A Tuner a Toyota Corolla keresztet Mini-RAV4-re fordítja

A Toyota RAVCross robusztusabbnak tűnik, mint bármelyik gyárilag ismert Corolla Cross

A Corolla-kereszt a RAV4 a Toyota SUV sorozatában mind méret, mind árképzés szempontjából, de mit tehet, ha van az előbbi, de inkább az utóbbi kinézetét részesíti előnyben? A Rivai japán tuner új RAV4 stílusú karosszériával rendelkezik a megoldáshoz Toyota Corolla Cross amelyet a Tokiói Autószalonban mutattak ki számos terepjáró kiegészítővel kombinálva.

A RAVCross legfontosabb eleme az átalakított első lökhárító, amely tükrözi a RAV4 robusztus megjelenésű kalanddíszét. Sokkal nagyobb hatszögletű ráccsal rendelkezik Toyota betűk, a fényszórók egy részét lefedő műanyag alkatrészek, a hamis oldalsó bemenetek, amelyek ködfényszórókat tartalmaznak, és egy alumínium stílusú csúszólap a blokkolt alsó lökhárító bemeneti nyílás alatt.

Ezenkívül csavarozható műanyag sárvédő kiegészítőket kap a kalandosabb megjelenés érdekében, és egy új Delta Force 16 hüvelykes könnyűfém keréktárcsa zsugorodik a terepjáró gumiabroncsokban. A kereszteződés terepjáró hitelesítő adatait egy AgeMaxxi felfüggesztő emelővel javítják, amely növeli a szabad magasságot. Egyéb finomságok közé tartozik a Rhino-Rack Pioneer platform további tároláshoz, a ROAM Adventure tokok 52 liter ( 1,8 köbméter ) tárolással, KC HiLiTES LED-ek a vadon sötétségének leküzdésére, és egy orrszarvú-rack napkollektor behúzható napellenző.

A tuner szerint a lökhárító költsége ¥ 203 500 ( $ 1 584 jelenlegi árfolyamon ), ide nem értve a ¥ 9 900 ( $ 77 ) Toyota betűkkel. A sárvédő kiegészítők ára ¥ 49 500 ( $ 385 ), míg a tetőcsomagtartó a legdrágább része a ¥ 249 700 ( $ 1,943 ) értéknél. A felfüggesztés újabb ¥ 42,900 ( $ 334 ), a tetőre szerelt LED-lámpák ¥ 218,900 ( $ 1,703 ) 61,600 <TAG1. Vegye figyelembe, hogy a fent említett árak tartalmazzák az adót, de nem tartalmazzák a szállítási, festési és telepítési költségeket.

Míg a Corolla kereszt külső kialakítása a piactól függően különbözik ( the JDM-spec modell apró ráccsal és sokkal nagyobb lökhárítóval rendelkezik, mint az amerikai specifikáció vagy EU-spec példák ), a testkészlet valószínűleg kompatibilis mindegyikkel. A tuner azt sugallja, hogy az egyedi lökhárító telepítéséhez két vagy négy lyuk szükséges, a SUV burkolat szintjétől függően. A Toyota Corolla keresztjét RAVCross-ként alakítaná?

carscoops