. A Nevera azonban nem csupán egy önálló projekt, hanem annak bemutatása, hogy mire képes a Rimac Technology egy nagy gyártó költségeitől vagy mennyiségi korlátaitól mentesen. Meggyőződésünk, hogy ha már a lehető legmesszebbre tolja a technológiát, az sokkal könnyebbé teszi a nagyobb mennyiség és alacsonyabb költségek elérését. Az e-tengelyek, a nyomatékvektor, az akkumulátorrendszerek, a csatlakoztathatóság, a mesterséges intelligencia és számtalan más elektromos rendszer a Neverán mind saját alkotásunk, és mindegyik méretezhető a nagyobb teljesítményű járművek számos alkalmazásához.

A technológiai üzletág önálló egységre bontása természetes lépés, mivel a két piac, a hiperautók és az alkatrészek fókusza teljesen más. Például a Rimac Technology termékeinek, miközben a teljesítmény élvonalába tartoznak, rendkívül költség-versenyképesnek és hatalmas méretekben gyárthatónak kell lenniük, miközben ezek a problémák másodlagosak a hiperautó-üzletágban. Ez az új struktúra lehetővé teszi a Rimac csoport minden vállalatának, hogy teljes potenciáljukban virágozzon, miközben továbbra is megosztja a szinergiákat közöttük – például saját hiperautóinkat használjuk az új technológia próbapadjaként, mielőtt más OEM-eknek kínálnánk.