A vadonatúj Honda CBR650R műszaki adatai

Műszaki adatok*

ERŐFORRÁS 
KonstrukcióSoros, négyhengeres, négyütemű, 16 szelepes, folyadékhűtésű, DOHC-vezérlésű
Összlökettérfogat649 cm3
Furat x löket67 x 46 mm
Sűrítési viszony11,6:1
Csúcsteljesítmény70 kW (95,2 LE)/12 000 f./perc (95/1/EC)
Legnagyobb forgatónyomaték63 Nm/8500 f./perc (95/1/EC)
Olajmennyiség2,7 liter
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER 
PorlasztásPGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező
Üzemanyagtartály befogadóképessége15,4 L
Üzemanyag-fogyasztás**4,9 l/100 km
ELEKTRONIKAI RENDSZER 
IndításÖnindító
Akkumulátor típusa és kapacitása12 V/8,6 Ah
Generátor legnagyobb teljesítménye370 W
ERŐÁTVITEL 
Tengelykapcsoló felépítéseOlajfürdős, többtárcsás
Váltó felépítéseHatfokozatú
Végáttétel525-ös, O-gyűrűs lánc
VÁZ 
KonstrukcióGyémánt formájú, acél gerincváz
VÁZ ÉS FUTÓMŰ 
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság)2120 x 750 x 1150 mm
Tengelytáv1450 mm
Villaszög25,5°
Utánfutás101 mm
Ülésmagasság810 mm
Szabad hasmagasság130 mm
Menetkész tömeg208 kg
FELFÜGGESZTÉS 
Elöl41 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított, szeparált működésű, nagy dugattyús (SFF-BP) Showa teleszkópok
HátulKözponti rugóstag 7 fokozatban állítható előfeszítéssel és 43,5 mm-es lökettel
KEREKEK
ElölÜreges, ötágú, öntött, alumínium
HátulÜreges, ötágú, öntött, alumínium
Abroncs elöl120/70 ZR17 M/C (58W)
Abroncs hátul180/55 ZR17 M/C (73W)
FÉKRENDSZER 
ABS típusaKétcsatornás blokkolásgátlóval kiegészített, 310 mm-es első és 240 mm-es hátsó tárcsákra épülő, hidraulikus fékrendszer
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA 
MűszerekDigitális sebesség- és fordulatszámmérő, két digitális napiszámláló, digitális üzemanyagszint- és fogyasztásmérő, digitális óra, váltófokozat-visszajelző, felváltás esedékességére figyelmeztető lámpa
FényszóróLED
Hátsó lámpaLED

*Az adatok csupán tájékoztató jellegűek, a változtatás jogát fenntartjuk.

**Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítő felszerelések nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas tömegétől, valamint más tényezőktől függ.

[1] Teljes név: Showa szeparált funkciójú, nagy dugattyús első villa (SFF-BP)