Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A valós fogyasztás bajnoka a Toyota GT86

Posted on 2018.05.08.2018.05.08. By Iroda Távirati

Mennyire képesek az autók a mindennapi használatban teljesíteni a katalógusban ígért, szabványos fogyasztási adatokat? Ezt vizsgálta az egyik vezető brit fogyasztóvédelmi szervezet új felmérése.

Gyári adatok, szabványos fogyasztási értékek – túlzó, hazug ígéretek! Túlságosan sok autós kénytelen szembesülni azzal a keserű igazsággal, hogy járművük a valóságban nem éri be olyan kevés üzemanyaggal, amit gyártója a hivatalos mérési normákra hivatkozva ígér. Léteznek azonban üdítő kivételek, amint az a brit Honest John fogyasztóvédelmi szervezet felmérése is tanúsítja.

A Real MPG (azaz „Valós fogyasztás”) elnevezésű felmérésen nem laboratóriumi mérések, hanem az olvasók által beküldött, tényleges fogyasztási statisztikák adták a rangsor alapját. Ezek szerint a jelenleg kapható autók közül az elmúlt 12 hónap során a Toyota GT86 okozta a legkevesebb csalódást tulajdonosainak: a kétliteres boxermotor 98 százalékos pontossággal képes volt hozni a gyári értéket a tényleges használat során is.

„A sportautók rendszerint rosszul teljesítenek Real MPG versenyünkön, ám a Toyota GT86 rácáfolt az előítéletekre, és pontosan azt adja, amit ígért. Ha ehhez hozzávesszük a fordulatszám-kedvelő motort, a kiváló vezethetőséget és a megfizethető árat, igazán érthető, hogy miért tartják olyan nagyra ezt az autót olvasóink” – kommentálta a végeredményt Dan Powell, a HonestJohn.co.uk lapigazgatója.

Nem a GT86 az első Toyota sportautó, amely pozitív meglepetéssel szolgál vásárlóinak. Minden idők legjobb Real MPG eredményét a Toyota MR2 utolsó, 2000 és 2006 között gyártott generációja érte el: ahelyett, hogy az 1.8 literes VVT-i motor benzinnel áldozott volna a vezetési élmény oltárán, a valóságban hét százalékkal még takarékosabb is volt az ígértnél!

A 2018-as Real MPG felmérés teljes eredménye itt olvasható:

https://www.honestjohn.co.uk/honest-john-awards-2018-the-winners/

 

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Litkey Farkas lett a Ford Edge márkanagykövete
Next Post: Negyven csapat áll rajthoz az egyetemisták autóversenyén Egerben

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT