A SEAT MÓ eScooter 125 és a SEAT MÓ eKickScooter 65 világpremierje

A városi mobilitás változásával a SEAT olyan megoldásokat szeretne kínálni, amelyek alkalmazkodnak a városok és a városlakók igényeihez. A sorozatgyártású SEAT MÓ eScooter 125 valamint a SEAT MÓ eKickScooter 65 világpremierjével a SEAT megerősíti a városi mobilitás iránti elkötelezettségét.

E járművek nagyon eltérő lehetőségeket kínálnak a mobilitáshoz, rámutatnak a városi dzsungelben való közlekedésünk  változására,  valamint bemutatják a modern világunkban megkövetelt eltérő megoldásokat, amikor az autók néha nem illenek az emberek életmódjába.

A SEAT MÓ eScooter 125-tel, a márka első teljesen elektromos motorkerékpárjával egyszerűbb és kényelmesebb a közlekedés  városok utcáin,  és ez a motorkerékpár egyben lerombolja a hagyományos motorkerékpárokkal kapcsolatos sztereotípiákat is. Fejlett elektromos hajtóműve jobban illeszkedik egy olyan változó világba, amely eltávolodik a hagyományos dolgoktól.

Miközben a SEAT továbbra is elkötelezett az autógyártás mellett, a SEAT MÓ eKickScooter 65 új lehetőségeket nyit szolgáltatóként is. Ezek a jövő egyik legfontosabb mobilitási trendjére adnak választ, ez pedig az együttműködésen és a megosztáson alapuló gazdaság.  Az új SEAT MÓ eKickScooter 65-tel gondoltak a magán felhasználókra, és persze a már meglévő és sikeres SEAT MÓ eKickScooter 25 is ilyen célokat szolgál. (Ez a változat korábban SEAT EXS KickScooter néven volt is ismert).

A SEAT MÓ eScooter 125 magáncélú felhasználásra készült

A SEAT MÓ eScooter 125 világpremierje megmutatja a márka merészségét és elszántságát, hogy megfeleljen az ügyfelek változó igényeinek a városi utcákon is. Korszerű és kompakt formájával  olyan járművet terveztek, amely megfelel az elérhető  és kényelmes közlekedési eszköz iránti  igényeknek.

A motorkerékpár megjelenését a szín paletta emeli ki: a SEAT MÓ eScooter 125 három exkluzív matt festéssel lesz kapható: Daring Red, Dark Aluminium és Oxygen White.

A hátsó kerékbe beépített 9kW-os csúcsteljesítményű villanymotor- ami egyenértékű egy 125 cm3-es motorkerékpárral – 240 Nm nyomatékot generál, és így a “karcsú” városi elektromos motorkerékpár maximális sebessége akár 95km / h is lehet. Sőt ami ennél is fontosabb: csupán 3,9 másodperc alatt gyorsul fel 0 k m-ről 50 km/óra sebességre, azaz ideális a városi forgalomra.

A SEAT MÓ eScooter 125 olyan dinamikai tulajdonságokat mutat, amelyek a különféle vezetési módokkal – City, Sport és Eco – megkülönböztetik versenytársaitól, ráadásul hátrameneti fokozattal együtt, hogy a manőverezés egyszerűbb legyen.

A SEAT MÓ eScooter 125 kismotor 5,6 kWh-os lítium-ion akkumulátor csomagjának egyetlen töltésével akár 125 km-es hatótávolságot is elérhet, tehát a normál használat alapján a magánfelhasználóknak a motorkerékpár akkumulátorát hetente csak egyszer kell feltölteni. Ez a töltési koncepció még praktikusabbá teszi a SEAT MÓ eScooter 125 változatot.

Az akkumulátor akkor is tölthető, ha a motorkerékpár a töltőállomásokon van, de ki is vehető,  és csatlakoztatható az otthoni hálózathoz. Ez a rendszer a SEAT MÓ eScooter 125-öt még kezelhetőbbé teszi a flotta ügyfelek számára, mivel az akkumulátorokat egyszerűen kicserélhetik egymással, és így a motorkerékpárt   minimális állásidővel tudják forgalomban tartani.

A gyakorlatiasság nem korlátozódik a teljesítményre és a töltési időkre. A SEAT MÓ eScooter 125 az ülés alatti részben, elegendő fedélzeti tárolóhelyet  kínál akár két bukósisak, vagy egy sisak és más dolgok együttes elhelyezéséhez.

Az egyre inkább digitalizált és összekapcsolt világban a SEAT MÓ eScooter 125 lehetővé teszi, hogy a vezetők okostelefon-alkalmazásuk segítségével nyomon követhessék járműveiket, folyamatosan frissített információkat szolgáltatva a helyzetükről és az állapotukról. Végül, de nem utolsósorban, a SEAT MÓ eScooter 125-nek 2 USB-porttal rendelkezik, így a telefon soha nem fog lemerülni!