Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A SEAT CNG technológiát fejleszt a VW-csoport számára

Posted on 2018.04.20.2018.04.19. By AztaCARom

A SEAT elnöke, Luca  de Meo egy Madridban nemrégiben lezajlott kongresszuson felvázolta, hogy a spanyol ipar innovációs téren hogyan  alkalmazkodhat az olyan új kihívásokhoz, mint a városi mobilitás vagy a megújuló energiák felhasználása. Ennek kapcsán Luca de Meo kijelentette, hogy a „gépkocsik hajtására használt földgáz az autóipar és a gázipar számára egyaránt nagy üzleti potenciállal bír”.

A SEAT  fontos szerepet tölt be a Volkswagen-csoport sűrített földgáz (CNG) stratégiáján belül. A SEAT elnöke ezzel kapcsolatban bejelentette, hogy a SEAT Műszaki Központja, amely több, mint 1000 mérnököt alkalmaz, fejleszti majd a sűrített földgáz technológiát a Volkswagen-csoport számára, és ezáltal a Központ nemzetközi szintű intézménnyé válik. „Szeretnénk, hogy ez a technológia „Made in Spain”, vagyis Spanyolországban kifejlesztett termék legyen, szeretnénk úttörő szerepet játszani, és biztosak vagyunk abban, hogy ezt el is fogjuk érni.”-  mondta Luca de Meo.

 

A SEAT elnöke ezt az energia faját  „fenntartható, és  a hagyományos üzemanyagoknak valamint az elektromos autóknak is megtérülő alternatívát jelentő” stratégiaként írta le. Ezzel kapcsolatban rámutatott, hogy az ügyfelek azt várják, hogy az autók hatótávolsága nagyobb legyen, hogy a tankolás akár a munkahelyen vagy otthon is megoldható legyen, és hogy mindezt gyorsan meg tudják oldani  Elmondható tehát az, hogy az ügyfelek szeretnék, hogy ez a folyamat könnyű és gazdaságos legyen”.

 

„Az jó a sűrített földgáz  technológiában,  hogy már létezik, így nincs szükség nagyobb beruházásokra,  és ezt a technológiát ma már széles körben fel lehet kínálni az ügyfeleknek.”- mondta Luca de Meo. A technológia főbb előnyei a rövidebb tankolási idő, a gyorsaság és tisztaság, illetve  az, hogy az ára hasonló a benzin és dízel üzemű gépkocsik áraihoz. Éppen ezen oknál fogva „a sűrített földgázas megoldás nem csupán egy átmeneti technológia, hanem egy valós, hosszú távú alternatíva”

 

A gázipar magasrangú képviselői előtt felszólalva Luca de Meo azt hangsúlyozta, hogy az ilyen gépkocsik kettős előnye az, hogy környezetbarát megoldást kínálnak, és gazdaságosak, mivel a Földön több évszázadra elegendő földgáz készletek vannak.  Azt is elmondta, hogy amennyiben Spanyolországban ma egymillió sűrített földgáz hajtású személygépkocsi futna, akkor évente  1,2 tonnával kevesebb széndioxid kerülne a légkörbe, ami  egyenlő lenne azzal, mintha Madrid egész területét beültetnék fával, ráadásul minden gépkocsivezető évente 700 és 1000 euró közötti összeget   takaríthatna meg a földgáz hajtásnak köszönhetően.”

 

“Ezek a gépkocsik, furgonok vagy teherautók nem igényelnek további technológia fejlesztést,   megbízhatóak, biztonságosak,  rendkívül versenyképesek a költségek szempontjából, kényelmesek és nagyon praktikusak. E járművek hatótávolsága nagyobb, mint a másféle hajtású gépkocsiké, és használatuk jobban alkalmazkodik a környezethez, mint az egyéb technológiát alkalmazó járművek, legyen szó városi vezetésről, vagy hosszabb utazásról.”- mondta a SEAT elnök.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Hamarosan elkészülnek a sorozatgyártásban alkalmazható autonóm parkolási rendszerrel
Next Post: A C4 Cactus egy ultrakényelmes kompakt ferdehátú

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT