A Toyota azt mondja, hogy az adatok bizonyítják, hogy az EV rosszabb irányelv a bolygó számára

Annak ellenére, hogy egy másik autógyártónál többet tett a hibrid technológia ötletének népszerűsítésére, a Toyota lassan lép be a teljes EV piac és ennek eredményeként flak kapott.

De most a Toyota állítja rendelkezik adatokkal annak bizonyítására, hogy az EV-kbe történő beépítés, ahogyan sok rivális autógyártó elkötelezte magát, nem csupán rossz üzleti döntés, hanem káros lehet a környezetre is. A cég fő tudósa, Gill Pratt szerint sokkal értelmesebb, ha az autóipari társaságok különböző energiaforrásokkal rendelkező autókat kínálnak, beleértve a hibrideket és a hidrogént.

De ha az EV-k nem bocsátanak ki kibocsátást, miért szeretnénk több hibridet előállítani? Pratt szerint a lítium, az akkumulátor gyártásához használt ásványi anyag elérhetősége függ. Azt jósolja, hogy az autóipart hamarosan sújtja a lítium, valamint az akkumulátorgyártásban használt egyéb ásványok hiánya, valamint az újratöltési pontok hiánya, mivel a termelésben szereplő EV-k száma gyorsan növekszik.

És ha nincs elegendő lítium a tízmillió EV táplálására, akkor érdemes megosztani azt a hibrid járművek között. Pratt azt mondja, hogy kész millió hibrid nagyobb hatással lesz a CO2-kibocsátásra, mint ha azonos mennyiségű lítiumot használna kisebb számú tiszta EV létrehozására.

Egy hipotetikus modellben körvonalazva Autóipari hírek, A Pratt 100 égésű járművel indul, amelyek 250 g / km CO2-t bocsátanak ki. Ha elegendő lítium van ahhoz, hogy 100 kWh akkumulátort készítsen, akkor felépíthet egy csúcskategóriás Teslat, de a fennmaradó 99 jármű továbbra is égési meghajtású, a flotta CO2-száma 248,5 g / km. Ossza el ezt a 100 kWh-t 90 hagyományos hibrid között, így csak 10 egyszerű égésű autó marad, és az átlagos kibocsátás 205 g / km-re csökken.

Ez nem azt jelenti, hogy a Toyota nem érdekli az EV-ket. Nemrég bejelentette a Tesla Model 3 méretű bZ3X szedánját Kínának kiegészítse bZ4X SUV-ját. A társaság azonban ragaszkodik ahhoz, hogy a rivális cégek, mint például a Honda, a Cadillac, a Volvo és mások, hibát követnek el, amikor súlyukat tiszta EV-k mögé dobják.

“ Van egy ropogás, amely el fog jönni, ” Pratt mondta A-nakutomotive News. “ Az idő a mi oldalunkon van. Ezek a — hiányok nemcsak az akkumulátorokból, hanem a — töltési infrastruktúrából is teljesen világossá teszik, hogy az egyik méret nem felel meg mindennek, és hogy a legjobb válasz valójában a különféle járműtípusok keveréke. ”

carscoops