Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A vasárnap zárt Genfi Autószalonon hullott le a lepel a vadonatúj Honda CR-V-ről

Posted on 2018.03.19.2018.03.19. By Iroda Távirati
  • Genfben ünneplte premierjét a világ legnagyobb példányszámban eladott szabadidő-autójának* új európai változata

  • Szélesebb karosszéria elegáns, sportos formavilággal és élesebb kontúrokkal

  • Vadonatúj, hétüléses kivitel is elérhető lesz

  • A modellhez kínált hibrid hajtáslánc szintén újdonság az európai piacon

  • Az első példányokat 2018 őszén vehetik át a vásárlók

A 2018-as Genfi Autószalonon rántották le a leplet a vadonatúj Honda CR-V európai változatáról a Honda munkatársai. A világ legnagyobb példányszámban eladott szabadidő-autójának* új generációja ezentúl hétszemélyes kivitelben is elérhető lesz az öreg kontinensen, nem mellesleg minőségét, megjelenését, belső kialakítását és kifinomultságát illetően is nagyot lépett előre a kifutó nemzedékhez viszonyítva.

Ráadásul minden eddiginél kifinomultabb felfüggesztés került az autó alá, így vezetési élmény, menetkomfort és terepképességek terén is a legmagasabb színvonalat képviseli a modell.

Forradalmi külső dizájn és prémium minőségű belsőtér

A vadonatúj CR-V friss, szofisztikált megjelenéssel nyűgözi le környezetét, vonzerejét nemcsak a szélesebb, feltűnőbb kerékjáratok és az élesebb – motorháztetőn és sarkokon kialakított – kontúrok fokozzák, hanem a Honda új arculatához igazodó orr-rész is.

A vékonyabb A-oszlopok és a mélyen barázdált első-hátsó lökhárítók még látványosabbá teszik az összhatást, a padlólemez alsó felére rögzített borítás pedig szabályozza a levegőáramlást, egyszersmind megóvja az autót a külső behatásoktól. Szintén újdonság a Honda által fejlesztett, aktív hűtőrácsrendszer (Honda Active Shutter Grille), ami jócskán növeli az erőforrás, ezáltal a modell hatásfokát.

Az új belső dizájnt vízszintes rétegek határozzák meg, ezáltal szélesebbnek, tágasabbnak érződik a modell és páratlan erőt sugároz. A műszerfalról két hétcolos digitális kijelző tekint vissza a vezetőre, ehhez társulnak a logikusan elrendezett kezelőszervek, közöttük a légkondicionáló leegyszerűsített kezelőpanelje, amelyet a központi érintőképernyő alatt helyzetek el a Honda mérnökei.

Kategóriaelső használati érték és új, hétüléses kivitel

A vadonatúj CR-V méretesebb, mint a kifutó generáció, és a hosszabb tengelytávnak, illetve a szélesebb kialakításnak köszönhetően nagyobb helykínálattal is kecsegtet. A kategóriaelső helykihasználásból fakadóan minden utas kényelmesebben utazhat, és a szélesebb, mélyebb csomagtartó is több poggyászt nyel el. Méretnövekedésének és új, két helyzetben rögzíthető, sík padlójának köszönhetően ezentúl még nagyobb tárgyak szállíthatók a CR-V-ben, és az ötödik ajtó nyitásával-zárásával sem kell bíbelődnie a tulajdonosnak, hiszen motoros mozgatású (Hands-Free Action Power Tailgate).

Az elmés, innovatív megoldások jelentősen megkönnyítik a CR-V mindennapos használatát. A csomagtérajtó nyitási magassága például programozható, így az alacsonyabb garázsok plafonjának sem ütközik neki; a középkonzolon kialakított tárolórekesz pedig háromféle módon is használható. A tervezők megtartották a korábbi újítást azaz 60/40 arányban osztott hátsó üléstámla egyetlen mozdulattal síkba dönthető, így válik könnyebbé a csomagok bepakolása.

A modell történetében először hétszemélyes utastérrel is kapható lesz a Honda CR-V. Itt szintén tetten érhető a Honda szakembereinek innovatív gondolkodása, hiszen a harmadik sor is kivételesen nagy lábtérrel és magasra helyezett ülőlapokkal kényezteti az utasokat, s mivel a háttámla akár 101 fokos szögbe is állítható, a hosszú utak is komfortosan telhetnek. A harmadik sor megközelíthetőség szempontjából is kategóriájának legjobbja, tudniillik széles nyíláson át szállhatnak be az itt utazók, és nem is kell magasra lépniük ahhoz, hogy bejussanak.

Az új motorok lenyűgöző hatékonyságot és vezetési élményt garantálnak

Az új CR-V az első európai Honda szabadidő-autó, amihez hibrid hajtásláncot kínál a márka. Ez a modellváltozat a Honda által fejlesztett Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD) rendszerre épül, ami egy Atkinson-ciklusú, kétliteres, benzines erőforrást és két villanymotort foglal magában. Az i-MMD nélkülözi a hagyományos váltót, a nyomatékot fix áttételű erőátvitel továbbítja a kerekekre, egyedülállóan kifinomult és egyenletes nyomatékleadással segítve a kényelmes, biztonságos közlekedést.

Az 1,5 literes, benzines VTEC TURBO motort elismerésre méltó csúcsteljesítmény és kategóriaelső üzemanyag-hatékonyság jellemzi, erejét hatfokozatú manuális váltó vagy extraként rendelhető, lineáris karakterisztikát biztosító CVT egység továbbíthatja a kerekekre.

A benzines és a hibrid kivitel alapváltozata egyaránt elsőkerék-hajtású, de mindkettő megrendelhető a Honda legújabb összkerekes hajtásláncával. A Real Time AWD névre keresztelt, intelligens vezérlőegységgel (Intelligent Control System™) irányított rendszer valódi, komoly terepképességekkel ruházza fel a CR-V-t, különösképpen, hogy a szabad hasmagasság 38 milliméterrel magasabb, mint az alapmodell esetében (a benzines, összkerekes CR-V szabad hasmagassága 208 mm).

Az új Honda CR-V első, 1.5 VTEC TURBO motorral felszerelt példányai 2018 őszén érkeznek a kereskedésekbe, míg az hibrid 2019 elejére várhatók.

*a JATO Dynamics mérései alapján (összesített eladások 2013 és 2016 között)

http://egyszermarlattamautot.hu/2017/10/27/nalunk-jart-honda-cr-v-lifestyle-plus/

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Goodyear élesben is bemutatja intelligens prototípus abroncsát
Next Post: Kisebb csapat, de nagy remények

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A streaming hozza a hangfelvételipar legtöbb bevételét
  • Családi hétvége a Városligetben
  • Kezdődik a Reflex5!
  • Meghosszabbították a 16. KAFF nevezési határidejét
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • A teszteredmények után az ADAC veszélyesnek tart hét nyári abroncsot
  • A Toyota Highlander így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT