A Scania CER új marketing- és kommunikációs vezetője Martin Lauer

A Scania tehergépkocsigyártó cseh, szlovák és magyar képviselete marketing- és kommunikációs osztályának élére 2023 januárjától Martin Lauer lépett. Gazdag pályafutás áll mögötte marketing- és kommunikációs vezetői pozíciókban. Dolgozott többek között a Mercedes-Benz Czech Republic, Škoda Auto, Ogilvy One vállalatoknál, valamint a Českomoravská stavební spořitelna társaságnál. 

Martin Lauer Ondřej Koubeket váltja, akit Romana Polachová november végi távozása után ideiglenesen bíztak meg a marketingosztály vezetésével. Ondřej ismét teljes egészében a fenntarthatóságra és az elektromobilitásra fog összpontosítani Driving the Shift Director pozícióban.

Martin a Prágai Közgazdasági Főiskolán végzett, és 1995 óta tevékenykedik a marketing és a kommunikáció területén. 2001 és 2006 között a Mercedes-Benz és a smart márka marketingmenedzsereként dolgozott, ezután 2006 és 2010 között a Škoda Auto globális kommunikációs és PR vezetője lett, 2010 és 2012 között pedig a Mladá Boleslav-i márka csehországi képviseletének marketingjét vezette.

A Scaniához való belépéssel Martin Lauer több mint tíz év után visszatér az autóiparba. Eközben dolgozott az Ogilvy One digitális ügynökség csehországi fiókjának ügyvezető igazgatójaként, illetve a Českomoravská stavební spořitelna marketingigazgatójaként.

„Nagyon örülünk, hogy egy ilyen gazdag marketing- és kommunikációs tapasztalattal rendelkező személlyel erősíthetjük csapatunkat. Ez alapvető fontosságú számunkra. Hiszem, hogy a jelenlegi, sok szempontból bonyolult helyzetben a marketing a siker egyik kulcsa lehet a B2B szektorban is” – mondta Zdeněk Petrás, a Scania CER vezérigazgatója.