A Top Gear útmutatója a különleges Dakar autókhoz

Top Gear összeállított egy listát a Dakaron indult járműtípusokból…

KÜLÖNLEGES AUTÓK

Tehát van T1 a célra épített autókhoz és T2 a gyártó autókhoz. Ez túl egyszerű, igaz?

Nos, egyértelműen. Ezért talál számos rendkívül fontos (, mégis látszólag célzottan tompa ) utótagot a T1 osztályban futó autókhoz. A ( autótól és valójában a kérdéses ) évtől függően a T1.1, T1.2, T1.3, T1.4, T1 alatt futhat.U, T1.E vagy T1 + rendeletek. Az elme még csak nem is zavarja a zavarodást, csak feladja és teljesen valami másra gondol. Mint a kölyökkutyák. Mindig szórakoztatók.

Az Audi Sport RSQ e-tronja legalább egy ideig a saját – osztályába ül. Amit T1-nek hívtak.Az E ( for Electric ) ma T1.U vagy Ultimate. A név úgy hangzik, mintha a T1 + kategória fölött lenne, de a játékteret, mint mindig, kiegyensúlyozzák a T1 alkategóriák, valamint az FIA képes kezelni.

T1.U lényegében olyan hely, ahol ötleteket dobhat a falra, hogy megnézze, mi ragad. Eddig csak az RS Q e-tron volt, de Dakar muckety muckjai már mozognak annak kibővítése érdekében, az Audi befolyási körén túl. Vagy valóban gyűrűk.

Tehát az Audi-spec tech varázslás az asztalon van, csakúgy, mint az alternatív üzemanyagok és a legtöbb, ami kissé környezetkímélőbb. De akkor, amikor Dakar, az Ultimate osztály valódi próbája az, hogy milyen szelíd lesz ez a környezet cserébe.

illusztráció: Peter Greenwood 

topgear & google fordító