Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Toyota állítólag a Prius GRMN verzióján dolgozik

Posted on 2023.02.01.2023.01.31. By Google Fordító

A nagy teljesítményű Prius állítólag merevebb alvázot, megerősített felfüggesztési alkatrészeket és jelentős teljesítményütést kap

A 2023-as Toyota Prius nemcsak a legszebb, hanem a legerősebb is. A plug-in hibrid Prime lenyűgöző 220 lóerővel ( 223 PS / 164 kW ), ez csak 8 lóerő ( 8 PS / 6 kW ) a GR86-on, és csak 0,4 másodperccel lassabban, 60 mph-ra ( 96 km / h ), mint az előző generációs GT86.

Most, az új Prius ’ pozitív vétel után, valamint más teljesítményű autók, például a GR Supra, a GR86 és a GR Corolla sikerét, jelentések szerint a Toyota hibrid autójának egy olyan változatán dolgozik, amelyet a Gazoo Racing szakértői masszíroztak.

A jelentés Japánból származik Legjobb autó, azt állítja, hogy a modell Prius GRMN néven ismert, és hogy a Prius Prime plug-inre épül. Ennek ellenére a jelentés megemlíti, hogy az autó 2.0L-es inline-négy hangolási potenciálját még nem határozták meg teljesen, tehát van lehetőség Toyota használhatna egy másik plug-in hibrid hajtást. Ebben az esetben a RAV4 Prime 2,5 literes hibrid négyhengeres motorja három elektromos motorjával erős versenyző lenne, mivel nemcsak még mindig plug-in hibrid, ugyanakkor egészséges 302 lóerős ( 306 PS / 225 kW ) teljesítményt nyújt, amely lehetővé tenné a feltételezett melegebb Prius GR Corolla-rivális erővel és AWD-vel való ellátását.

A teljesítmény-ütközésen kívül a Best Car arról is beszámol, hogy a Prius az alváz merevségét és megerősített felfüggesztési alkatrészeit is megkapja a kezelés felélénkítése érdekében. Ráadásul állítólag exkluzív belső kinevezéseket kap, hogy tovább megkülönböztesse a nem GR testvéreitől. Noha a jelentés nem említi, egy dolog, amiben meglehetősen biztosak lehetünk abban, hogy az autó nem kap meg a többi GR autóhoz képest, egy kézi sebességváltó. Ennek ellenére ez Prius A GRMN, ha valóban megvalósul, valószínűleg valamikor 2023 harmadik negyedév és 2024 második negyedév között indul, vagyis valószínűleg hamarosan, mint később megkapjuk annak létezését.

carscoops

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Prius, Prius GRMN, Toyota, Toyota Prius GRMN

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Egyszeri, bruttó 870 ezer forintos juttatást kapnak a kecskeméti Mercedes-gyár dolgozói
Next Post: Mától már csak az új éves autópálya-matricák érvényesek

Kapcsolódó cikkek

  • A mobilitási szövetség szabályozást sürget az elektromos rollerek használatára Ctrl+C - Ctrl+V
  • Támogatás igényelhető elektromos rásegítésű teherszállító kerékpárok vásárlásához Hírek
  • A Kia bemutatja az új Stonic GT Line-t Bemutató
  • Egyre több alkalmazással vásárolható mobiljegy Ctrl+C - Ctrl+V
  • A hétvégén lezárják a Szabadság hidat és a Vámház körút egy részét Hírek
  • Tömegközlekedés vs. autó Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT