Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Volkswagen Haszonjárművek előrelép

Posted on 2021.03.06.2023.03.11. By AztaCARom

A Volkswagen Haszonjárművek (VWCV) következetesen és gyorsan halad az önvezető technológia fejlesztése és megvalósítása terén. „A Csoport felügyelőbizottságának jóváhagyásával az Autonóm Vezetés K + F programunkkal megalapozzuk a mobilitás jövőjét. Az autonóm, elektromos vezetés jelentősen hozzájárul majd a városi mobilitáshoz és a közúti biztonsághoz. Járműveink az első logikus választást jelentik az ilyen rendszerek alkalmazására “- magyarázza Carsten Intra, a Volkswagen Haszonjárművek vezérigazgatója a Volkswagen Csoport mai felügyelő bizottsági ülése után.

A Volkswagen Haszonjárműveknél jelenleg előkészítés alatt áll a forgalmi célú autonóm rendszerek bevezetése 2025-ben. Christian Senger, elmondta: “Idén először hajtunk végre valós kísérleteket Németországban, melyek során az Argo AI önvezető rendszerét a Volkswagen Haszonjárművek az ID. BUZZ egyik jövőbeli változatában fogja használni. A cél egy olyan koncepció kidolgozása, amely hasonló a MOIA által kínált megoldásokhoz. Ennek az évtizednek a közepén ügyfeleinknek lehetőségük lesz arra, hogy bizonyos városokban úticéljukat önvezető járművekkel érjék el.”



Együttműködésük részeként a Ford Motor Company és a Volkswagen Haszonjárművek egyenlő mértékben fektettek be az Argo AI cégbe, amely az autonóm vezetés szoftverplatformjaira specializálódott. A cél: az önvezető rendszerek következetes és gyors fejlesztése és használata. Az egymilliárd amerikai dollár kezdeti befektetés mellett a Volkswagen az AID (Autonomous Intelligent Driving) leányvállalatát is bevitte az Argo AI-ba. Az autonóm vezetés költségvetésének a Felügyelő Bizottság általi megerősítésével a Volkswagen Haszonjárművek (VWCV) megteszi a következő jelentős lépést az autonóm mobilitás jövője felé.



A konszernen belül haszonjármű-márka felelős a teljesen autonóm rendszerek fejlesztéséért és azok kereskedelmi használatáért a városi területeken. A VWCV speciális rendeltetésű járműveket (SPV) fejleszt ki és gyárt majd, például robo-taxikat és kisteherautókat is.



Az Argo AI beruházásokon túlmenően a Csoport milliárdokat fektet a Car.Software Organisation projektjeibe is, amely az Argo AI-val párhuzamosan és attól függetlenül fejleszti a támogatott és automatizált vezetési funkciókat a 4. szintig a magán mobilitási szektorban a Volkswagen Csoport összes márkája számára.



A Volkswagen Haszonjárművek fejleszti azokat a járműveket, amelyekben az Argo önvezető rendszerét (SDS) használják. A teljesen elektromos ID. BUZZ-ra alapulnak, amelynek világpremierje egy év múlva, 2022-ben lesz. A fejlesztések már teljes sebességgel folynak, hogy ne csak elektromossá tegyék az ikonikus Bullit, hanem az SDS-sel úttörő autonóm járművé alakítsák át.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Volkswagen Haszonjárművek, VWCV, VWH

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Megérkezett a Volvo C40 Recharge
Next Post: Mindenki nyugodjon le a…! Az autoszervizek, márkakereskedések nem zárnak be

Kapcsolódó cikkek

  • 50. születésnapra egy BILSTEIN B6 lengéscsillapító!? Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Scania Super győzött a német 1000 pontos összehasonlító teszten Ctrl+C - Ctrl+V
  • Tovább nőhet az alternatív közlekedési eszközök aránya a fővárosban Ctrl+C - Ctrl+V
  • Lehet egy seggel két lovat? Lengyel Ádám bizonyítja, hogy IGEN (Exkluzív podcast!) Ctrl+C - Ctrl+V
  • Mercedes-AMG S-osztály (2.) Bemutató
  • Új tűzoltóautókkal bővült a katasztrófavédelem gépjárműparkja Bemutató

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Nagyot esett a 100 legnagyobb vállalat piaci tőkeértéke
  • Az ideális nászajándék nyomában
  • Már Magyarországon is kapható a HUAWEI P60 Pro
  • Felesleges már árzuhanásra várni
  • A TP Vision és az FC Barcelona több évre szóló megállapodást kötött
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT