A termikus szökés megoldásán dolgoznak

A Williams Advanced Engineering (WAE) és a londoni Imperial College a Faraday Intézet támogatásával finanszírozta a BESAFE projektet, hogy elősegítse a termikus szökés kialakulásának és terjedésének megértését. 

  • A Williams Advanced Engineering és az Imperial College London együttműködik, hogy elősegítse a termikus szökés kialakulásának és terjedésének megértését.
  • A projekt célja, hogy áthidalja a szakadékot a termofluidtudomány és az akkumulátor-elektrokémia között, és többfázisú, többfizikai modellt dolgozzon ki az akkumulátor meghibásodására termikus kifutással.
  • A program kiegészíti a Faraday Intézet Multi-Scale Modeling és SafeBatt projektjeit

A londoni Imperial College és a Williams Advanced Engineering (WAE) egy olyan projekten dolgozik, amely a termofluidtudomány és az akkumulátor-elektrokémia közötti szakadék áthidalását célozza; az akkumulátor meghibásodásának első, többfázisú, többfázisú modelljének kidolgozása termikus kifutáson keresztül (az exoterm reakciók önfenntartó kaszkádja, amely nagy mennyiségű gázt termel). A modell figyelembe veszi a gázdinamikát és kölcsönhatásait az elektrokémiai és termikus viselkedésekkel, azzal a céllal, hogy elősegítse a hőkifutási folyamatok beindulásának és terjedésének megértését, és felgyorsítsa az ellenintézkedések tervezését.

A londoni Imperial College elektrokémiai tudományos és mérnöki kutatócsoportja által az akkumulátorok területén végzett munka összhangban van a WAE azon érdekével, hogy nagyobb akkumulátorbiztonságot és hosszabb élettartamot kínáljanak. Ennek elérése költséghatékony villamosítási megoldásokat kínál, amelyek mind a WAE, mind globális ügyfélbázisunk javát szolgálják.

A többfázisú többfizikai modellező eszközkészletek alkalmazása lehetővé teszi biztonságosabb akkumulátorok tervezését, kevesebb iterációval és fizikai teszttel; időt, költségeket és anyagokat takarít meg.

A program részeként a WAE termikus kifutó/szaporodási tesztadatokat fog szolgáltatni, amelyeket számos kutatási és fejlesztési program eredményeként fejlesztettek ki, míg az akkumulátorcsapat műszaki ismereteket és ipari tapasztalatokat biztosít az akkumulátorbiztonsági tervekről, amelyek segítik a projekt sikerét. .

Rob Millar, a Williams Advanced Engineering villamosítási részlegének vezetője megjegyezte: „Biztosak vagyunk abban, hogy a javasolt tanulmány kézzelfogható gazdasági és környezeti előnyökkel fog járni, és alig várjuk, hogy tovább építhessünk hosszú távú partnerségünkre a londoni Imperial College csapatával.”

Dr. Huizhi Wang, a londoni Imperial College munkatársa, aki a projektet vezeti, azt mondta: „A termikus kifutás megértése és modellezése döntő szerepet játszik a biztonságosabb akkumulátorok fejlesztésének irányításában, de a folyamat összetettsége miatt továbbra is kihívást jelent. Izgatottan várjuk, hogy a Williams Advanced Engineeringgel együtt dolgozhassunk ezen a kutatási projekten, melynek célja az akkumulátorbiztonsági modellezés kulcsfontosságú tudásbeli hiányosságainak kezelése.”